Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

sandra.govers01 mei 2018, 20:59

 45
Al opgemerkt hoe de mol bij elke eliminatie zowel zwart als geel draagt.
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mei 2018, 21:20

 3483  Uma
sandra.govers schreef:Al opgemerkt hoe de mol bij elke eliminatie zowel zwart als geel draagt.
Voor zover ik mij herinner is dit al eens aangekaart en heb ik het zelf ook gecontroleerd en klopte dit niet. Enkel Pascale zou in aanmerking gekomen zijn en dan nog omwille van een geel amulet (halsketting).

Maarre, niets sluit uit dat ik (of de originele poster) iets over het hoofd gezien hebben dus: feel free to expand on the subject.
Gebruikersavatar

james.waker01 mei 2018, 21:21

 417
zwart / geel is dat kleur van de rouw? doe er dan maar rood bij en je hebt de kleuren van ons apelandje
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 21:24

 8153
james.waker schreef:zwart / geel is dat kleur van de rouw? doe er dan maar rood bij en je hebt de kleuren van ons apelandje
Zwart en geel zijn de kleuren van de Vlaamse Leeuw en Pascale heet Van Leeuwen :mrgreen:
Maar eigenlijk heb ik geen flauw idee wat hier bedoeld wordt.
Gebruikersavatar

sandra.govers01 mei 2018, 21:44

 45
ex-molinator schreef:Voor zover ik mij herinner is dit al eens aangekaart en heb ik het zelf ook gecontroleerd en klopte dit niet. Enkel Pascale zou in aanmerking gekomen zijn en dan nog omwille van een geel amulet (halsketting).

Maarre, niets sluit uit dat ik (of de originele poster) iets over het hoofd gezien hebben dus: feel free to expand on the subject.
Inderdaad sommige eliminatie rondes draagt de mol een gele sjaal of heeft die vast.
Gebruikersavatar

sandra.govers01 mei 2018, 21:48

 45
chicawah schreef:Zwart en geel zijn de kleuren van de Vlaamse Leeuw en Pascale heet Van Leeuwen :mrgreen:
Maar eigenlijk heb ik geen flauw idee wat hier bedoeld wordt.
neen geel en zwart zijn de kleuren van de afbakeningslinten voor gevaar. Of ook het vlaamse kruis. Zie aflevering 2: zowel borden als in helikopter als in kledij.... Kleur molboekje en volledige zwarte kledij geven zelfde resultaat. Toeval?????
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 21:52

 8153
Ik denk dat het toeval is.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 01 mei 2018, 21:56, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

JKpowned01 mei 2018, 21:53

 259
Ik neem aan dat je met de Mol Pascale bedoeld? Naar mijn weten is de Mol nog niet gekend dus doelt dat op iemand waarvan niemand nog weet wie het is en het is ook best verwarrend als je dit leest zonder veel op te letten 😛 Tenzij je het hebt over Gilles en Eline maar die zie ik niet. Het rouw element komt van Seizoen 4 dat deed Gilles zou het dan ook vreemd vinden moesten ze dit in een andere vorm opnieuw doen.
Gebruikersavatar

sandra.govers02 mei 2018, 00:03

 45
JKpowned schreef:Ik neem aan dat je met de Mol Pascale bedoeld? Naar mijn weten is de Mol nog niet gekend dus doelt dat op iemand waarvan niemand nog weet wie het is en het is ook best verwarrend als je dit leest zonder veel op te letten 😛 Tenzij je het hebt over Gilles en Eline maar die zie ik niet. Het rouw element komt van Seizoen 4 dat deed Gilles zou het dan ook vreemd vinden moesten ze dit in een andere vorm opnieuw doen.
sorry dacht dat de bedoeling van dit forum was om de mol te vinden.
Ieder zijn gedacht.
We zien het wel bij de finale....en later bij hoe de mol te werk ging.
voor mij blijft zwart=rouw, geel= identiteit en rood = aantal hits ( kandidaten die heel dicht op de mol zitten )
Ps check ook de playlists.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 07:35

 8153
sandra.govers schreef:neen geel en zwart zijn de kleuren van de afbakeningslinten voor gevaar. Of ook het vlaamse kruis. Zie aflevering 2: zowel borden als in helikopter als in kledij.... Kleur molboekje en volledige zwarte kledij geven zelfde resultaat. Toeval?????
Ik begrijp nog steeds niet goed wat je precies bedoelt.
Pascale heeft een gele sjaal en een geel molboekje. Maar waar haal je het zwart? Ook bij Pacale? Die droeg bij de laatste eliminatie zwart met rood. In je eerste post sprak je van geen rood, maar sinds iemand het over de Belgische vlag had, blijkt rood er nu toch toe te doen.
Lloyds molboekje is zwart en bij de laatste eliminatie droeg hij een zwarte sweater.
Ik begrijp ook niet waarom de mol in de rouw zou zijn. Het is net zijn/haar bedoeling mensen uit te schakelen.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 02 mei 2018, 07:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 07:41

 8153
sandra.govers schreef:sorry dacht dat de bedoeling van dit forum was om de mol te vinden.
Ieder zijn gedacht.
We zien het wel bij de finale....en later bij hoe de mol te werk ging.
voor mij blijft zwart=rouw, geel= identiteit en rood = aantal hits ( kandidaten die heel dicht op de mol zitten )
Ps check ook de playlists.
Ja, het is de bedoeling van dit forum om samen de mol te vinden. Samen. En met respect voor elkaars mening. En met een flinke dosis humor. Voor arrogantie is hier geen plaats.
Zoals jij je opstelt kan je misschien beter op instagram, twitter of facebook gaan zitten.
We hebben hier trouwens al enkele keren een arrogante betweter gehad, die met de staart tussen de benen afdroop en nooit meer van zich liet horen, nadat bleek dat zijn "100% zeker mol" eruit lag (of zelfs, zoals bij die verwaande kwast vorig jaar, de winnaar bleek).
Gebruikersavatar

sandra.govers02 mei 2018, 08:01

 45
chicawah schreef:Ja, het is de bedoeling van dit forum om samen de mol te vinden. Samen. En met respect voor elkaars mening. En met een flinke dosis humor. Voor arrogantie is hier geen plaats.
Zoals jij je opstelt kan je misschien beter op instagram, twitter of facebook gaan zitten.
We hebben hier trouwens al enkele keren een arrogante betweter gehad, die met de staart tussen de benen afdroop en nooit meer van zich liet horen, nadat bleek dat zijn "100% zeker mol" eruit lag (of zelfs, zoals bij die verwaande kwast vorig jaar, de winnaar bleek).

Sorry dat ik arrogant over kwam. Was niet de bedoeling. Ik ben ook niet 100% zeker hoor van wie de mol is. Heb nog steeds 2 verdachten in het spel en dan merk je gewoon steeds weer andere dingen op. je kent dat gevoel waarschijnlijk wel, zit je op iemand te letten en vind je weer iets dat naar een ander leidt. Vandaar ook mijn verwijzing naar we zullen het pas aan de eindmeet weten en wanneer ze de sabotages laten zien. Heb gewoon enkele bevindingen willen delen en er een verklaring voor gezocht. Heb er evenveel voor de andere die nog in het spel zit.