Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2018, 19:59

 1690  Sven
ex-molinator schreef:OK, maar wat dan?
Wordt het gespeeld met een kerkorgel? (of een blokfluit)
Welke noten? en zit er een verlaagde tussen?
andere ideeën?
Met enkel het deuntje zijn we geen stap verder

edit: er zijn er nog die dezelfde vragen stellen zie ik.
Maar: In navolging van Donaldo : zou dit fake news kunnen zijn?

edit 2 : geen kerkorgel dus (ik moet dringend leren lezen :oops: ).
7 noten, korte pauze 2 noten langere pauze, 1 noot. Maar ik ken niks van muziek en het deuntje kwam mij niet bekend voor, en het was vals, vooral vals. 😃
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2018, 20:03

 3423  Yens
Holmes schreef:In afl 7 (de volgende dus) is toevallig dit te zien :
Afbeelding
Ha ha, dit zou echt de max zijn als dat de hint is en dat die naar Pieter leidt 😃.
Gebruikersavatar

brecht.driesschaert03 mei 2018, 20:06

 26
Aangezien dat gsm-nummer nu al kan gevormd worden, ontbreekt er waarschijnlijk nog 1 tip uit de volgende (voorlaatste) aflevering:
Misschien is er iemand die volgende week wel erg opvallend fluit tijdens een opdracht?

Zou logisch zijn van de makers, want dan kan je de mol definitief ontmaskeren nét voor de finale. 😎
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2018, 20:07

 1690  Sven
eveline.vanhemel schreef:Ha ha, dit zou echt de max zijn als dat de hint is en dat die naar Pieter leidt 😃.
Als dat Pieter is die zo'n geluid maakt, zou hij best eens langs de dokter gaan. 😃
Heinz schreef:Het is de Mol (mollogo te zien) en hij zit op WhatsApp waar hij 26 april voor het laatst gezien is om 11:01 uur. 😲

Ik heb een berichtje gestuurd. Stel je voor dat ie antwoord geeft... 😎
Wat is de mol? Leg eens uit, aub? Het telefoonnummer? ???
Gebruikersavatar

Heinz03 mei 2018, 20:10

Forum veteraan  427  Uma
Jay-Lo schreef: Wat is de mol? Leg eens uit, aub? Het telefoonnummer? ???
Als je het telefoonnummer op WhatsApp opzoekt krijg je het mollogo erbij te zien. (Actief sinds 24 april.)
Gebruikersavatar

ex-molinator03 mei 2018, 20:16

 3483  Uma
Heinz schreef:Als je het telefoonnummer op WhatsApp opzoekt krijg je het mollogo erbij te zien. (Actief sinds 24 april.)
Een nieuwe sexlijn? 😎
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2018, 20:18

 1690  Sven
Heinz schreef:Als je het telefoonnummer op WhatsApp opzoekt krijg je het mollogo erbij te zien. (Actief sinds 24 april.)
Ja, dat is dan een tip he, kan niet anders. Nu nog uitvissen welke noten dat zijn.
Amai, chapeau aan degene die dit ontdekt heeft, mooi gevonden.
Gebruikersavatar

Holmes03 mei 2018, 20:18

 395
Hetgeen gefloten wordt lijkt heel sterk op de tune die je hoort bij het begin van de eliminatie...
Gebruikersavatar

ex-molinator03 mei 2018, 20:21

 3483  Uma
Damn, ik probeeral de hele tijd te bellen maar 't is constant bezet.
Nu eindelijk toch door geraakt maar voicemail: Hallo, dit is het antwoord whatsapparaat van God: spreek na de bieptoon uw bericht in, en ik bel u zo snel mogelijk terug".
Ik haat die voicemails. :evil:
Gebruikersavatar

brecht.driesschaert03 mei 2018, 20:21

 26
Heinz schreef:Als je het telefoonnummer op WhatsApp opzoekt krijg je het mollogo erbij te zien. (Actief sinds 24 april.)
Hieronder een screen:

Afbeelding
Gebruikersavatar

Molloot 2.003 mei 2018, 20:31

 27
@molpaca: geweldige vondst. Volgens mij is dit dé hint die ons naar de mol zal leiden. Chapeau!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 57