Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

sandra.govers04 mei 2018, 15:58

 45
Afbeelding

Heb de tijdsband van die aflevering laten spelen tot 06:11 maar dan kwam Jeffrey in beeld
Maar wonder boven wonder is er wel een genesis tekst 06:11 :
Genesis 06:11
"De aarde was ook verdorven voor God; en de aarde was vervuld met geweld. "
Gebruikersavatar

sandra.govers04 mei 2018, 20:02

 45
masterveecee schreef:en de link is??? :|
Dat ik het zelf niet weet.
Dacht dat iemand me erbij kon helpen.
Het bordje is met een reden aan de voorruit gezet en in beeld gekomen.
Tijdens de opdracht is dit helemaal niet meer zichtbaar enkel op dat moment. Voor ze aan de opdracht beginnen.
misschien tip naar Pieter of naar Pascale met haar ontmijnen van oorlog tuigen op zee
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Gebruikersavatar

Frolva04 mei 2018, 20:33

 2204
masterveecee schreef:en de link is??? :|

Tja, een biepje en een shirt met nr. 4.

en de link is??? :|

Soms moet je iets aangeven zodat anderen iets vinden. 😉
Gebruikersavatar

kenneth.laeremans04 mei 2018, 22:18

 6
Ik denk dat dit gewoon een soort vignet is om aan te duiden welke dag die wagen gehuurd is.
Gebruikersavatar

Laleia04 mei 2018, 22:39

 306
Is er toevallig een telefoonbiepje te horen?
Anders moeten we morgenochtend onze wekker zetten om om 06u11 stipt naar de mol zijn gsm te bellen.
Gebruikersavatar

Jansen05 mei 2018, 06:48

 3423  Yens
Als je goed kijkt (of als je de foto vergroot) zie je aan de onderkant van de voorruit een vignet (blauw) met in het wit (06:11) op. Ze linkt dit aan Genesis 06:11.
Gebruikersavatar

Frolva05 mei 2018, 09:18

 2204
eveline.vanhemel schreef:Als je goed kijkt (of als je de foto vergroot) zie je aan de onderkant van de voorruit een vignet (blauw) met in het wit (06:11) op. Ze linkt dit aan Genesis 06:11.
Dat had ik door.

Maar wat is dan de link met Genesis 6:11 en de mol?

Genesis 06:11
"De aarde was ook verdorven voor God; en de aarde was vervuld met geweld. "
Gebruikersavatar

Jansen05 mei 2018, 11:56

 3423  Yens
Frolva schreef:Dat had ik door.

Maar wat is dan de link met Genesis 6:11 en de mol?

Genesis 06:11
"De aarde was ook verdorven voor God; en de aarde was vervuld met geweld. "
Ik zie geen link 😎
Gebruikersavatar

sandra.govers05 mei 2018, 15:39

 45
eveline.vanhemel schreef:Ik zie geen link 😎
Eerst dacht ik aan Pieter omdat het weer een citaat uit de Bijbel is. 😉
Toen dacht ik is het misschien weer een citaat gelinkt aan een stuk van Shakespeare??? Maar heb tot nu toe niks gevonden.
Ook niet met de tijdsbanden van de uitzending/ klokken/ ...

Heb er eens een nachtje over geslapen en misschien... hééééél misschien zou het een mogelijke verwijzing naar Pascale kunnen zijn die met haar ontmijningsschip oorlogstuigen gaat ontmantelen.. Laatste keer toen ze in het nieuws kwam gingen ze dacht ik Frankrijk helpen bij ontmijnen van oud oorlogstuig op zee.

De Tripartite-mijnenjager M921 Lobelia van de Belgische marine is sinds maandag vertrokken voor een ontmijningsmissie voor de kust van Normandië. Die missie duurt nog tot 26 augustus.
De mijnenjager zal ingezet worden bij het opsporen en neutraliseren van “historische” springtuigen. Dat meldt de zeecommandant van Normandië en de Noordzee. Dergelijke missies worden regelmatig ondernomen in die regio, waar nog veel springtuigen uit de Eerste en Tweede Wereldoorlog blijven rondzwerven.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2018, 15:50

 8153
Ik vrees dat ik het niet snap.
De aarde was vervuld met geweld link je aan de mijnenjager van Pascale?
Gebruikersavatar

sandra.govers05 mei 2018, 17:23

 45
chicawah schreef:Ik vrees dat ik het niet snap.
De aarde was vervuld met geweld link je aan de mijnenjager van Pascale?

Oei neen, niet de mijnenjager zelf wel aan de zee waarop de mijnenjager zich durft de begeven.
Die zit vol geweld ( de mijnen dus)
En ook op het land natuurlijk maar dat kan ik inderdaad niet met niemand linken.