Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

kian.pol04 mei 2018, 18:41

 4
jos.jansen schreef:Ik zou eerder aan de cinema linken, waar ze een keuze hadden tussen door gaan en een goeie nachtrust. Zij die voor nachtrust kozen hadden waarschijnlijk geen spijt
Zou ook kunnen, in ieder geval dezelfde aflevering.
Gebruikersavatar

sandra.govers04 mei 2018, 19:54

 45
kian.pol schreef:Ik en mijn broer zijn gaan puzzelen met de playlist van de kanidaten. Ik kwam er achter dat elke aflevering een lied heeft in haar playlist over een deel van de aflevering. Dit geld voor alle 6 die we hebben gezien, maar ook voor 7. Waarvan we een kleine sneak peek gekregen hebben. Ik heb er ook een video over gemaakt. https://www.youtube.com/watch?v=Z-9O3xLaSXw&t=10s

Aflevering 1 = Shakira - Je l'aime à mourir, Je l'aime à mourir vertaalt naar Ik hou ervan om te sterven. En in de 1e opracht ligt iedereen in een kist en is overleden. (Ook nog een kleine hint ze lag in de 6e kist)
Aflevering 2= Johnny Hallyday - Allumer le feu. Allumer le feu vertaalt naar steek het vuur aan. Wat ze deden in de 1e opdracht door de branders aan te steken.
Aflevering 3 = Anouk - Nobody's wife, wat vertaalt naar niemand zijn vrouw. Katrien en Jeffrey gingen blind de stad door en aan het eind kregen ze te horen dat er iets is gebeurt, of ze hadden een koppel gezoend of ze waren getrouwd of ze waren ...

Had ik ook al opgemerkt:
Je l'aime à mourrir had ik dan weer gelinkt aan de geblinddoekte opdracht=> het verhaal van het steegje der kussen
Allumer le feu kan ook slaan op afl.4 dag 8 het raadsel met de lucifers. Ze moeten ze alleen wel niet ontsteken:D
Clocks van Coldplay kan slaan op Torre Latinoamericana ( afl. 4 dag 10) Die klok kwam wel veel in beeld.
Angels: De eerste overnachting was in Hotel Impero of Angeles en ze hebben er Anjelorum Vinum gedronken ( engelenwijn)
R.E.M=> afl.3 dag 7 => El autodromo de Leon => moesten ze toch afremmen dacht ik.
3 doors down => Afl.4 dag 9=> escape room+> Pascale en Steve zaten 3 deuren verwijdert van de kandidaten in de escaperoom.

Maaaar...

Ook bij LLoyd kunnen we nummers linken
Check the rhyme kan slaan op het rijmraadsel in de kist.Afl 1 dag 1
Money Trees => geldopdracht bij Afl. 4 dag 8
of ook m.A.A.d city => want er is wel een hells verkeer in Mexico city
Mirror Maru=> Opdracht in het spiegeldoolhof

Heb het gevoel dat ze allemaal wel een of andere song/ uitvoerder hebben die aan een opdracht gelinkt kunnen worden de ene al wat meer als de andere....
Alleen de playlist van Bahador valt op omdat ik persoonlijk er geen enkele link in kan vinden met de opdrachten.
Gebruikersavatar

Klaartje04 mei 2018, 20:10

 2245  Uma
sandra.govers schreef:Had ik ook al opgemerkt:
Je l'aime à mourrir had ik dan weer gelinkt aan de geblinddoekte opdracht=> het verhaal van het steegje der kussen
Allumer le feu kan ook slaan op afl.4 dag 8 het raadsel met de lucifers. Ze moeten ze alleen wel niet ontsteken:D
Clocks van Coldplay kan slaan op Torre Latinoamericana ( afl. 4 dag 10) Die klok kwam wel veel in beeld.
Angels: De eerste overnachting was in Hotel Impero of Angeles en ze hebben er Anjelorum Vinum gedronken ( engelenwijn)
R.E.M=> afl.3 dag 7 => El autodromo de Leon => moesten ze toch afremmen dacht ik.
3 doors down => Afl.4 dag 9=> escape room+> Pascale en Steve zaten 3 deuren verwijdert van de kandidaten in de escaperoom.

Maaaar...

Ook bij LLoyd kunnen we nummers linken
Check the rhyme kan slaan op het rijmraadsel in de kist.Afl 1 dag 1
Money Trees => geldopdracht bij Afl. 4 dag 8
of ook m.A.A.d city => want er is wel een hells verkeer in Mexico city
Mirror Maru=> Opdracht in het spiegeldo...
Heel creatief gevonden allemaal en het kan kloppen. Maar zouden ze 3 seizoenen na elkaar in de playlist van de Mol verwijzingen naar opdrachten steken? Daaraan twijfel ik een beetje. Ze hebben misschien wel een hintje verstopt in de playlist, maar daarom niet noodzakelijk naar opdrachten. We zullen zien in de reveal-aflevering. 🙂
Gebruikersavatar

Frolva04 mei 2018, 20:38

 2204
chicawah schreef:- de kandidaten zelf met opzet "verdachte" songs in hun playlist steken omdat ze weten dat iedereen die nauwkeurig uitvlooit op zoek naar hints.

Arrivederci Hans!

:mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva04 mei 2018, 20:52

 2204
Jay-Lo schreef:Dat was een goeike 😃

Dat kan jij nu wel zeggen. :roll:

Maar de reactie van Annelies op dat nummer toen heeft mij diep in haar tunnel (dat klinkt nu wel wat verkeerd, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen :oops: ) geduwd.
Tot diep in de finale. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva04 mei 2018, 20:57

 2204
Klaartje schreef:Maar zouden ze 3 seizoenen na elkaar in de playlist van de Mol verwijzingen naar opdrachten steken?
JA!

Om de Klaartjes van deze wereld te verschalken. :drunken:


:mrgreen: