Baha = 4
Lloyd = 0
Pieter = 2
Dus ook 2 0 en 4! De ultieme hint naar wie de mol is??
Is het niet meestal winnaar - mol - verliezer? Daar ben ik nu niet zeker van... Dus Lloyd de mol??

Kobe schreef:Toen was nog niet geweten dat Pascale zou afvallenAh ja ook waar. Maar toch enorm toevallig
kevin.sneppe schreef:Ah ja ook waar. Maar toch enorm toevalligJa inderdaad, ik had het direct ook in gedachten hoor! Er zal misschien nog een staart aanhangen
kevin.sneppe schreef:Ah ja ook waar. Maar toch enorm toevalligSinds de t-shirts van Jeffrey is niks meer "enorm toevallig" voor mij
benjamin.ceustermans schreef:Voor mij was dit eerder de ultieme hint in die kamer:Volgens mij dacht ze dat zelf ook
Je hoort gefluit als Pascale naar het telefoonnummer belt. En wie kan er blokfluit spelen? Lloyd!
Kobe schreef:Ja inderdaad, ik had het direct ook in gedachten hoor! Er zal misschien nog een staart aanhangenNet herbekeken en Pascale is ook 4, net als Baha. En net op de plaats waar de verliezer zou staan in de 204. Maar natuurlijk niet te voorspellen op dat moment he. Kon evengoed 404 geweest zijn dan.