Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

kevin.vancarpels07 mei 2018, 01:13

 1
Het gefluit dat Pascale in aflevering 7 hoort door de telefoon is in d-mineur gefloten als ik het goed hoor. De hoogste toon die hier gefloten werd is Bb of B-mol, wat tevens ook de enige mol is in deze toonladder. Toch maar Baha dan?

In seizoen 1 gebruikten ze dezelfde verboegen hint al, dus misschien is dit iets te makkelijk. Viel me toch op.
Gebruikersavatar

billie.holiday07 mei 2018, 05:37

 462  Bert
Misschien is het fluiten een misleiding, en is de oranjeachtige telefoon die naar het molboekje van Pieter verwijst.
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 08:06

 259
billie.holiday schreef:Misschien is het fluiten een misleiding, en is de oranjeachtige telefoon die naar het molboekje van Pieter verwijst.
of misschien het logische naar de kleur van de fluit van Lloyd? 😉
Gebruikersavatar

billie.holiday07 mei 2018, 09:06

 462  Bert
En wat als de mol nu niet kon fluiten ? Ik vind dat je moeilijk aan iemands gefluit er de mol uit kunt halen.
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 09:09

 259
billie.holiday schreef:En wat als de mol nu niet kon fluiten ? Ik vind dat je moeilijk aan iemands gefluit er de mol uit kunt halen.
Dan zou het ook geen hint zijn. Het moet nog altijd een voor de hand liggende tip zijn anders is het geen tip.
Gebruikersavatar

james.waker07 mei 2018, 09:17

 417
JKpowned schreef:of misschien het logische naar de kleur van de fluit van Lloyd? 😉
en dan hebben we het over deze fluit
Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee07 mei 2018, 09:25

 3547  Sven
(even mezelf quoten)

Gisteren gedacht dat er mss in de eerste opdracht een fluitende mol ging zitten dus nog even vluchtig herbekekn, maar zonder succes...
Want, mss is het zo simpel: fluitende voicemail => iemand die in iedere aflevering fluit ?