Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

brecht.driesschaert07 mei 2018, 09:06

 26
JKpowned schreef:Zo kunnen we het in het oneindige doortrekken. Pieter de man die niet mag fluiten naar de vrouwen 😛
Het was ook niet geheeld serieus bedoeld he 😉
Gebruikersavatar

billie.holiday07 mei 2018, 09:07

 462  Bert
Zouden ze na vorige jaar terug een kruiswoordraadsel als hint gebruiken.
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 09:08

 259
brecht.driesschaert schreef:Het was ook niet geheeld serieus bedoeld he 😉
Weet ik vandaar ook de emoticon 😛
Gebruikersavatar

Mateo07 mei 2018, 09:19

 870
Lloyd heeft als interesses bij LinkedIn onder meer Urgent FM staan; dat is dus die studentenradio van de Uni Gent die hierboven al meermalen genoemd is. Dit lijkt me geen toeval meer.
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 09:34

 259
Is het deze keer niet andersom zit er hier misschien een QR code in verstopt moest je alle vakjes zwart maken 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 09:36

 8153
Wouterc schreef:Wat ik vreemd vond in de auto: iedereen vermeed precies om naar Bahador te kijken... of misschien zoek ik het weer te ver en wilden ze elkaar gewoon niet aankijken op dat moment.
Inderdaad. En Baha heeft enkele keren naar Lloyds molboekje geloerd terwijl die erin aan het schrijven was 😉
Gebruikersavatar

masterveecee07 mei 2018, 09:38

 3547  Sven
JKpowned schreef:Is het deze keer niet andersom zit er hier misschien een QR code in verstopt moest je alle vakjes zwart maken 😃
Mja, zou leuk zijn, maar is niet echt volgens de standaard
Afbeelding
(zie de 3 grote vierkanten)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 09:39

 8153
james.waker schreef:voor de mensen in baha-tunnel, hoeLinken jullie dat gefluit aan Baha?
Ik zit niet in de Bahatunnel hoor. Ik twijfel tussen Pieter en Baha.
Het is menselijk gefluit. Iedereen kan dat wijsje fluiten, zeker als het niet geeft dat het zo vals is als een (zwarte?) kat :mrgreen:
Gebruikersavatar

david.vierstraete07 mei 2018, 09:47

 73  Yens
Zouden wij hier die vakjes met die donkere en lichtere vlakken van de toren niet moeten overheen schuiven?
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 09:49

 259
chicawah schreef:Ik zit niet in de Bahatunnel hoor. Ik twijfel tussen Pieter en Baha.
Het is menselijk gefluit. Iedereen kan dat wijsje fluiten, zeker als het niet geeft dat het zo vals is als een (zwarte?) kat :mrgreen:
Klopt maar hoe zou het dan een hint zijn? Uiteindelijk is het toch de bedoeling dat ze hierdoor weet wie het is? Aangezien iedereen die zou kunnen zoals je zegt zou het erop wijze dat het eigenlijk geen hint was? Probeer maar eens niet vals te fluiten dat is nog zo makkelijk niet op dat geluidje van de mol.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 10:09

 8153
JKpowned schreef:Klopt maar hoe zou het dan een hint zijn? Uiteindelijk is het toch de bedoeling dat ze hierdoor weet wie het is?
Ze kan de "stem" herkennen en misschien krijgt ze door de kleur van de telefoon bevestiging dat ze het juist gehoord heeft? Of ze "herkent" iets in de cijfers dat ze kan linken aan de persoon die ze meent gehoord te hebben. Mogelijkheden genoeg.
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt07 mei 2018, 10:21

 84  Sven
Er is ook iets raars aan de voorstelling van dat kruiswoordraadsel. Er lichten steeds verschillende letters op als je het frame per frame bekijkt (het kan ook zijn dat ze het flitsen van de letters uit de titlecards met de plaatsnamen wilen nadoen). Ik zou het raar vinden als ze de tip met het kruiswoordraadsel er opnieuw zouden insteken, maar misschien ziet er iemand iets in.

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16