Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

david.vierstraete08 mei 2018, 19:09

 73  Yens
lucu schreef:Klaartje, dat was me ook opgevallen.

ONAF en URGENT, de twee vreemde eenden in de bijt, is één ding, de nummering is inderdaad bizar en bevat misschien ook nuttige info, al heb ik voorlopig geen enkele clue...

Zie hieronder: het kruiswoordraadsel zonder woorden maar enkel met de cijfertjes...


Afbeelding
Ik heb net alle nummers eens met elkaar verbonden!!!
Ik sta nu heel wat dichter bij de mol! 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2018, 19:20

 8153
david.vierstraete schreef:Ik heb net alle nummers eens met elkaar verbonden!!!
Ik sta nu heel wat dichter bij de mol! 😉
Bedoel je zoals in van die kinderdingen: verbind de cijfers in de juiste volgorde en je krijgt een tekening?
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2018, 19:30

 2834  Uma
Hatelijk hé, van die mensen die zeggen dat ze iets gevonden hebben en dan niet zeggen wat..
Ofwel zwijgt ge, ofwel zegt ge zowel A als B...
Toch?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2018, 19:32

 8153
Cedric schreef:Hatelijk hé, van die mensen die zeggen dat ze iets gevonden hebben en dan niet zeggen wat..
Ofwel zwijgt ge, ofwel zegt ge zowel A als B...
Toch?
Of ge zegt zowel A als B, P of L :mrgreen:
Gebruikersavatar

david.vierstraete08 mei 2018, 19:38

 73  Yens
Cedric schreef:Hatelijk hé, van die mensen die zeggen dat ze iets gevonden hebben en dan niet zeggen wat..
Ofwel zwijgt ge, ofwel zegt ge zowel A als B...
Toch?
Als jullie dichter willen staan met het onthullen van de identiteit van de mol, dan moet je het zelf doen...
Gebruikersavatar

JKpowned08 mei 2018, 19:41

 259
david.vierstraete schreef:Als jullie dichter willen staan met het onthullen van de identiteit van de mol, dan moet je het zelf doen...
Met andere woorden "ik weet het niet maar als iemand iets gevonden heeft komt het van/door mij" :smurf:
Gebruikersavatar

david.vierstraete08 mei 2018, 19:46

 73  Yens
JKpowned schreef:Met andere woorden "ik weet het niet maar als iemand iets gevonden heeft komt het van/door mij" :smurf:
Voer het uit, en ik beloof je dat je een pak dichter bij de onthulling van de mol zal zijn gekomen
Gebruikersavatar

annie.delen08 mei 2018, 19:57

 238  Uma
david.vierstraete schreef:Ik heb net alle nummers eens met elkaar verbonden!!!
Ik sta nu heel wat dichter bij de mol! 😉
Amai en ik heb dat vannacht gedroomd dat het een tip zou kunnen zijn.
Maar geen tijd gehad. Valies pakken en morgen op reis vertrekken.
Moet het dan toch eens bekijken.
Gebruikersavatar

Laleia08 mei 2018, 20:13

 306
david.vierstraete schreef:Ik heb net alle nummers eens met elkaar verbonden!!!
Ik sta nu heel wat dichter bij de mol! 😉
Ik sluit me aan bij de mensen die zeggen dat je pesterig aan het doen bent.
Bedoeling van dit forum is te delen wat je vindt, niet de wijsneus uithangen.
Zeg dan ten minste wat je bedoelt met de nummers verbinden, zodat we het kunnen proberen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2018, 20:18

 8153
Mijn probleem is dat ik bezig ben op mijn tablet en ik niet zou weten hoe ik het daarop moet klaarspelen :x
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2018, 20:22

 2834  Uma
david.vierstraete schreef:Voer het uit, en ik beloof je dat je een pak dichter bij de onthulling van de mol zal zijn gekomen
Bij deze 2 random pogingen die helemaal geen fuck uitmaken:

Poging 1: de buitenste cijfertjes met elkaar verbonden:
Afbeelding

Poging 2: per kleur met elkaar verbonden:
Afbeelding
Ik ben hier de '21' rechtsboven per ongeluk vergeten, maar het maakt toch niets uit.

Ik ga er gewoon van uit dat je hier straks afkomt met iets van het genre "je moet de cijfers zo verbinden dat je de B van Bahador uitkomt" of de L van Lloyd of de P van Pieter of zoiets?

Nee, serieus, niet mijn bedoeling hier arrogant over te komen, maar wat je zei is veel te algemeen voor ons om er iets uit op te maken.
Gebruikersavatar

david.vierstraete08 mei 2018, 20:27

 73  Yens
Cedric schreef:Bij deze 2 random pogingen die helemaal geen fuck uitmaken:

Poging 1: de buitenste cijfertjes met elkaar verbonden:
Afbeelding

Poging 2: per kleur met elkaar verbonden:
Afbeelding
Ik ben hier de '21' rechtsboven per ongeluk vergeten, maar het maakt toch niets uit.

Ik ga er gewoon van uit dat je hier straks afkomt met iets van het genre "je moet de cijfers zo verbinden dat je de B van Bahador uitkomt" of de L van Lloyd of de P van Pieter of zoiets?

Nee, serieus, niet mijn bedoeling hier arrogant over te komen, maar wat je zei is veel te algemeen voor ons om er iets uit op te maken.
Je bent nu toch heel wat dichter bij de onthulling gekomen met je tekening?!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16