Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Frolva09 mei 2018, 09:41

 2204
ex-molinator schreef:hmmmm. Dit is dus echt opzettelijk zo gedaan ... en ervan uitgaande dat er geen valse hints in het programma gestoken worden kan dit niet anders dan de schuldige aanwijzen.
Dat er geen valse hints in het programma worden gestoken (wat ik wel geloof, naïef als ik ben :albino: ) wil natuurlijk niet zeggen dat alles wat je ziet opzettelijk zo is gedaan dat het naar de mol wijst.

Kijk naar de playlist dit jaar en hoeveel fouten daarin stonden. Waarschijnlijk niet opzettelijk gedaan als hint naar de mol. 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mei 2018, 09:49

 3483  Uma
Frolva schreef:Dat er geen valse hints in het programma worden gestoken (wat ik wel geloof, naïef als ik ben :albino: ) wil natuurlijk niet zeggen dat alles wat je ziet opzettelijk zo is gedaan dat het naar de mol wijst.

Kijk naar de playlist dit jaar en hoeveel fouten daarin stonden. Waarschijnlijk niet opzettelijk gedaan als hint naar de mol. 😉
Allez Frolva, you of all people?, ik laat nu eens opzettelijk een smiley weg en dan veronderstel je meteen dat ik echt meen wat ik schrijf?
Blijkbaar ben ik toch niet zo doorgrondelijk. 😃
Gebruikersavatar

Délégee09 mei 2018, 10:04

 99
ex-molinator schreef:hmmmm. Dit is dus echt opzettelijk zo gedaan ... en ervan uitgaande dat er geen valse hints in het programma gestoken worden kan dit niet anders dan de schuldige aanwijzen.
Alleen is dit quasi een kopie van de hint van vorig jaar bij de scrabble-eieren proef.
En ik denk niet dat de makers zo dom zijn om 2 seizoenen na elkaar gelijkaardige hints te gebruiken.
Gebruikersavatar

Frolva09 mei 2018, 10:39

 2204
ex-molinator schreef:dan veronderstel je meteen dat ik echt meen wat ik schrijf?
Wil je nu zeggen dat jij veronderstelt dat mijn antwoord serieus bedoeld was? :mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2018, 10:41

 3547  Sven
kobe.lemmens schreef:Wat een mooie vondst! Misschien wel de tip van het seizoen... Ik heb jouw redenering een klein beetje verfijnd door de woorden te verplaatsen, zodat alle letters onder elkaar staan. Hierdoor wordt van elk woord minstens één letter benut. Er blijven wel nog steeds vier woorden waarbij twee letters worden gebruikt. Bij deze is dit ook mijn eerste bericht op dit fantastische forum.

Afbeelding
Damn you omdat je de functie "spoil" niet gebruikt hebt!!! :evil:

Nee, was om te zeveren: machtig gevonden! met de insteek natuurlijk van Lucu! 👍🏻
Gebruikersavatar

Mateo09 mei 2018, 10:52

 870
lucu schreef:
Als je je beperkt tot de tien woorden waaruit telkens één letter werd genomen voor het vormen van de fietscodes en er vervolgens wat mee schuift, dan verschijnt er wel degelijk een ondubbelzinnige boodschap van het genre "X is de mol".
Prachtige vondst, Lucu!
Gebruikersavatar

JKpowned09 mei 2018, 13:43

 259
Laleia schreef:Afbeelding

Ik ben ook dapper bezig geweest.
Alle gekleurde vakjes in volgorde verbonden.
Volgens mij zie ik er kabouter Wesley zijn muts verschillende keren in. Een van de finalisten toevallig fan?
Bon, genoeg gezeverd? Waar kunnen we een trol melden? Het is eens iets anders dan een mol.
Je zou er in het midden het logo van urgent kunnen zien. Met wat fantasie en omgedraaid 😃 de Bahador link is tevens mooi gevonden.

Afbeelding
Gebruikersavatar

james.waker09 mei 2018, 17:18

 417
marc.roose schreef:Afbeelding

waarom is "L" van "Laatste" een hoofdletter en van "loodjes" een kleine letter
mooie vondst :!:
Gebruikersavatar

lucu09 mei 2018, 18:04

 551  Sven
lucu schreef:Als je je beperkt tot de tien woorden waaruit telkens één letter werd genomen voor het vormen van de fietscodes en er vervolgens wat mee schuift, dan verschijnt er wel degelijk een ondubbelzinnige boodschap van het genre "X is de mol".

U P D A T E

Nog iets leuks gevonden…

Met de tien omschrijvingen die corresponderen met de woorden waaruit telkens één letter werd ‘geplukt’ waarmee je vervolgens de twee fietscodes kon samenstellen, kan je óók een zin maken.

Een nieuwe opgave in feite, in de vorm van een vraag, waarop we het antwoord misschien al gekregen hebben.

Tenzij ook dit weer héél toevallig is…


Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva09 mei 2018, 18:13

 2204
lucu schreef:Nog iets leuks gevonden…
Leuk understatement. :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mei 2018, 18:36

 3483  Uma
lucu schreef:U P D A T E
Nog iets leuks gevonden…
...
Schitterend.
Het is soms ongelooflijk wat de hersenkronkels hier produceren.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16