Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

JKpowned10 mei 2018, 09:55

 259
eveline.vanhemel schreef:Die zit NIET meer in de mol...
Veel humor is er aan jou ook niet verloren gegaan he.
Ik ben één en al humor maar dat kan je niet altijd zien aangezien hier niet gesproken wordt maar getypt. Ik moet mij uiteraard ook wel verdedigen hé. Ja zelfs ik Sergio De La Hernandez De La Cruz vergeet wel eens een woord.
Gebruikersavatar

Frolva10 mei 2018, 10:41

 2204
JKpowned schreef:Ik ben één en al humor maar dat kan je niet altijd zien aangezien hier niet gesproken wordt maar getypt.
Daar hebben ze ondertussen iets voor uitgevonden. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2018, 11:19

 8153
eveline.vanhemel schreef:Die zit NIET meer in de mol...
Veel humor is er aan jou ook niet verloren gegaan he.
😂 😂 😂
Eens te meer vertolk je mijn gedachten 😃
Gebruikersavatar

JKpowned10 mei 2018, 11:23

 259
chicawah schreef:😂 😂 😂
Eens te meer vertolk je mijn gedachten 😃
Iedereen keert zich tegen mij hier! Duidelijk een vrouwelijk complot :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2018, 11:30

 8153
JKpowned schreef:Ik ben één en al humor ... Ja zelfs ik Sergio De La Hernandez De La Cruz vergeet wel eens een woord.
Tja, er is humor en humor natuurlijk.
Wat mij vooral stoort is dat je meestal heel giftig reageert op alles wat niet in je Lloydtheorie past. Ik vind het net interessant om na te denken over wat anderen schrijven, wie hun mol ook is. Het is vaak heel leerrijk. Als ik het er niet helemaal mee eens ben, probeer ik dat beleefd en/of met een kwinkslag duidelijk te maken. Jij daarentegen sabelt anderen gewoon neer. Dan moet je ook niet verwonderd zijn dat je niet bepaald populair bent op het forum...
Gebruikersavatar

Frolva10 mei 2018, 11:37

 2204
JKpowned schreef:Iedereen keert zich tegen mij hier! Duidelijk een vrouwelijk complot :mrgreen:
Ik keer mij tegen niemand hoor, dus ook niet tegen jou. 😉
(en ik tel ook niet mee, want geen vrouw :mrgreen: )

'k Heb net nog wel gereageerd op een post van jou in een ander topic (rode telefoon). Niet persoonlijk opvatten, he? 😉
Gebruikersavatar

JKpowned10 mei 2018, 11:54

 259
chicawah schreef:Tja, er is humor en humor natuurlijk.
Wat mij vooral stoort is dat je meestal heel giftig reageert op alles wat niet in je Lloydtheorie past. Ik vind het net interessant om na te denken over wat anderen schrijven, wie hun mol ook is. Het is vaak heel leerrijk. Als ik het er niet helemaal mee eens ben, probeer ik dat beleefd en/of met een kwinkslag duidelijk te maken. Jij daarentegen sabelt anderen gewoon neer. Dan moet je ook niet verwonderd zijn dat je niet bepaald populair bent op het forum...
Ben verbaast dit te lezen want ik sta net open voor alles zit ook niet bepaald in een tunnel (al denken jullie van wel). Ik speel gewoon graag advocaat van de duivel en ben vrij kritisch ja dat wel maar ik lees ook graag alles. Het is altijd moeilijk om een toon of gevoelens in een geschreven tekst te steken dus lijkt het misschien vaak zo. Iedereen is altijd vrij kritisch op eender welke theorie dat niet bij hun mol past heb ik al gemerkt dus dat is niet eigen aan mij. Ik verwacht ook niet populair te zijn hier enkel maar mijn visie en gedachten over bepaalde dingen neer te schrijven. De rode telefoon bijvoorbeeld past niet in mijn visie en sabel ik neer niet omdat het niet Lloyd gerelateerd is wel omdat ik het raar zou vinden moesten ze inaccurate hints in het spel steken. Ik ga ook nooit rond de pot draaien zo ben ik nu eenmaal ik kan dan ook vrij grof over komen maar dat is niet altijd zo bedoelt. Rechtuit zoals men zegt.
Frolva schreef:Ik keer mij tegen niemand hoor, dus ook niet tegen jou. 😉
(en ik tel ook niet mee, want geen vrouw :mrgreen: )

'k Heb net nog wel gereageerd op een post van jou in een ander topic (rode telefoon). Niet persoonlijk opvatten, he? 😉
Het was dan ook ironisch bedoelt en ik neem niets hier persoonlijk op we zijn hier nu eenmaal in mijn ogen om kritisch te zijn over alles en nog wat dat maakt het juist leuk om te weten of het iets is of niet. Als we allemaal ja knikken en niet kritisch zijn gaan we niet echt ver geraken in de zoektocht 😃
Gebruikersavatar

marc.roose12 mei 2018, 21:41

 193  Sven
Dontor schreef:De naam van de vriendelijke dame die bij Pieter kwam zitten was Jacky.
Onze Lloyd is toch fan van Jacky Lafon hé 😎


Afbeelding


Afbeelding
Blijkbaar is die T-shirt van "ZEB" ,en wie is CEO van ZEB : ..... Luc van Mol