Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt08 mei 2018, 10:05

 84  Sven
Dit is het fragment
Afbeelding


Het Mol Logo dat we in de laatste aflevering zagen komt dus omdat ze van dit beeldfragment een fade van zwart naar Baha deden. Maar omdat je met een fade wel wat frames nodig hebt voor je de overgang van zwart naar het beeld kan gaan en het shot van Bahador wel heel kort is, krijgen we dus de beelden er net voor te zien (Gilles die de kandidaten toespreekt, met rechts het mol logo). Het zou mij dus verbazen mocht het toch een hint zijn.
Gebruikersavatar

masterveecee08 mei 2018, 11:07

 3547  Sven
Machtig om wat techneuten te hebben onder ons Molloten. Zo worden er dingen direct duidelijk
👍🏻 @ hannes bossuyt
Gebruikersavatar

Social09 mei 2018, 00:37

 353  Uma
Ik dacht het uiteindelijk ook op die overgang te steken, naar sinds het populair is om niet in toeval te geloven bij de montage van de mol, klasseer ik dit als tip.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 07:40

 8153
Social schreef:sinds het populair is om niet in toeval te geloven bij de montage van de mol
😂

Ik heb gisteren de aflevering opnieuw bekeken. Op mijn pc zag je het eigenlijk niet echt.
Gebruikersavatar

james.waker09 mei 2018, 17:15

 417
Social schreef:Ik dacht het uiteindelijk ook op die overgang te steken, naar sinds het populair is om niet in toeval te geloven bij de montage van de mol, klasseer ik dit als tip.
wel een tip die op diverse manieren te interpreteren is
Gebruikersavatar

JKpowned09 mei 2018, 19:32

 259
james.waker schreef:wel een tip die op diverse manieren te interpreteren is
Tenzij moest het logo bij Lloyd hebben gestaan dan was het de tip uiteraard 😃
Gebruikersavatar

james.waker09 mei 2018, 21:35

 417
JKpowned schreef:Tenzij moest het logo bij Lloyd hebben gestaan dan was het de tip uiteraard 😃
het mollogo staat tussen 2 kandidaten, dus hoe je dat moet interpreteren mag je me altijd uitleggen... maar in fouten bij montage geloof ik niet echt... bewust fouten maken is weer iets anders