Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

ansofie.devriese07 mei 2018, 11:11

 3
Als GDC de potentiële mollen overloopt tijdens de intro van aflevering 7, zie je close-up beelden van de gezichten van de kandidaten tijdens de kofferproef op de 'airport'. Als je de beelden vertraagd afspeelt, zie je tussen het beeld van Pieter en Baha het mollogo rechts op beeld. Dit is echter heel kort, maar wel aanwezig. Dit mollogo komt net na Pieter en net voor Baha. Ik denk dat het dus eerder op Baha slaat. = Baha de mol??
Gebruikersavatar

Klaartje07 mei 2018, 11:35

 2245  Uma
ansofie.devriese schreef:Als GDC de potentiële mollen overloopt tijdens de intro van aflevering 7, zie je close-up beelden van de gezichten van de kandidaten tijdens de kofferproef op de 'airport'. Als je de beelden vertraagd afspeelt, zie je tussen het beeld van Pieter en Baha het mollogo rechts op beeld. Dit is echter heel kort, maar wel aanwezig. Dit mollogo komt net na Pieter en net voor Baha. Ik denk dat het dus eerder op Baha slaat. = Baha de mol??
Schitterend gevonden Ansofie! Het mollogo staat er inderdaad, rechts in beeld, naast Baha als die in beeld komt.

Als ik het fragment afspeel aan 1/4 van de normale snelheid, verschijnt het mollogo heel even in beeld als Baha verschijnt. Het beeld gaat over van de close-up van Pieter naar een donkerder beeld, dan beginnen de frames die Baha in close-up nemen en het eerste frame bevat het mollogo.

Ik denk niet dat het mollogo daar zomaar toevallig in beeld komt, want het behoort niet tot het normale beeld van de close-up aan de gate. Dat is er expres nadien ingestoken.
Gebruikersavatar

gilles.claeys07 mei 2018, 11:54

 28  Philippe
Klaartje schreef:Schitterend gevonden Ansofie! Het mollogo staat er inderdaad, rechts in beeld, naast Baha als die in beeld komt.

Als ik het fragment afspeel aan 1/4 van de normale snelheid, verschijnt het mollogo heel even in beeld als Baha verschijnt. Het beeld gaat over van de close-up van Pieter naar een donkerder beeld, dan beginnen de frames die Baha in close-up nemen en het eerste frame bevat het mollogo.

Ik denk niet dat het mollogo daar zomaar toevallig in beeld komt, want het behoort niet tot het normale beeld van de close-up aan de gate. Dat is er expres nadien ingestoken.
Kan iemand daar een printscreen van nemen?
Gebruikersavatar

james.waker07 mei 2018, 11:55

 417
gilles.claeys schreef:Kan iemand daar een printscreen van nemen?
't is extreem moeilijk te zien
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 11:58

 8153
james.waker schreef:'t is extreem moeilijk te zien
Afbeelding
Eh... ik zou zelfs meer zeggen: het is niet te zien (t.t.z. voor mij toch).
Gebruikersavatar

septentrio07 mei 2018, 12:00

 30
Ik volg hier wel even want dit zou de belissende tip kunnen zijn 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 12:01

 8153
Ja! Heel duidelijk nu. 🙂
Gebruikersavatar

Klaartje07 mei 2018, 12:01

 2245  Uma
james.waker schreef:'t is extreem moeilijk te zien
Afbeelding
Op dit beeld dat je hier toont is het bijna niet te zien, omdat je het waarschijnlijk van de online versie op de site van Vier hebt geplukt, maar op een breedbeeldtv in slow motion (1/4 van de normale snelheid) is het glashelder in beeld te zien.

Helaas kan ik geen beeld daarvan hier tonen. Maar je zal mij en Ansofie op ons woord moeten geloven, voorlopig. 🙂

EDIT: James heeft hierboven net een duidelijker beeld gepost, zie ik net. Top James!
Gebruikersavatar

septentrio07 mei 2018, 12:05

 30
Ok lijkt me dat we de beslissende tip nu wel gevonden hebben, puik werk 🙂
Gebruikersavatar

ansofie.devriese07 mei 2018, 12:09

 3
Ik heb het geprobeerd met een filter. Kan iedereen nu wel zien wat ik bedoelde?
Afbeelding

Tip; als je de helderheid op uw smartphonescherm op max zet, kan je het beter zien op de screenshots.