Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

james.waker07 mei 2018, 12:31

 417
ik interpreteer deze hint als "Baha wint"

hij ontsluierd namelijk de mol, stelt hem in het daglicht
Gebruikersavatar

Frolva07 mei 2018, 12:33

 2204
Héél knap gezien! 👍🏻

Mollogo's duiken te pas en te onpas op doorheen heel de reeks.

Maar voor dit logo op dat moment is - vind ik - geen zinnige uitleg te geven (behalve dat de makers er iets mee willen aangeven).

Je zou kunnen zeggen dat de vier overblijvers een voor een in beeld verschijnen en dat bij de laatste een mollogo wordt getoond (om duidelijk te maken over welk spel het nu weer juist gaat :mrgreen: ). Maar het logo wordt echt even getoond bij het begin van de 'voorstelling' van Baha.

Het zou ook naar de winnaar kunnen wijzen. Dat zou ik zelf wat flauw vinden, want op zich is de bedoeling van het spel niet om de winnaar te 'ontmaskeren'.

Gouden tip? Volgende week weten we het waarschijnlijk.
Gebruikersavatar

septentrio07 mei 2018, 12:34

 30
Zou inderdaad ook kunnen wijzen op het feit dat Baha gaat winnen... maar lijkt me toch minder voor de hand liggend.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 12:35

 8153
james.waker schreef:ik interpreteer deze hint als "Baha wint"

hij ontsluierd namelijk de mol, stelt hem in het daglicht
Ik vind het echt ongelooflijk hoe jij je telkens in bochten wringt om alles in je Lloydtunnel te kunnen laten passen. Mocht het logo verschenen zijn bij Lloyd, dan had je het natuurlijk geïnterpreteerd als "Lloyd is de mol" :mrgreen:
Gebruikersavatar

commisaris Witse07 mei 2018, 12:35

 260
james.waker schreef:ziet u het nu beter ?

Afbeelding
Maar wat leren we hieruit ? Baha is de Mol of Baha is de winnaar ? Niet crystal clear dus ... net als met het telefoonnummer waar we nog niet verder mee kunnen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 12:40

 8153
commisaris Witse schreef:Maar wat leren we hieruit ? Baha is de Mol of Baha is de winnaar ? Niet crystal clear dus ... net als met het telefoonnummer waar we nog niet verder mee kunnen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Is het al ooit gebeurd dat ze verwijzen naar de winnaar? Volgens mij verwijzen de hints die ze in het programma steken altijd naar de mol, toch?
Gebruikersavatar

nele.pottie07 mei 2018, 12:41

 62
commisaris Witse schreef:Maar wat leren we hieruit ? Baha is de Mol of Baha is de winnaar ? Niet crystal clear dus ... net als met het telefoonnummer waar we nog niet verder mee kunnen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ook volgens mij steken ze in de afleveringen geen hints naar de winnaar. Dat is veel te verwarrend en het is niet de bedoeling dat we de winnaar vinden maar wel degelijk de mol. Als er dus door de makers een hint in de aflevering gestoken wordt zal dat altijd naar de mol leiden tenzij het geen echte hint is natuurlijk.
Gebruikersavatar

Social07 mei 2018, 12:41

 353  Uma
Hier nog wat betere kwaliteit captures:

Afbeelding

Afbeelding

Het staat alvast enkel in beeld naast Gilles en dan naast Baha, ongeveer 3-4 frames lang.
Gebruikersavatar

Social07 mei 2018, 12:45

 353  Uma
Ik heb een filmpje gemaakt waar je het duidelijk kan zien:
Gebruikersavatar

ansofie.devriese07 mei 2018, 13:00

 3
eveline.vanhemel schreef:En dat was zo met het blote oog ook te zien tijdens de uitzending? Als dat zo is, denk ik dat het boeken toe is dan.
Ja, het is zo dat ik het ontdekt heb. Want normaal speel ik nooit afleveringen vertraagd af. Achteraf dan wel gedaan om duidelijkheid te krijgen.