Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

james.waker07 mei 2018, 14:03

 417
rolhad schreef:Zo werkt dat niet he 😛
Logo bij Baha = Baha de mol. (indien het een hint is)
probleem is dat Gilles & logo tussen Pieter en Baha staan, dus mijn gevolgtrekking lijkt me het meest logische 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 14:03

 8153
james.waker schreef:de finalisten :
Pieter, Gilles, de mol & Baha
😲 Dat mag niet! Die heeft voorkennis! :twisted:
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 07 mei 2018, 14:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

rolhad07 mei 2018, 14:04

 434
james.waker schreef:probleem is dat Gilles & logo tussen Pieter en Baha staan, dus mijn gevolgtrekking lijkt me het meest logische 😉
Ik moet het eens zien, maar ik dacht dat ze hier zeiden dat het logo enkel op Baha kwam?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 14:06

 8153
james.waker schreef:probleem is dat Gilles & logo tussen Pieter en Baha staan, dus mijn gevolgtrekking lijkt me het meest logische 😉
:roll:
Zondag weten we het eindelijk...
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 14:40

 259
Ik vind Baha niet te obvious als mol ik vind dat er meer hints naar Lloyd wijzen wat er zou kunnen wijzen dat het geen hints zijn maar gewoon toevalligheden (zie steve) maar ik zou het wel spijtig vinden omdat ze dan het rijtje afgegaan zijn (man, vrouw, iemand met migratie achtergrond) om toch maar geen negatieve feedback te krijgen van iedereen.
Gebruikersavatar

Frolva07 mei 2018, 14:47

 2204
rolhad schreef:Ik moet het eens zien, maar ik dacht dat ze hier zeiden dat het logo enkel op Baha kwam?
Ik heb dat inderdaad gezegd, en in de versie online is dat ook zo (zie screenshots eerder in dit topic, o.a. van james.waker, ansofie.devriese en SOCIAL).

Maar blijkbaar was dat op TV anders (zie filmpje gepost door SOCIAL https://youtu.be/Kteno4VyYqM ) .

Tussen het beeld van Pieter en dat van Baha is GDC te zien met rechts van hem het mol logo.

Hier kunnen we dus verschillende kanten mee uit. Moeten we het zien als

- Pieter de mol

of als

- de mol Baha

??? :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 14:48

 8153
Frolva schreef:Ik heb dat inderdaad gezegd, en in de versie online is dat ook zo (zie screenshots eerder in dit topic, o.a. van james.waker, ansofie.devriese en SOCIAL).

Maar blijkbaar was dat op TV anders (zie filmpje gepost door SOCIAL https://youtu.be/Kteno4VyYqM ) .

Tussen het beeld van Pieter en dat van Baha is GDC te zien met rechts van hem het mol logo.

Hier kunnen we dus verschillende kanten mee uit. Moeten we het zien als

- Pieter de mol

of als

- de mol Baha

??? :mrgreen:
Pieter én Baha samen supermol :mrgreen:
Gebruikersavatar

rolhad07 mei 2018, 15:07

 434
Frolva schreef:Ik heb dat inderdaad gezegd, en in de versie online is dat ook zo (zie screenshots eerder in dit topic, o.a. van james.waker, ansofie.devriese en SOCIAL).

Maar blijkbaar was dat op TV anders (zie filmpje gepost door SOCIAL https://youtu.be/Kteno4VyYqM ) .

Tussen het beeld van Pieter en dat van Baha is GDC te zien met rechts van hem het mol logo.
Ok! Maar de uitkomst lijkt me toch dezelfde als het een hint is. Het logo komt pas na Pieter (niet op het beeld te zien bij Pieter), maar komt wel op het beeld van Baha terecht.
Gebruikersavatar

Lodewijk07 mei 2018, 15:52

 146
Ik heb de proef met de molkoffertjes nog eens herbekeken en eens gezocht naar de verschillende fragmenten om al dan niet te kunnen uitsluiten of het een montagefout is (of, bij wie het beeld dan wel hoort)

Eerst en vooral, het "mol logo" dat wij zien, is eigenlijk terug te vinden op het scherm naast Gilles in de terminal, zoals bvb hieronder:
Afbeelding

Pieter is ook vrij gemakkelijk terug te vinden, maar men cut naar een andere camera, niet naar Gilles en zijn molscherm, dus als het een montagefout is, ligt ie zeker niet bij Pieter...
Afbeelding

Dan wilde ik Baha met zijn glimlach nog terugvinden, maar... Die vind ik niet...
Dus als Baha zijn glimlach effectief nog onuitgezonden materiaal was, dan moeten de 2 frames met Gilles er zeker bewust zijn ingestoken. Maar waarom natuurlijk...
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 mei 2018, 18:54

 1690  Sven
Lodewijk schreef:Ik heb de proef met de molkoffertjes nog eens herbekeken en eens gezocht naar de verschillende fragmenten om al dan niet te kunnen uitsluiten of het een montagefout is (of, bij wie het beeld dan wel hoort)

Eerst en vooral, het "mol logo" dat wij zien, is eigenlijk terug te vinden op het scherm naast Gilles in de terminal, zoals bvb hieronder:
Afbeelding

Pieter is ook vrij gemakkelijk terug te vinden, maar men cut naar een andere camera, niet naar Gilles en zijn molscherm, dus als het een montagefout is, ligt ie zeker niet bij Pieter...
Afbeelding

Dan wilde ik Baha met zijn glimlach nog terugvinden, maar... Die vind ik niet...
Dus als Baha zijn glimlach effectief nog onuitgezonden materiaal was, dan moeten de 2 frames met Gilles er zeker bewust zijn ingestoken. Maar waarom natuurlijk...
Deze, zit helemaal aan het begin op de luchthaven.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Lodewijk07 mei 2018, 18:58

 146
Jay-Lo schreef:Deze, zit helemaal aan het begin op de luchthaven.

Afbeelding
Fantastisch, bedankt!
Ik ben vlug eens gaan kijken en in het fragment ervoor is een beeld van Gilles te zien. Dusss dan toch een montagefout?
Gebruikersavatar

Frolva08 mei 2018, 08:19

 2204
Lodewijk schreef:Fantastisch, bedankt!
Ik ben vlug eens gaan kijken en in het fragment ervoor is een beeld van Gilles te zien. Dusss dan toch een montagefout?
Gilles met een mollogo rechts van hem?