Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt07 mei 2018, 13:01

 84  Sven
Social schreef:Ik heb een filmpje gemaakt waar je het duidelijk kan zien:

https://youtu.be/l8zh09bQT4I
Ik heb je YouTube filmpje in VLC frame per frame bekeken (op de mp4 die ik van de vier website haalde is het niet te zien), maar dan verschijnt het logo na Pieter en is het al weg bij Baha. 't kan ook aan de compressie bij YouTube liggen natuurlijk.



Afbeelding

frame er net na

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 13:03

 8153
Het verschijnt tussen Pieter en Baha, maar ik zie het toch nog een beetje vaag bij Baha.
Gebruikersavatar

septentrio07 mei 2018, 13:05

 30
Hmm nu ik het filmpje bekijk zou ik het bijna eerder toewijzen aan mijn voormalig hoofdverdachte Pieter!
Gebruikersavatar

Lodewijk07 mei 2018, 13:08

 146
Dit is de sequence, frame per frame in Premiere gezien (540p-video vanop vier.be, just de exposure en de shadows naar 100% gebracht)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het logo is nog net te zien op het 3e frame
Gebruikersavatar

Social07 mei 2018, 13:09

 353  Uma
Het logo is NIET te zien bij Pieter, het verschijnt kort na Pieter wanneer Gilles even in beeld is en dan nog heel even bij Bahador.
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt07 mei 2018, 13:11

 84  Sven
Lodewijk schreef:Dit is de sequence, frame per frame in Premiere gezien (540p-video vanop vier.be, just de exposure en de shadows naar 100% gebracht)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het logo is nog net te zien op het 3e frame

Het is wel zo dat er net een ander shot getoond wordt (nieuwe keyframes) , het kan door de compressie best zijn dat er wat artefacts bij bahador blijven hangen. Het logo wordt tussen Pieter en Bahador getoond, niet bij Bahador samen.
Gebruikersavatar

james.waker07 mei 2018, 13:11

 417
Lodewijk schreef:Dit is de sequence, frame per frame in Premiere gezien (540p-video vanop vier.be, just de exposure en de shadows naar 100% gebracht)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het logo is nog net te zien op het 3e frame
van waar komt dat beeld met Gilles opeens?
Gebruikersavatar

james.waker07 mei 2018, 13:12

 417
hannes.bossuyt schreef:Het is wel zo dat er net een ander shot getoond wordt (nieuwe keyframes) , het kan door de compressie best zijn dat er wat artefacts bij bahador blijven hangen. Het logo wordt tussen Pieter en Bahador getoond, niet bij Bahador samen.
aha, dat is het misschien ook te interpreteren als pieter en baha spelen de finale
Gebruikersavatar

Lodewijk07 mei 2018, 13:15

 146
james.waker schreef:van waar komt dat beeld met Gilles opeens?
Inderdaad, nu je het zegt lijkt het Gilles die daar staat, ik vroeg mij al af hoe de kleuren zo zouden kunnen gevormd worden met Baha zijn petje...
Gebruikersavatar

james.waker07 mei 2018, 13:16

 417
Social schreef:Hier is de scene nog eens maar dan nog wat trager:
https://youtu.be/Kteno4VyYqM
ah, nu zie ik Gilles ook.... dus we zien Gilles fkes in beeld met het logo naast hem, dat maakt het compleet

de finale met : pieter, de mol , gilles en baha

besluit : Lloyd is de mol 😃