Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

masterveecee07 mei 2018, 16:13

 3547  Sven
eric.dethaey schreef:Nadien volgt de eerste vraag : Welk cijfer staat er op het molboekje van de mol ?
Wacht, dus:

- niet alle kandidaten weten dit toch?
- als de kandidaten het niet weten, dan weten ze nu dat er iets met hun molboekjes is

:|
Gebruikersavatar

eric.dethaey07 mei 2018, 16:19

 20
masterveecee schreef:Wacht, dus:

- niet alle kandidaten weten dit toch?
- als de kandidaten het niet weten, dan weten ze nu dat er iets met hun molboekjes is

:|
De cursor wijst expliciet naar het cijfer 0. Van de 4 overblijvers heeft het zwarte boekje van Lloyd het cijfer 0
Ik laat in het midden of de kandidaten het al dan niet weten.
Gebruikersavatar

james.waker07 mei 2018, 16:23

 417
eric.dethaey schreef: Nadien volgt de eerste vraag : Welk cijfer staat er op het molboekje van de mol ?
de 0 wordt aangevinkt , dat is het boekje van LLoyd

wel rare vraag, alleen Pascale kan dat weten ? of zou dat fictieve vraag zijn?
Gebruikersavatar

Lodewijk07 mei 2018, 16:45

 146
james.waker schreef:de 0 wordt aangevinkt , dat is het boekje van LLoyd

wel rare vraag, alleen Pascale kan dat weten ? of zou dat fictieve vraag zijn?
Ik dacht dat Lloyd zei dat Pascale hem de getallen van de molboekjes oa heeft doorgegeven "en wat gefluit", maar daar kan Lloyd natuurlijk weinig mee
Gebruikersavatar

james.waker07 mei 2018, 16:51

 417
Lodewijk schreef:Ik dacht dat Lloyd zei dat Pascale hem de getallen van de molboekjes oa heeft doorgegeven "en wat gefluit", maar daar kan Lloyd natuurlijk weinig mee
als ik er verder over nadenk, er zullen altijd wel vragen zijn die je moet gokken... je kan nu éénmaal niet bij alle proeven aanwezig zijn... in't begin wordt er misschien nog veel informatie uitgewisseld, naar het einde wellicht minder
Gebruikersavatar

eric.dethaey08 mei 2018, 00:04

 20
james.waker schreef:de 0 wordt aangevinkt , dat is het boekje van LLoyd

wel rare vraag, alleen Pascale kan dat weten ? of zou dat fictieve vraag zijn?
Het kan een fictieve vraag zijn.
Maar de scene is een zuiver stukje montage en geen antwoord van een kandidaat/mol.
Wanneer je hier doorheen kijkt, zie je een eenvoudig antwoord op de gestelde vraag.