Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

james.waker08 mei 2018, 13:46

 417
Jay-Lo schreef:Deze stond op Facebook, mollengroep:
https://www.youtube.com/watch?v=wlpcP1MMQhA

😃 😃 😃
alles wat ge daar ziet staat op het memory bord... is dat wat ze willen aantonen? indien zo verwijst het naar Lloyd
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jay-Lo08 mei 2018, 13:58

 1690  Sven
james.waker schreef:alles wat ge daar ziet staat op het memory bord... is dat wat ze willen aantonen? indien zo verwijst het naar Lloyd
Afbeelding
ja, wel grappig, maar wel een aantal symbolen die niet bij de proeven horen, regen, paraplu, ezel, zeilboot,...
Maar geen sigaar, xylofoon, sambaballen,...
Gebruikersavatar

evelien.nerinckx08 mei 2018, 19:35

 3
Dat het glas bier een (fel) gele achtergrond heeft vind ik wel vreemd. Doet me denken aan die gele bal bij de basketbalproef maar ik zie verder ook geen link... Lloyd lag wel in het gele graf :|
Gebruikersavatar

JKpowned08 mei 2018, 19:46

 259
De reacties op het youtube filmpje zeggen genoeg:
" Kingplayer-66 1 jaar geleden
piemels "

Misschien is dat Lloyd zijn account of een hint naar hem? (King van koning Filip uiteraard) :mrgreen: :smurf:
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2018, 10:47

 3547  Sven
evelien.nerinckx schreef:Dat het glas bier een (fel) gele achtergrond heeft vind ik wel vreemd. Doet me denken aan die gele bal bij de basketbalproef maar ik zie verder ook geen link... Lloyd lag wel in het gele graf :|
Ik heb een combinatie gezocht van "BIER PIRAMIDE FRIDA KAHLO" (gekleurde plaatjes), maar ik kom nergens.
Buiten de [ external image ]
Gebruikersavatar

Social09 mei 2018, 10:57

 353  Uma
Echt een knappe hint dit, als het geen toeval is! 20-30% van die prentjes zitten wel degelijk in die clip, de ezel, hoed, wolk en refen, zeilboot, fles enz..
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mei 2018, 11:30

 3483  Uma
masterveecee schreef:Ik heb een combinatie gezocht van "BIER PIRAMIDE FRIDA KAHLO" (gekleurde plaatjes), maar ik kom nergens.
Buiten de [ external image ]
En er staat ook nog een 6 op 😉
Toeval? I think not ! :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 11:45

 8153
ex-molinator schreef:En er staat ook nog een 6 op 😉
Toeval? I think not ! :mrgreen:
Het is bovendien een sixpack. Kan je dat aan Pieter linken? Of aan Baha? :mrgreen:
En het is niet de klassieke sixpack met blikjes, maar met flesjes en die lopen uyt in een tuyt die doet denken aan een fluyt 😉
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 09 mei 2018, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

david.vierstraete09 mei 2018, 11:46

 73  Yens
james.waker schreef:alles wat ge daar ziet staat op het memory bord... is dat wat ze willen aantonen? indien zo verwijst het naar Lloyd
Afbeelding
Ook uit de videoclip van Samson & Gert


Afbeelding
Gebruikersavatar

katrin.schäfer09 mei 2018, 12:10

 24
james.waker schreef:alles wat ge daar ziet staat op het memory bord... is dat wat ze willen aantonen? indien zo verwijst het naar Lloyd
Afbeelding
maar niet alles van de memory zie je in de clip (eigenlijk niet eens echt veel:
Afbeelding)