Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

tessa.deschoenmaeker07 mei 2018, 23:24

 19
Tijdens de reclame zegt zowel Baha als Lloyd dat ze de mol niet zijn.
Pieter zegt "Ik ben de mol."

Pieter zegt altijd "fucking hell, what the hell, What the fuck,..."
Spreek niet ijdel, vloek noch spot. Hij is een zondaar, een bedrieger, de mol?

In de reclame zegt hij "Holy shit."
Want deze keer heeft hij niet gelogen, hij heeft gebiecht dus is hij weer oké?
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 mei 2018, 23:40

 1690  Sven
tessa.deschoenmaeker schreef:Tijdens de reclame zegt zowel Baha als Lloyd dat ze de mol niet zijn.
Pieter zegt "Ik ben de mol."

Pieter zegt altijd "fucking hell, what the hell, What the fuck,..."
Spreek niet ijdel, vloek noch spot. Hij is een zondaar, een bedrieger, de mol?

In de reclame zegt hij "Holy shit."
Want deze keer heeft hij niet gelogen, hij heeft gebiecht dus is hij weer oké?
Tijdens welke reclame?

Ah, Gert Late Night. Ok gemist dus.
Gebruikersavatar

Cedric07 mei 2018, 23:42

 2834  Uma
In het eerste reclameblok van 'Gert Late Night' zat er een "reclame/trailer" voor de volgende aflevering van De Mol.
Ik moet toegeven dat ik er zelf onvoldoende aandacht aan heb besteed om er iets uit op te maken, maar ik neem aan dat die één van de komende dagen ook online zal komen te staan op de VIER-site, zoals bij vorige keren het geval was. Dus dan deel ik het wel hier (tenzij iemand anders me voor is).
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 mei 2018, 23:44

 1690  Sven
Cedric schreef:In het eerste reclameblok van 'Gert Late Night' zat er een "reclame/trailer" voor de volgende aflevering van De Mol.
Ik moet toegeven dat ik er zelf onvoldoende aandacht aan heb besteed om er iets uit op te maken, maar ik neem aan dat die één van de komende dagen ook online zal komen te staan op de VIER-site, zoals bij vorige keren het geval was. Dus dan deel ik het wel hier (tenzij iemand anders me voor is).
Die tv staat hier dus op 4, en ik heb die reclame niet gezien. :(
Gebruikersavatar

tessa.deschoenmaeker07 mei 2018, 23:48

 19
Jay-Lo schreef:Die tv staat hier dus op 4, en ik heb die reclame niet gezien. :(
Ik heb het opgenomen via digibox, en gefilmd met mijn Smartphone. Moet wel zeggen dat ik op en neer spring, mijn ouders en hond aanmaan om stil te zijn, ... niet zo'n 100% duidelijke bron dus haha. Ik moet het eens duidelijk opnemen en op YT plaatsen!
Gebruikersavatar

tessa.deschoenmaeker07 mei 2018, 23:58

 19
tessa.deschoenmaeker schreef:Tijdens de reclame zegt zowel Baha als Lloyd dat ze de mol niet zijn.
Pieter zegt "Ik ben de mol."

Pieter zegt altijd "fucking hell, what the hell, What the fuck,..."
Spreek niet ijdel, vloek noch spot. Hij is een zondaar, een bedrieger, de mol?

In de reclame zegt hij "Holy shit."
Want deze keer heeft hij niet gelogen, hij heeft gebiecht dus is hij weer oké?
Nog een toevoeging: In het "wie ben ik" spel is 1 van de oplossingen Jean-Marie Pfaff, hij komt even in beeld tijdens Gert late night (Sam Gooris is een gast deze week). Een clue dat er een tip zit aan te komen?

Op het einde schreef ik "hij heeft gebiecht dus is hij weer oké?" Daar bedoel ik dus mee, zijn zonden zijn vergeven dus is hij geen bedrieger meer (in de ogen van God) want God vergeeft alle zonden.
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mei 2018, 12:26

 3483  Uma
Ik hoop echt dat de hints enkel en alleen in de afleveringen (en aanverwanten op www.vier.be/de-mol) te vinden zijn (dus inclusief playlists)
Het zou verdomme godgeklaagd zijn moesten we nog alle reclames, Café De Mol, en andere late night shows moeten volgen om de hints te kunnen zien.
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2018, 12:33

 2834  Uma
ex-molinator schreef:Ik hoop echt dat de hints enkel en alleen in de afleveringen (en aanverwanten op http://www.vier.be/de-mol) te vinden zijn (dus inclusief playlists)
Het zou verdomme godgeklaagd zijn moesten we nog alle reclames, Café De Mol, en andere late night shows moeten volgen om de hints te kunnen zien.
Voor een deel akkoord. Maar het zou me anderzijds ook niet verbazen, gezien ze zo veel kijkers hebben die online naar uitzendingen kijken en gezien er zo veel activiteit is op sociale media. Het zou marketingtechnisch geen slechte move zijn om ook online tips te gaan verspreiden.

Dat deden ze sowieso al trouwens. Wie enkel naar tv kijkt, kent de playlists van de kandidaten niet. Wie enkel naar tv kijkt, had de uurwerk-twitter-tips van GDC vorig seizoen niet kunnen opmerken. Enzovoort. Vandaar dat ik vermoed dat er dit keer wel een tip zal schuilen in de instagramposts van GDC of in filmpjes die online als extra's worden getoond.

Ik heb dus geen enkel probleem met tips die op de sociale media van de Mol en eventueel in de extra filmpjes online.
Waar ik het wél moeilijk mee zou hebben is als er tips zouden schuilen in Café De Mol (want het wordt aangekondigd alsof daar géén tips in kunnen zitten en niemand van CDM weet wie de Mol is, dus moet het ook zo zijn) of als er tips zouden schuilen in andere programma's zoals Gert Late Night of andere. Daar moeten ze uit weg blijven.
Gebruikersavatar

LDF08 mei 2018, 12:38

 4
Baha zegt : " Ik ben de mol niet "
gevolgd door Pieter die zegt : " Ik ben de mol niet "
Daarna zien we Lloyd die zegt : " Ik ben niet de mol "

De enige die het dus anders zegt is Lloyd.
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mei 2018, 12:41

 3483  Uma
Cedric schreef:...
Ik heb dus geen enkel probleem met tips die op de sociale media van de Mol en eventueel in de extra filmpjes online.
...
Ik heb daar een dubbel gevoel bij. Ik zit niet op Instagraf, Fakebook, Twitter (hier hoef ik niets aan te veranderen : twit zegt het al). Ik kijk niet naar Café De Mol, al zeker niet naar Tramptation Island, Komen Vreten e.d.
Real Life is what counts en De Mol is dan ook echte ontspanning.
Gebruikersavatar

Jay-Lo08 mei 2018, 12:52

 1690  Sven
LDF schreef:Baha zegt : " Ik ben de mol niet "
gevolgd door Pieter die zegt : " Ik ben de mol niet "
Daarna zien we Lloyd die zegt : " Ik ben niet de mol "

De enige die het dus anders zegt is Lloyd.
Inderdaad, de niet van Pieter valt wat weg, begrijpelijk dat er wat verwarring kan zijn.