Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2018, 14:12

 2834  Uma
Ik had eigenlijk het gevoel dat men bij Lloyd en Pieter dezelfde quote gebruikte als die uit aflevering 3 toen iedereen ook al zei dat hij de Mol niet was, terwijl bij Bahador er een nieuwe quote moet worden gebruikt omdat Baha vorige keer gewoon "neen" had gezegd.
Ik zal vandaag of morgen eens die beide keren naast mekaar leggen, maar ik vond het toch opvallend dat Baha nu een nieuwe en langere quote had ("ik ben niet de mol" vs "neen"). Misschien omdat er nu geen beeld bij is en het dus niet opvalt als hij zich niet serieus kan houden?
Gebruikersavatar

james.waker08 mei 2018, 14:50

 417
Cedric schreef:Ik had eigenlijk het gevoel dat men bij Lloyd en Pieter dezelfde quote gebruikte als die uit aflevering 3 toen iedereen ook al zei dat hij de Mol niet was
Lloyd zei in de aflevering 4?

"O, nee ik ben de mol niet", nu zegt hij " Ik ben niet de mol "

ik veronderstel dat ze het nog eens zullen vragen aan begin laatste aflevering en dat dit hun antwoorden zijn
Gebruikersavatar

JKpowned08 mei 2018, 15:54

 259
Ik had ook al reclame gezien van Gert late night met Gilles De Coster met als thema de mol waarbij James Cook een groen scherm kreeg maar Gert hem weghaalde. Ik dacht toen gaan ze nu echt dit als een hint bedoelen (Lloyd met zijn samson en gert liedje) maar dacht toen nee dat kan niet.

In het filmpje benadrukt Lloyd met een pauze de NIET. Oftewel benadrukt hij dat hij het zeker niet is oftewel in een andere toon om te zeggen van als je die toon weg laat heb je "ik ben de mol"
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle08 mei 2018, 15:58

 263
Cedric schreef:Ik had eigenlijk het gevoel dat men bij Lloyd en Pieter dezelfde quote gebruikte als die uit aflevering 3 toen iedereen ook al zei dat hij de Mol niet was, terwijl bij Bahador er een nieuwe quote moet worden gebruikt omdat Baha vorige keer gewoon "neen" had gezegd.
Ik zal vandaag of morgen eens die beide keren naast mekaar leggen, maar ik vond het toch opvallend dat Baha nu een nieuwe en langere quote had ("ik ben niet de mol" vs "neen"). Misschien omdat er nu geen beeld bij is en het dus niet opvalt als hij zich niet serieus kan houden?
Allicht hebben ze Baha's quote gewoon in twee geknipt?