Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

david.vierstraete08 mei 2018, 12:22

 73  Yens
Afbeelding

“I teach you rebellion! Come out of the masses. Stand alone like a lion and live your life according to your own light.” ~OSHO

Osho : Een van de meest omstreden goeroes aller tijden was Osho, alias Bhagwan Shree Rajneesh (1931-1990). Hij schopte tegen alle heilige huisjes – om zijn leerlingen vrij te maken van oude denkpatronen. Er ging in zijn ashrams het een en ander mis.
Osho : Rajneesh Chandra Mohan, gedurende de jaren 70 van de twintigste eeuw beter bekend als Bhagwan Shree Rajneesh en later als Osho, was een goeroe en de stichter en inspirator van een spirituele beweging in India, de VS, Australië en Europa
Gebruikersavatar

masterveecee08 mei 2018, 13:05

 3547  Sven
die afbeelding doet mij denken aan de trailer van de Mol ^^
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2018, 13:14

 8153
masterveecee schreef:die afbeelding doet mij denken aan de trailer van de Mol ^^
:roll:
Uiteraard. Maar wie ís de mol :?:
Gebruikersavatar

david.vierstraete08 mei 2018, 13:57

 73  Yens
chicawah schreef:En aan wie link je Osho?
Ik hoopte dat mij iemand hier mee kon verder helpen. Osho is van India afkomstig.
Maar dit kwam ik nu net tegen, en misschien zit hier iets achter, mss niet. Ik zal nog eens ten goede die Osho en zijn uitspraken/daden nalezen
Gebruikersavatar

david.vierstraete08 mei 2018, 13:58

 73  Yens
masterveecee schreef:die afbeelding doet mij denken aan de trailer van de Mol ^^
Toch niet aan deze?

Afbeelding


Amai, dan heb jij echt een goed oog... Zover had ik nog niet gedacht. 😂 😂 😂 😂 :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: 😉 😉 😉
Gebruikersavatar

JKpowned08 mei 2018, 14:10

 259
Had ook veel weg van clip van kendrick als ik me niet vergis is er hier ergens een topic van.
Gebruikersavatar

david.vierstraete08 mei 2018, 14:28

 73  Yens
chicawah schreef:En aan wie link je Osho?
Ik vond nog dit :

De eretitel Bhagwan stamt uit het Sanskriet en is voorbehouden aan mensen die tot zogenoemde zelf-realisatie zijn gekomen. Vaak wordt het vertaald met Heer. In Maharashtra is het een courante voornaam. Sri betekent in het Sanskriet verhoogde of verlichte.

In de zen-traditie is Oshō een benaming voor een spirituele meester.

Wie van de kandidaten is er een spirituele meester?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2018, 14:36

 8153
david.vierstraete schreef:Wie van de kandidaten is er een spirituele meester?
De priester! 🙂
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2018, 14:38

 2834  Uma
chicawah schreef:De priester! 🙂
Je vergeet dat Lloyd de spirituele leider is van de Orde van de Floyt van Lloyd, een sekte die in het Gentse opereert en met haar volgelingen communiceert via URGENTfm.
Gebruikersavatar

david.vierstraete08 mei 2018, 14:50

 73  Yens
JKpowned schreef:Had ook veel weg van clip van kendrick als ik me niet vergis is er hier ergens een topic van.
Weet je bij welk liedje?