Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle08 mei 2018, 16:45

 263
Ik heb de beelden van het telefoontje dat Pascale doet nog eens bekeken, en daar blijken toch een aantal vreemde zaken aanwezig te zijn in die kamer:

- linksonder een vreemd ding met het profiel van een pinguïn of andere vogel: ziet iemand wat dat is?
- linksboven een zwarte bewegende balk met doek (?) en een lichtgekleurd uitsteeksel: wat is dat?
- ten slotte: achter de telefoon iets met - zo lijkt het toch - veel letters en cijfers op, maar ik kan er voorlopig niets van maken: iemand anders wel?


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar

david.vierstraete08 mei 2018, 17:13

 73  Yens
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik heb de beelden van het telefoontje dat Pascale doet nog eens bekeken, en daar blijken toch een aantal vreemde zaken aanwezig te zijn in die kamer:

- linksonder een vreemd ding met het profiel van een pinguïn of andere vogel: ziet iemand wat dat is?
- linksboven een zwarte bewegende balk met doek (?) en een lichtgekleurd uitsteeksel: wat is dat?
- ten slotte: achter de telefoon iets met - zo lijkt het toch - veel letters en cijfers op, maar ik kan er voorlopig niets van maken: iemand anders wel?


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Op de onderste foto zie je bovenaan precies de kop van een slang
Gebruikersavatar

masterveecee08 mei 2018, 17:16

 3547  Sven
Ik krijg het allesinds niet goed
Afbeelding
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle08 mei 2018, 21:10

 263
ik zag het scherper op andere beelden, mijn screenshots zijn niet de beste
Gebruikersavatar

james.waker08 mei 2018, 21:35

 417
annelies-a.-a..vanbelle schreef:ik zag het scherper op andere beelden, mijn screenshots zijn niet de beste
is leesbaar hoor, maar volgens mij stond er niet veel van belang op
HOTEL LACEIBA etc
die pinguin is denk ik een zak vuile was
is 't wastkot van hotel zeker?
er ligt ook een pakje stof op die telefoon, zou dus kunnen dat die telefoon daar altijd staat , in dien gevalle maakt de kleur niet uit...
als ze dan echt willen linken aan het molboekje van pieter hadden ze iig beter een RODE genomen en geen oranje
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2018, 22:14

 8153
james.waker schreef:is leesbaar hoor, maar volgens mij stond er niet veel van belang op
HOTEL LACEIBA etc
die pinguin is denk ik een zak vuile was
is 't wastkot van hotel zeker?
Het waskot inderdaad! Op het plakkaat op de deur staat een uitleg over de was.
Gebruikersavatar

james.waker08 mei 2018, 22:23

 417
moest er iemand zin heeft om het volledig te vertalen .....
maar lijkt me reclamepaneel van dat hotel te zijn
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

tom.vanratingen08 mei 2018, 22:46

 50
james.waker schreef:.....
maar lijkt me reclamepaneel van dat hotel te zijn
Denk ook dat er geen hint in zit. Zelfs niet naar Lloyd 😉