[Bahador] Baha spiekt...

Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Holmes10 mei 2018, 17:45

 395
Baha is wel heel nieuwsgierig naar wat anderen als info in hun boekjes noteren. Bij afl 7 had ik het al eens vermeld maar blijkbaar was hij niet aan zijn proefstuk toe :

Afl 6 (41:21)
een zeer scheve blik op het boekje van Pascale en telkens hield hij ook Pieter in de spiegel in de gaten om te zien of deze niet keek.
Afbeelding

Afl 7 (25:37)
Een scheve blik richting boekje LLoyd...
Afbeelding

Niet echt het gedrag van een mol maar van een kandidaat die spiekt naar extra info voor de eliminatie ?
Gebruikersavatar

Cedric10 mei 2018, 18:00

 2834  Uma
Of het gedrag van een Mol die wil weten of anderen hem verdenken..
Je kan er altijd wel een uitleg aan geven, maar ik zou in elk geval steeds hetzelfde doen als er een molboekje van iemand anders in mijn gezichtsveld te vinden is.
Gebruikersavatar

Holmes10 mei 2018, 18:22

 395
Cedric schreef:Of het gedrag van een Mol die wil weten of anderen hem verdenken..
Je kan er altijd wel een uitleg aan geven, maar ik zou in elk geval steeds hetzelfde doen als er een molboekje van iemand anders in mijn gezichtsveld te vinden is.
Mol weet in principe perfect wie hem verdenkt : productieteam geeft altijd de nodige info bij de briefing.
Gebruikersavatar

Holmes14 mei 2018, 08:51

 395
Voor mij was dit het moment om in extremis te switchen van Baha naar Pieter.
Een mol had geen extra info nodig en aangezien hij de info zocht bij Pieter en Pascale wees dat in de richting van Pieter....
Gebruikersavatar

Holmes14 mei 2018, 12:28

 395
Holmes schreef:Voor mij was dit het moment om in extremis te switchen van Baha naar Pieter.
Een mol had geen extra info nodig en aangezien hij de info zocht bij Pieter en Pascale wees dat in de richting van Pieter....
Correctie (maar dat hadden jullie wel begrepen) :
hij zocht de info bij Lloyd en Pascale...