Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jij.weet.niets11 mei 2018, 19:26

 7
Klaartje schreef:Dat wordt heel vaak gedaan in de Mol. Ik let er ook altijd op, maar als je achteraf aflevering 1 gaat terug bekijken met de kennis opgedaan tot nu toe, dan zie je dat heel veel van die dingen niet kloppen. Soms komen mensen ook gefocust in beeld bij de woorden "de winnaar" of "de saboteur", maar tot nog toe heb ik in alle seizoenen van de mol nog nooit zoiets gezien dat klopte.

In aflevering 2 bvb, als iedereen in de hacienda samen staat en GDC zegt "Dan is er vandaag maar één winnaar. De Mol." zie je Pieter met zonnebril pnntificaal midden in het beeld met gekruiste armen staan. Is Pieter dan de Mol?

PS Vergeef me, maar ik kon het niet laten om toch één keer "Pieter" en "pontificaal" in één en dezelfde zin te bezigen. Pieter de toekomstige Pontifex? "Habemus Papam" en dan verschijnt Pieter als nieuwe paus op het balkon op het Sint-Pietersplein, een beeld uit de toekomst, 24 april 2048. Als pausennaam zal hij kiezen:...
Vorig jaar was Eline alleszins de eerste kandidaat die iets zei over de mol. Volgens mij was er ook zoiets in het jaar van Gilles VB maar dat weet ik niet meer zo goed. In de Nederlandse versie zijn er soms ook zo hints, als ik me niet vergis.

Het kan natuurlijk puur toeval zijn, het kan ook een poging zijn om ons te misleiden. Bij De Mol weet je het nooit. 🙂
Jeffrey was ook de eerste die in beeld kwam toen Gilles zei dat er een saboteur bij zit (in hetzelfde fragment als dat van Lloyd). Baha was blijkbaar de eerste die het woord 'mol' uitsprak. Jij geeft nu zo een voorbeeld over Pieter dus we zullen sowieso zondag pas weten welke hints nu echt waren.

Ik wou het gewoon eens posten om te zien wat jullie ervan vinden. Er zijn dit jaar precies veel meer tips dan de vorige jaren, sommige zijn natuurlijk toevallig (zoals Jeffrey met de t-shirts), ik vind het heel moeilijk om er de 'echte' uit te halen. Zowel Pieter, Bahador als Lloyd hebben in mijn ogen evenveel kans om de mol te zijn. Ik probeer nu de laatste dagen gewoon nog alle mogelijke theorieën te bekijken in de hoop dat ik de mol nog ontmasker voor zondag, maar dat is tevergeefs vrees ik... 😃

Edit: Baha was niet de eerste die het woord 'mol' uitsprak, dat was blijkbaar Joke.
Laatst gewijzigd door Jij.weet.niets op 11 mei 2018, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Cedric11 mei 2018, 19:34

 2834  Uma
Het zou natuurlijk ook wel dom zijn van de makers om elk jaar opnieuw dezelfde tip te gebruiken.. 😉
Gebruikersavatar

JKpowned11 mei 2018, 21:23

 259
Cedric schreef:Het zou natuurlijk ook wel dom zijn van de makers om elk jaar opnieuw dezelfde tip te gebruiken.. 😉
Inderdaad maar tot nu toe hebben ze het altijd in aflevering 1 gedaan maar wel telkens op een andere manier daarom denk ik ook dat het niet uitmaakt wie het eerst mol zegt maar bijvoorbeeld wie het eerst gemist heeft bijvoorbeeld (heb je mij gemist)
Gebruikersavatar

jos.jansen12 mei 2018, 00:16

 328  Uma
JKpowned schreef:Inderdaad maar tot nu toe hebben ze het altijd in aflevering 1 gedaan maar wel telkens op een andere manier daarom denk ik ook dat het niet uitmaakt wie het eerst mol zegt maar bijvoorbeeld wie het eerst gemist heeft bijvoorbeeld (heb je mij gemist)
Kelly (en Lloyd) had(den) eerst Gilles niet gezien, dus gemist 😉