Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

habel.gaan11 mei 2018, 23:08

 43
In aflevering slaat in minuut 9 de klokkentoren vijfmaal. Net nadat Lloyd zijn begrafenisliedje geeft die namelijk op nummer 5 ligt. misschien kun smensen op dit forum er iets mee doen en misschien nog ee' verbogen hint naar Pieter doordat hij dan in beeld komt. en kerk=priester 😉
Gebruikersavatar

billie.holiday12 mei 2018, 08:25

 462  Bert
Ik heb daar ook opgelet, maar er verder geen aandacht aanbesteed. Volgens mij begint die klok te luiden als ze de rode graven in beeld brengen. Ik dacht dat ze 6 keer ging, maar het zou kunnen dat ik mis geteld heb.

Bij die sombrero proef luidt er ook een klok. Maar ja ze staan dan net naast een klokkentoren .

Het kan natuurlijk toeval zijn.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2018, 09:39

 8153
En wij horen de klok luiden maar weten niet waar de klepel hangt :mrgreen:
Gebruikersavatar

JKpowned12 mei 2018, 11:29

 259
Het is een opname van het Belfort in Gent die 5 maal slaat. Die in Mexico was defect :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2018, 11:30

 8153
In ieder geval zeer speciaal: ik heb nog nooit een klokkentoren en een Belfort horen slaan :mrgreen:
Gebruikersavatar

james.waker12 mei 2018, 13:04

 417
habel.gaan schreef:In aflevering slaat in minuut 9 de klokkentoren vijfmaal. Net nadat Lloyd zijn begrafenisliedje geeft die namelijk op nummer 5 ligt. misschien kun smensen op dit forum er iets mee doen en misschien nog ee' verbogen hint naar Pieter doordat hij dan in beeld komt. en kerk=priester 😉
goed geluisterd, maar ik begrijp niet dat je dit niet gewoon aan Lloyd linkt ... liedje nummer 5 = 5 slagen ... 😉
Gebruikersavatar

benjamin.rummens12 mei 2018, 19:16

 4
billie.holiday schreef:Ik heb daar ook opgelet, maar er verder geen aandacht aanbesteed. Volgens mij begint die klok te luiden als ze de rode graven in beeld brengen. Ik dacht dat ze 6 keer ging, maar het zou kunnen dat ik mis geteld heb.

Bij die sombrero proef luidt er ook een klok. Maar ja ze staan dan net naast een klokkentoren .

Het kan natuurlijk toeval zijn.
Niks in dit spel is toeval !
Gebruikersavatar

Frolva12 mei 2018, 19:21

 2204
benjamin.rummens schreef:Niks in dit spel is toeval !
Maar jawel, bijna alles is toeval.

Behalve enkel dingen, en die moet je proberen te ontdekken. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Laleia13 mei 2018, 14:56

 306
Een klok die luidt, kan volgens mij sfeerschepping zijn.
Moest het nu een haan zijn die kraait...
Gebruikersavatar

billie.holiday14 mei 2018, 11:53

 462  Bert
chicawah schreef:En wij horen de klok luiden maar weten niet waar de klepel hangt :mrgreen:
Nu weten we waar de klepel hangt.