Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

juliette.bouckaert12 mei 2018, 13:22

 1
In de rechterbovenhoek tijdens de triatlon-opdracht in aflevering 7 is een vingerprint te zien die anders is dan tijdens de andere afleveringen. In de print zie je duidelijk 7 stippen, wat zou kunnen staan voor BAHADOR (7letters). Maar aangezien LLOYD de mol is heb ik daar ook een tip voor: in de vingerprint staan ook drie strepen; wat zou kunnen staan voor het Adidas-broekje dat Lloyd die opdracht aan heeft.


Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

james.waker12 mei 2018, 13:27

 417
juliette.bouckaert schreef:In de rechterbovenhoek tijdens de triatlon-opdracht in aflevering 7 is een vingerprint te zien die anders is dan tijdens de andere afleveringen. In de print zie je duidelijk 7 stippen, wat zou kunnen staan voor BAHADOR (7letters). Maar aangezien LLOYD de mol is heb ik daar ook een tip voor: in de vingerprint staan ook drie strepen; wat zou kunnen staan voor het Adidas-broekje dat Lloyd die opdracht aan heeft.
goed gezien iig :!: de "7" kan ook slagen op zijn positie op de groepsfoto
Gebruikersavatar

james.waker12 mei 2018, 13:29

 417
en 7x3 is 21 (leeftijd lloyd)
Gebruikersavatar

rolhad12 mei 2018, 13:35

 434
juliette.bouckaert schreef:In de rechterbovenhoek tijdens de triatlon-opdracht in aflevering 7 is een vingerprint te zien die anders is dan tijdens de andere afleveringen. In de print zie je duidelijk 7 stippen, wat zou kunnen staan voor BAHADOR (7letters). Maar aangezien LLOYD de mol is heb ik daar ook een tip voor: in de vingerprint staan ook drie strepen; wat zou kunnen staan voor het Adidas-broekje dat Lloyd die opdracht aan heeft.


Afbeelding
Afbeelding
Dat zijn de 7 openingen van het doolhof in de vingerafdruk. Waarschijnlijk is deze nu heel duidelijk omdat het logo zo klein staat + op een zwarte achtergrond staat. 🙂