Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

marc.koenen21 jun 2019, 12:51

 122
In Nederland zaten ze in seizoen 18 in 5 landen bij de start van het seizoen.Rusland,Oekraine,enz.Leverde de hilarische scene op:'waar zit jij in Kiev,vriend?" "Ik zit niet in Kiev,maar in Moskou'.Nu hoop ik niet dat ze veel van WIDM gaan overnemen,want met een penningmeester,bondjes,pasvragen die gestolen kunnen worden ed ben ik echt wel mee klaar.
Seizoen 18 werd ook gesponsord door Lada denk ik 😉 want heel veel proeven met aftandse Lada's
Gebruikersavatar

mark.vandaele03 aug 2019, 21:38

 178
Ik zelf heb mij dit jaar niet ingeschreven, maar een kennis die vroeg mij of ik wist wanneer je eventueel iets hoort van selectie en wanneer die gesprekken door zouden gaan. Iemand die hier misschien meer over weet?

ik heb die persoon dan ook verteld dat hij/zij beter zwijgt over die inschrijving :roll:
Gebruikersavatar

rutger.mangels16 aug 2019, 17:25

 1
Goede vraag. Mij' zoon vraagt zich hetzelfde af..
Gebruikersavatar

Cedric18 aug 2019, 13:33

 2834  Uma
mark.vandaele schreef:Ik zelf heb mij dit jaar niet ingeschreven, maar een kennis die vroeg mij of ik wist wanneer je eventueel iets hoort van selectie en wanneer die gesprekken door zouden gaan. Iemand die hier misschien meer over weet?

ik heb die persoon dan ook verteld dat hij/zij beter zwijgt over die inschrijving :roll:
rutger.mangels schreef:Goede vraag. Mij' zoon vraagt zich hetzelfde af..
Ik heb geen flauw idee hoe het dit jaar zit, maar vorig jaar en het jaar ervoor wist ik telkens vrij snel dat ik niet geselecteerd was en dus niet eens op gesprek mocht. Met "vrij snel" bedoel ik binnen de 2 maand na inschrijving.
Dit jaar heb ik me niet ingeschreven en kan ik daarover dus niet meespreken, maar het lijkt me wel vrij veilig om te stellen dat als je tot op heden nog niets gehoord hebt, dat je er dan niet bij zal zijn.

En inderdaad, zoals jullie zelf al aangaven: het is sowieso beter om in alle talen te zwijgen over je inschrijving. Men laat sowieso altijd wel weten of je erbij bent of niet, dus je zal sowieso 100% zeker nieuws krijgen.
Gebruikersavatar

masterveecee21 aug 2019, 10:00

 3547  Sven
3 jaar geleden kandidatuur ingediend 5/04, op 2/09 gehoord dat ik niet door was
Gebruikersavatar

Swimsys.nl30 aug 2019, 13:35

 47  Emanuelle
Het lijkt misschien nog ver weg maar voor je het weet is DE MOL 2020 terug! 😛 😃

MIsschien is het leuk om te kijken of we als molloten alvast aanwijzingen kunnen vinden naar de nieuwe serie... In Nederland wordt de Mol (WIDM) normaal opgenomen van half mei t/m half juni. BN'ers die dan plots niet reageren op hun social media kanalen zijn mogelijke kandidaten die mee doen.

Hoe zit dit met De Mol in België? Wanneer wordt deze opgenomen ?! Het is voor de Belgische versie natuurlijk moeilijker om kandidaten te raden omdat dit natuurlijk geen bekende Belgen zijn :oops: :mrgreen:

Dus misschien is het leuk in dit topic feiten te verzamelen voor het nieuwe seizoen. Met mijn als eerste vraag: wanneer wordt de Mol opgenomen? 🙂
Gebruikersavatar

Cedric30 aug 2019, 15:07

 2834  Uma
In België is het meestal rond november. Het kan iets vroeger, het kan iets later, afhankelijk van de bestemming.
En in België is er grote geheimhouding hierrond.

De enige kleine aanwijzing die je heel misschien zou kunnen hebben, is als er een langduriger periode is waarin presentator Gilles De Coster niet als presentator op tv verschijnt om de programma's in het kader van sportwedstrijden te presenteren (wat dus betekent dat hij niet beschikbaar is, omdat hij voor De Mol weg is). Maar dan nog kan je er niet 100% op voortbouwen, omdat hier voor hetzelfde programma meerdere presentatoren zijn die elkaar random afwisselen.

Geloof me vrij als we het hier in België veel meer au sérieux nemen. De kans dat je iets over De Mol te weten komt voor pakweg februari-maart is miniem. Don't get your hopes up. En maar goed ook, trouwens. Die geheimhouding maakt het net plezant 🙂
Gebruikersavatar

Jansen30 aug 2019, 18:47

 3423  Yens
De bestemming wordt meestal eind december (net voor de feestdagen) bekend gemaakt 😉
Gebruikersavatar

isabelle.DS13 okt 2019, 10:44

 50
In de krant van gisteren (12/10) stond een bizar artikel over een man die 2 kranten uit januari 2012 achterliet op de trein Gent-Zottegem. De man die de kranten vond, is nu op zoek naar de man die ze achterliet. Vreemd allemaal maar het werd nog vreemder toen ik in de reacties op zijn bericht op Twitter een tweet las van een andere man die begin oktober ook een krant op de trein vond uit 2012, met beetje zelfde nieuws erin, dus ik vermoed ook van januari. (lijn Gent-Geraardsbergen)
De datum van de krant is 12 januari 2012.
Nu dacht ik zo: zou dit al een verwijzing richting de datum van de bekendmaking van de kandidaten kunnen zijn?
2012 -2020= 8 jaar, volgende seizoen wordt het 8ste....
Of zouden we 20/12 iets mogen verwachten? Vorig jaar verscheen het filmpje van "niet naar Luxemburg" ook in december.
Waarschijnlijk zoek ik het te ver en zie ik spoken, maar met de mol weet je natuurlijk nooit...
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/he ... gle.com%2F
Gebruikersavatar

Cedric13 okt 2019, 12:17

 2834  Uma
Mocht het een krant zijn van 6 december 1998 (allereerste aflevering) of van 1 februari 2016 (eerste aflevering van de nieuwe reeks), ik zou het linken aan De Mol. Maar deze kranten uit 2012 toch niet.. Het lijkt me nog veel te vroeg om al hints te zien en het gaat volgens mij gewoon om een grapjas..
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 okt 2019, 22:07

 2354  Uma
Lijkt mij ook straf als dit iets met De Mol heeft te maken, maar natuurlijk hoop ik van wel 🙂 Zoals Cedric al zei, denk ik ook dat een krant uit 2012 niks met De Mol heeft te maken. Ik heb toch eventjes gekeken op het internet, omdat ik me kan herinneren dat er al een paar jaar voor het vierde seizoen de geruchten waren dat De Mol zou terugkeren, maar dat was een jaartje later, 2013. Verder vind ik ook niks meer terug over de Mol (België) in 2012. Ik vrees ervoor dat deze hint iets te ver is gezocht, helaas. :(
Nog een paar maanden geduld 😉
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 17