Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen16 jan 2020, 18:20

 3423  Yens
Vermoljoen schreef:De negende en laatste aflevering van ‘Kamp Waes’ is op zondag 15/03... De week erop is het perfecte moment om het nieuwe seizoen te beginnen!
22/03: zet het in je agenda!
Kamp Waes is op Eén en is een productie van "De Mensen". Het zou me verbazen dat ze daar rekening mee houden. Het is natuurlijk wel de periode dat ze de laatste jaren met "De Mol" begonnen zijn...
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 jan 2020, 19:28

 2354  Uma
Sorry, heb me vergist van zender! Ik ben nu al aan het mollen 😂
Gebruikersavatar

koen.willen16 jan 2020, 20:41

 187  Uma
Vermoljoen schreef:De negende en laatste aflevering van ‘Kamp Waes’ is op zondag 15/03... De week erop is het perfecte moment om het nieuwe seizoen te beginnen!
22/03: zet het in je agenda!
Klopt niet. De laatste aflevering is op 9 februari. Er zijn er 5 geweest en er moeten er nog 4 komen. 16 februari is dus de vroegste datum.

Persbericht over SBS Belgium 2020 is trouwens verstuurd:
Voor het nieuwe seizoen van De Mol trekt Gilles De Coster dit voorjaar naar de bakermat van de democratie, Griekenland. Tien onbekende Vlamingen ontmoeten elkaar voor het eerst op de mysterieuze heuveltoppen rond Meteora. Hun doel ongewijzigd, hun eindbestemming onduidelijk, hun krachten gebundeld. Maar in hun midden huist een bijzonder intelligente saboteur. De mol.

Het is voor de kandidaten van het grootste belang die zo snel mogelijk te ontmaskeren. Of is het spel al veel eerder begonnen dan ze dachten? Een broeierige reis langs eeuwenoude parels, indrukwekkende culturen en de onheilspellende toorn der Goden.
Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 jan 2020, 21:33

 2354  Uma
Amai ik ben vandaag echt niet goed wakker... We zullen het binnenkort wel weten
Gebruikersavatar

Cedric16 jan 2020, 23:19

 2834  Uma
De Nederlandse 'Wie is De Mol' loopt nog tot en met 14 maart. Voordien zal het dus al niet zijn.

Op VIER start Expeditie Robinson volgende donderdag (23/01). Dat duurt 10 weken zeker? Dan zou 2 april de laatste aflevering moeten zijn. Weliswaar op donderdag en niet op zondag, maar ik kan me inbeelden dat ze zullen wachten tot dit afgelopen was. Ik denk niet dat ze Expeditie Robinson en De Mol door elkaar uitzenden?

Misschien op 5 of 12 april dan dat De Mol start?
Gebruikersavatar

Jay-Lo16 jan 2020, 23:34

 1690  Sven
Maar "de mol" wordt toch niet op donderdag uitgezonden? En ER loopt langer dan 10 weken, 16 kandidaten dus ook zoiets qua afleveringen.
Aangezien ze ook 2 weken eerder de release van de locatie deden, denk ik ook dat ze wat eerder starten dan vorig jaar. (ik hoop dat vooral 😃 )
Nog iets: In de aankondiging staat "of is het spel vroeger begonnen dan ze dachten?" Heel mysterieus weer.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT17 jan 2020, 01:35

 767  Yens
Ik denk inderdaad ook dat ze dit jaar iets vroeger zullen starten dan vorig jaar doordat de aankondiging van het nieuwe seizoen ook vroeger was. En ik denk al helemaal niets dat ze pas in april zullen beginnen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 jan 2020, 07:55

 2354  Uma
Ik hoop dat het niet voor 14 maart begint. WIDM en De Mol tegelijk is te veel van het goede 😉

Ik heb net eens gekeken: momenteel wordt er op zondag ‘Control Pedro’ uitgezonden. Als dit net zoals vorig jaar 8 afleveringen lang zal zijn, is de laatste aflevering hiervan op 23 februari. Dan kan De Mol de week erna, op 1 maart beginnen.
Ik ga ervan uit dat ze het op zondag zullen blijven uitzenden, omdat ze de hele familie voor de buis willen krijgen en ik geen reden zie op te veranderen.

EDIT: Control Pedro bevat 9 afleveringen, dus zou De Mol een weekje later beginnen (8/03)
Gebruikersavatar

isabelle.DS17 jan 2020, 14:44

 50
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben ivm de start! Ik heb ook de eerste aflevering van WIDM bekeken (voor het eerst) en ik moet zeggen dat ik het heel amateuristisch, niet spannend en chaotisch vind. Geef mij maar Gilles De Coster en de Vlaamse versie.
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 jan 2020, 16:43

 2354  Uma
Ze zullen waarschijnlijk in Athene starten.
Gebruikersavatar

Cedric17 jan 2020, 18:20

 2834  Uma
Damn. Meteora. Prachtige locatie!
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17