Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Cedric24 apr 2019, 11:24

2834  Uma
Gisterenavond gezien in een reclameblok tijdens de film 'Taking Lives'.

Mollenjager-DT24 apr 2019, 13:02

767  Yens
Die trailer heb ik niet gezien, maar ik heb wel een andere langere trailer gezien met beelden van de aflevering en de laatste eliminatie volgende week.

thijs.vanbuynder25 apr 2019, 14:29

2
(foto uit trailer van volgende aflevering)
Tijdens de laatste eliminatie valt me een speciale setting op van de kandidaten, toeval?

Afbeelding

BeaVer25 apr 2019, 14:32

1293  Uma
definieer "speciaal"
Heb je het over die blauwe verlichting buiten?

chicawah.janssen25 apr 2019, 14:32

8153
Als je nou eens zou uitleggen wat we moeten begrijpen onder "speciale setting"?
BeaVer schreef:definieer "speciaal"
Heb je het over die blauwe verlichting buiten?
Tegelijk :mrgreen:

thijs.vanbuynder25 apr 2019, 14:36

2
Kandidaten zitten van groot naar klein, hoewel Axel volgens mij de grootste is ...
Joeri duidelijk op een kleinere stoel zit om nog onder Elisabet te duiken .
Hier is volgens mij goed over nagedacht.

Taupe07725 apr 2019, 14:38

767  Yens
Ze beslissen toch zelf waar ze gaan zitten.
Is gewoon volgens hoe ze toekomen, de eerste neemt eerst stoel etc.

chicawah.janssen25 apr 2019, 14:55

8153
thijs.vanbuynder schreef:Kandidaten zitten van groot naar klein, hoewel Axel volgens mij de grootste is ...
Joeri duidelijk op een kleinere stoel zit om nog onder Elisabet te duiken .
Hier is volgens mij goed over nagedacht.
:roll:
thijs.vanbuynder schreef:Kandidaten zitten van groot naar klein, hoewel Axel volgens mij de grootste is ...
Dus... Axel is de mol! :mrgreen:
thijs.vanbuynder schreef:Hier is volgens mij goed over nagedacht.
Volgens mij is het gewoon toeval. Ze gaan zitten waar ze zelf willen. Of dacht je dat de crew naamplaatjes op de stoelen legt? Of dat de mol een sprintje trekt naar de stoelen om op "zijn" stoel te kunnen zitten? Of dat de mol tegen tegen de anderen zegt waar ze moeten gaan zitten? Of dat de mol perse met iemand wil ruilen omdat die op "zijn" stoel gaan zitten is?
Zoals Taupe077 al zei:
Is gewoon volgens hoe ze toekomen, de eerste neemt eerst stoel etc.

Je zou net zo goed kunnen zeggen “Elisabet zit als enige met haar armen over haar lichaam gekruist dus Elisabet is de mol”.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 25 apr 2019, 15:03, 2 keer totaal gewijzigd.

lajato25 apr 2019, 14:57

69
Het is inderdaad wel opvallend hoe laag Joeri en vooral Axel zijn stoel is tov Bas en Elisabet. Het zijn ook duidelijk verschillende stoelen. (leuning Bas is smaller dan Axel, Axel zitkussen is breder dan Bas en Elisabet,...). Of toch gezichtsbedrog...?
Als dit al zou geregisseerd zijn om een 'hint' te maken, dan zouden de kandidaten toch ook iets in de mot hebben?
Laatst gewijzigd door lajato op 25 apr 2019, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.

KevinL25 apr 2019, 14:59

87
Joeri zijn stoel is duidelijk lager dan die van Elisabet.
Daar moet je zelfs niet grondig naar kijken om dat al te zien.

sara.pantoja25 apr 2019, 15:08

100
Voor mij persoonlijk is het ook vrij duidelijk dat het andere stoelen zijn. Je kan dit bv zien aan het zitvlakgedeelte van Alex' stoel. Langs de voorkant lijkt dit een veel breder stuk te zijn dan bij de andere 3.
Qua leuningen lijtk dit van Bas af te wijken van de rest. Kan er niet echt iets uit afleiden, ook geen idee of dit als een hint (welke dan ook) beschouwd kan worden, maar het is wel gewoon...anders.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 23