Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Vermoljoen25 mar 2019, 22:18

2354  Uma
chicawah.janssen schreef:Waarom staan 2 vakjes met 2 in het geel en de andere vakjes met 2 niet?
Dat klopt inderdaad niet. Ik heb heel het schema in codes gezet waardoor het allemaal automatisch gaat en ik was vergeten om bij het totaal te gaan kijken welke vakjes ik nog extra in de spotlight moest zetten.
Bij deze: het is geüpdatet.

Vermoljoen26 mar 2019, 07:14

2354  Uma
Is iedereen het er eigenlijk mee eens dat er alleen punten zijn toegekend op basis van de eerste en tweede opdracht? Want de groepjes werden daar gekozen en bleven hetzelfde voor opdracht 3..

Taupe07726 mar 2019, 10:57

767  Yens
Vermoljoen schreef:ik heb het schema geüpdatet!
Opvallend is dat Kaat en Bas + Ingrid en Bruno al 2 punten met elkaar delen.

Je kan het schema bekijken via de link in het allereerste bericht van dit topic.
Leuk om te volgen

Dat kan zijn omdat ze elkaar verdenken - zeker in geval van de laatste 2 maar ook gewoon door leeftijd of interesses en dergelijke gemeenschappelijk hebben of omdat ze samen al op de mol zitten en dat misschien zelf van elkaar al weten?
Lloyd en Bahador zochten elkaar ook steeds op dacht ik

jos.jansen26 mar 2019, 11:58

328  Uma
Taupe077 schreef:
Leuk om te volgen

Dat kan zijn omdat ze elkaar verdenken - zeker in geval van de laatste 2 maar ook gewoon door leeftijd of interesses en dergelijke gemeenschappelijk hebben of omdat ze samen al op de mol zitten en dat misschien zelf van elkaar al weten?
Lloyd en Bahador zochten elkaar ook steeds op dacht ik
vorig jaar hadden Bahador en Llyod 8 keer samen gewerkt, Baha en Pieter 6.5 (dat halfje is omdat ze samen begraven waren); en Lloyd had slechts 3 keer met Pieter samen een opdracht gedaan. Ik dacht vorig jaar dat deze theorie bijna een garantie was op succes omdat de productie hier minder invloed over heeft en kandidaten die lang blijven vaak bij hun mol zitten. Met als resultaat dat ik vorig jaar in een Baha tunnel zat.

billie.holiday26 mar 2019, 13:00

462  Bert
Vermoljoen schreef:Schema is al geüpdatet!
Waar kan ik dat schema vinden ?

Taupe07726 mar 2019, 13:17

767  Yens
Link staat op eerste pagina

Vermoljoen02 apr 2019, 16:56

2354  Uma
Update van deze theorie zak voor ten laatste morgen zijn. Ik hoop het vanavond al klaar te krijgen.

Frolva02 apr 2019, 18:00

2204
interessante theorie, die 'Samenwerking tussen kandidaten'. 😉

Vermoljoen02 apr 2019, 20:36

2354  Uma
In seizoen 5 heeft deze theorie wel degelijk gewerkt, omdat Davey Eline was aan het stalken :mrgreen:

Ondertussen is het geüpdatet. Ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen met de verfbom-opdracht... Wat denken jullie?

Cedric02 apr 2019, 21:08

2834  Uma
Vermoljoen schreef:Ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen met de verfbom-opdracht... Wat denken jullie?
3 kampen?
- Eva
- Kaat en Bas (die Eva wél zouden terughalen)
- de anderen (die Eva níet zouden terughalen)

Ofwel iedereen als individu zien, zonder samenwerking?

jos.jansen02 apr 2019, 23:13

328  Uma
Vermoljoen schreef: Ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen met de verfbom-opdracht... Wat denken jullie?
Ik zou het persoonlijk ofwel opschrijven als iedereen buiten Eva samen, omdat iedereen elkaar in de gaten kan houden. Met uitzondering van Eva want er is eigenlijk niemand die haar kan controleren.

ofwel kan je deze opdracht ook altijd negeren en opschrijven als een volledige groeps opdracht (waarin iedereen dus met iedereen werk Eva incluis)

Vermoljoen02 apr 2019, 23:32

2354  Uma
jos.jansen schreef:
Ik zou het persoonlijk ofwel opschrijven als iedereen buiten Eva samen, omdat iedereen elkaar in de gaten kan houden. Met uitzondering van Eva want er is eigenlijk niemand die haar kan controleren.

ofwel kan je deze opdracht ook altijd negeren en opschrijven als een volledige groeps opdracht (waarin iedereen dus met iedereen werk Eva incluis)
Dat zijn inderdaad de 2 opties waar ik tussen twijfel. Ik denk dat ik voor optie 2 zal gaan: gewoon negeren en als groepsopdracht beschouwen. Maar als de meerdderheid hier zegt dat het zoals optie 1 moet worden genoteerd, dan wil ik dat gerust doen.