Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Anomolie24 mar 2019, 22:46

64  Uma
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Voor mij is Eva sinds vanavond de mol. Ideaal moment voor de productie om haar eens goed te briefen, want er zijn de voorbije dagen niet zoveel mogelijkheden geweest. Ik zou het ook zo doen, als programmamaker. Moet volgende week deze dame nog een beetje verder in het oog houden, maar het zal in elk geval met argusogen zijn!
Eva had trouwens een rood kleedje aan. Wist ze op voorhand dat ze een rood scherm zou krijgen?
Ik zit helemaal niet in de Eva-tunnel, maar ik vond het wel vreemd dat ze toch wel heel snel wegstopte na het krijgen van haar scherm. Meestal worden er toch even blikken gedeeld met de rest van de groep...
Haar reactie nadat Gilles het goede nieuws had verteld leek dan weer wel oprecht...

Frolva24 mar 2019, 22:46

2204
En hoeveel letters tikte GDC voor "EVA"?

KevinL24 mar 2019, 22:53

87
Je ziet haar bij het rechtstaan ook meteen prutsen aan het bakje van haar microfoon(?) onder haar kleedje.
Wilt ze daar haar microfoon meteen afzetten?

Social24 mar 2019, 23:03

353  Uma
Ze zet haar microfoon inderdaad meteen af, of zo lijkt het toch.

Jay-Lo24 mar 2019, 23:13

1690  Sven
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Voor mij is Eva sinds vanavond de mol. Ideaal moment voor de productie om haar eens goed te briefen, want er zijn de voorbije dagen niet zoveel mogelijkheden geweest. Ik zou het ook zo doen, als programmamaker. Moet volgende week deze dame nog een beetje verder in het oog houden, maar het zal in elk geval met argusogen zijn!
Dat geldt ook voor Joeri trouwens die in de vorige aflevering ging joggen.Ze konden hem ook onderweg even onderscheppen om te briefen.

jens.vanneyghem24 mar 2019, 23:18

12
Anomolie schreef:Eva had trouwens een rood kleedje aan. Wist ze op voorhand dat ze een rood scherm zou krijgen?
Ik zit helemaal niet in de Eva-tunnel, maar ik vond het wel vreemd dat ze toch wel heel snel wegstopte na het krijgen van haar scherm. Meestal worden er toch even blikken gedeeld met de rest van de groep...
Haar reactie nadat Gilles het goede nieuws had verteld leek dan weer wel oprecht...
Iedereen reageert anders op een eliminatie. Ze was vorige keer zelfzeker (hoor je ook van andere kandidaten) en nu krijgt ze plots een rood scherm. Vandaar allicht haar reactie.

Jay-Lo24 mar 2019, 23:20

1690  Sven
Ik zou eerder denken dat de eerste letters al waren ingetikt en Gilles alleen nog 3 letters moest toevoegen.

Rik24 mar 2019, 23:33

122  Uma
KevinL schreef:Je ziet haar bij het rechtstaan ook meteen prutsen aan het bakje van haar microfoon(?) onder haar kleedje.
Wilt ze daar haar microfoon meteen afzetten?
Dat viel me toch ook meteen op! Ze bleef ook opvallend kalm bij dat rode scherm.

Klaartje25 mar 2019, 00:28

2245  Uma
Hebben die kandidaten allemaal een microfoon bij de eliminatie??? Dat is echt het eerste dat ik daarvan verneem. Heb dat nog nooit gezien of gemerkt in al die jaren dat ik naar de Mol kijk.

Klaartje25 mar 2019, 01:05

2245  Uma
Bij heel dat gedoe met het rode scherm voor Eva en alles wat we GDC en Eva daarna hoorden zeggen en zagen doen, had ik een gevoel van "Amai, die zijn hier een toneelstukje aan het opvoeren." Dat kwam me allemaal zo gemaakt over. Je zag aan GDC zijn lichaamstaal toen hij die tas droeg, dat hij zo direct iets zou gaan zeggen dat niet bij het normale afscheidsgesprekje met de afvaller hoort. Ook de reactie en de emoties bij Eva leken mij gespeeld, die kwamen bij mij niet oprecht over. Ofwel kwam het slecht over in beeld, omdat er teveel in geknipt was.

Social25 mar 2019, 01:22

353  Uma
Het kan toch ook "Inge" zijn?

Jansen25 mar 2019, 06:31

3423  Yens
Als Eva de mol is, dan hebben ze gisteren een geweldige flater gemaakt hoor... Ik kan me echt niet voorstellen dat ze na de reveal gaan zeggen: voila de mol was de snelste om de test in te vullen... En ik kan me echt niet voorstellen dat ze de mol al zo in de kijker gaan plaatsen. Ik moest bij de afloop gisteren, vooral denken aan het einde van de eerste aflevering vorig jaar, toen Joke zo plots verdween en we dan de volgende aflevering de Rabid Joke proef kregen.

Dus Eva krijgt voor mij gewoon de hoofdrol in de eerste proef van volgende week, en voor mij is ze de mol zeker niet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17