Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

ex-molinator25 mar 2019, 10:49

3483  Uma
Klaartje schreef:...
Wie helpt mij van mijn twijfel af?
Ik zal het later eens heel aandachtig herbekijken, maar ik herinner me niet dat GDC iets gezegd heeft over het rode scherm.
GDC zegt dat hij 1 x zal liegen: als we dit heel strikt interpreteren dan kan zelfs dat de leugen zijn indien hij helemaal niet liegt.

Er kruipt tijd in maar ik zal toch proberen alles wat GDC zegt op te schrijven (wat hij zegt hé, niet de ondertiteling).

masterveecee25 mar 2019, 10:52

3547  Sven
ex-molinator schreef: GDC zegt dat hij 1 x zal liegen: als we dit heel strikt interpreteren dan kan zelfs dat de leugen zijn indien hij helemaal niet liegt
Dat had ik dus ook al gedacht toen ie het zei tijdens de aflevering. Maar ik denk dat ze niet zo ver zouden gaan...

WalkingDead25 mar 2019, 14:44

73
Klaartje schreef: Liegt hij tegen de kandidaten als hij zegt dat er bij Eva een verfbom gaat ontploffen, maar dat het eigenlijk bij de echte afvaller zal zijn?

Wie helpt mij van mijn twijfel af?
De leugen ging tijdens 'deze' (aflevering 3) gebeuren. De uitleg van de verfbom is de teaser van aflevering 4 als ik me niet vergis.

Verder ging ik er vanuit dat de verfbom gaat ontploffen bij de echte afvaller, ze leken toch te hinten dat de bom onder de tafel zit, maar hoe dat praktisch in zijn werk gaat weet ik niet.

ex-molinator25 mar 2019, 22:11

3483  Uma
ex-molinator schreef:Ik zal het later eens heel aandachtig herbekijken, maar ik herinner me niet dat GDC iets gezegd heeft over het rode scherm.
GDC zegt dat hij 1 x zal liegen: als we dit heel strikt interpreteren dan kan zelfs dat de leugen zijn indien hij helemaal niet liegt.

Er kruipt tijd in maar ik zal toch proberen alles wat GDC zegt op te schrijven (wat hij zegt hé, niet de ondertiteling).
FF snel de relevante passages herbekeken maar het is nogal veel om op te schrijven (wat GDC allemaal gezegd heeft in functie van die leugen) en het is toch al duidelijk dat Eva blijft immers GDC zei: JIj kan er mee voor zorgen dat er vanavond niemand naar huis moet
In de volgende aflevering verwacht ik dus een een kruising van de Ruth/verfbom situatie (seizoen4) en de Bertrand/roodgroen situatie (seizoen 5).

KevinL25 mar 2019, 23:28

87
Daarnet een soort teaser gezien op Vier, waarin duidelijk gezegd wordt dat Eva niet de afvaller is.

Taupe07726 mar 2019, 11:18

767  Yens
ex-molinator schreef:FF snel de relevante passages herbekeken maar het is nogal veel om op te schrijven (wat GDC allemaal gezegd heeft in functie van die leugen) en het is toch al duidelijk dat Eva blijft immers GDC zei: JIj kan er mee voor zorgen dat er vanavond niemand naar huis moet
In de volgende aflevering verwacht ik dus een een kruising van de Ruth/verfbom situatie (seizoen4) en de Bertrand/roodgroen situatie (seizoen 5).
Zo heb ik het ook begrepen. De afvaller mag nog (even) blijven en de overgeblevenen zitten rond een tafel om te zien of ze Eva laten terugkomen maar die komt direct terug in de aflevering zoals wij al weten. Dit gebeurt dezelfde avond als het rode scherm. Zij heeft dan voordeel dat ze die anderen kan bekijken en weet hoe ze over haar denken.
Dat wil echter niet zeggen dat er misschien na die eerste opdracht al niet iemand afvalt en dat zie ik zeker gebeuren maar dat kan dus NIET Eva zijn. Dus exit ?????
En dat ze dan deel 2 van de aflevering doen met 8 (volgende dag) en dat er dan ook nog iemand afvalt op het einde van de aflevering.
Dan zit je weer op het juiste aantal voor de aflevering erna.

masterveecee26 mar 2019, 11:30

3547  Sven
KevinL schreef:Daarnet een soort teaser gezien op Vier, waarin duidelijk gezegd wordt dat Eva niet de afvaller is.
link?

Frolva26 mar 2019, 11:50

2204
masterveecee schreef:link?
Héél link. :mrgreen:

Dat Eva niet de afvaller is, werd toch reeds in de aflevering gezegd (tenzij dat de leugen is, natuurlijk).

Afbeelding

In de 'preview' bevestigt Eva het zelf (tenzij ...)

Afbeelding

billie.holiday26 mar 2019, 12:34

462  Bert
Ik vraag mij af , hoe de mol die opdracht met de verfbom zal aanpakken. Zal het een imitatie zijn van Gilles. Eerst er voor gaan, en dan een fout antwoord geven zodat hij toch afgaat.
Of willen de makers dat de afvaller gered wordt ?

Het wordt weer een hele week gissen.

ex-molinator26 mar 2019, 12:44

3483  Uma
GDC zegt: Jij bent niet de afvaller vanavond. Eerder had hij gezegd dat de persoon met de snelste tijd wel eens een voordeel zou kunnen kunnen hebben in de volgende aflevering.

Ik stel me dan wel de vraag: wanneer eindigt "vanavond". Stel dat de eigenlijk eliminatieronde na middernacht gebeurt, is dit nog "vanavond"?.
Ik sluit dus niet uit dat Eva toch niet zomaar de eliminatie overleeft maar het zal afhangen van een psychologisch spelletje met de groep, waarbij misschien diegene met de slechtste score (geen rekening houdend met Eva) geïdentificeerd moet worden.

Aangezien aan Eva gezegd werd dat zij invloed kan hebben en kan zorgen dat niemand naar huis moet, sluit ik niet uit dat haar verder verblijf nog niet verzekerd is.

KevinL26 mar 2019, 13:07

87
masterveecee schreef: link?
Ik vind er niet meteen iets van terug online.
Maar het was de voice over die het zei.

Frolva26 mar 2019, 14:05

2204
ex-molinator schreef:Aangezien aan Eva gezegd werd dat zij invloed kan hebben en kan zorgen dat niemand naar huis moet, sluit ik niet uit dat haar verder verblijf nog niet verzekerd is.
Ik sluit dat wel uit.

Eva is niet de 'echte afvaller'; zij 'overleeft de aflevering'.
GDC heeft de naam van de 'echte afvaller' ingetypt; de 'echte afvaller' zit nog bij de anderen.
Eva kan ervoor zorgen dat er vanavond niemand naar huis moet.

Als er iemand naar huis moet is dat volgens mij de 'echte afvaller' (die kreeg namelijk een rood scherm).
Eva kan er mee voor zorgen dat die niet naar huis moet.

Hoe het zou kunnen dat plots Eva naar huis moet i.p.v. de 'echte afvaller' is mij een raadsel.

Dus (voor mij) ofwel de 'echte afvaller' naar huis, ofwel niemand. 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8