Iemand trouwens nog het telefoonnummer geprobeerd waarop we vorig seizoen Pieter hoorden fluiten? Zou dat nog actief zijn?
Cedric schreef:Opletten met meerdere keer hetzelfde te posten, guys+32 474 90 04 24, stond nog tussen mijn contacten
Iemand trouwens nog het telefoonnummer geprobeerd waarop we vorig seizoen Pieter hoorden fluiten? Zou dat nog actief zijn?
robbe.vermesen schreef:Ik denk dat ik nog meer mensen zie in het filmpje... Zouden dat de kandidaten zijn?Is dezelfde ze
tim.wijsman schreef:De namen Gilles en Pieter staan in de tekst.Duidelijk een verwijzing want Sint-Gilles-Waas bestaat niet (Sint-Gillis- Waas wel).
In Sint-'Gilles'-Waas en Sint-'Pieters'kruid
Cedric schreef:Die omgekeerde 'De Mol'... Leest als 10W... Krijgen we 10 afleveringen ipv 9? Of hebben ze het over de 10 weken dat het programma overspant als je de "kandidatenvoorstelling" in Café De Mol meerekent?Dat omgekeerd logo intrigeert me ook, kan bijna niet anders dat het een betekenis heeft... maar wat? Hopelijk donderdag wat meer duidelijkheid
Ofwel Yevo zijn uitleg natuurlijk, dat de startdatum 10 maart is, wat in de 10e week van het jaar valt..
EDIT/ Ofwel wordt het een omgekeerd seizoen natuurlijk: 9 Mollen en 1 niet-Mol