Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Cedric18 feb 2019, 22:05

2834  Uma
Opletten met meerdere keer hetzelfde te posten, guys 😉

Iemand trouwens nog het telefoonnummer geprobeerd waarop we vorig seizoen Pieter hoorden fluiten? Zou dat nog actief zijn?

tessa.deschoenmaeker18 feb 2019, 22:06

19
Waar werd die reclame getoond?
Tussen welke programma?

Mijn mollenboekje telt al 2 volle pagina's 😃

Lodewijk18 feb 2019, 22:10

146
Cedric schreef:Opletten met meerdere keer hetzelfde te posten, guys 😉

Iemand trouwens nog het telefoonnummer geprobeerd waarop we vorig seizoen Pieter hoorden fluiten? Zou dat nog actief zijn?
+32 474 90 04 24, stond nog tussen mijn contacten 😃

masterveecee18 feb 2019, 22:11

3547  Sven
robbe.vermesen schreef:Ik denk dat ik nog meer mensen zie in het filmpje... Zouden dat de kandidaten zijn?
Is dezelfde ze
Frames zijn aan het uploaden 😉

Edit: https://jmp.sh/GovkOQz

chicawah.janssen18 feb 2019, 22:38

8153
tim.wijsman schreef:De namen Gilles en Pieter staan in de tekst.
In Sint-'Gilles'-Waas en Sint-'Pieters'kruid
Duidelijk een verwijzing want Sint-Gilles-Waas bestaat niet (Sint-Gillis- Waas wel).

Cedric19 feb 2019, 12:39

2834  Uma
Die omgekeerde 'De Mol'... Leest als 10W... Krijgen we 10 afleveringen ipv 9? Of hebben ze het over de 10 weken dat het programma overspant als je de "kandidatenvoorstelling" in Café De Mol meerekent?
Ofwel Yevo zijn uitleg natuurlijk, dat de startdatum 10 maart is, wat in de 10e week van het jaar valt..

EDIT/ Ofwel wordt het een omgekeerd seizoen natuurlijk: 9 Mollen en 1 niet-Mol 😛

Jansen19 feb 2019, 12:57

3423  Yens
Cedric schreef:Die omgekeerde 'De Mol'... Leest als 10W... Krijgen we 10 afleveringen ipv 9? Of hebben ze het over de 10 weken dat het programma overspant als je de "kandidatenvoorstelling" in Café De Mol meerekent?
Ofwel Yevo zijn uitleg natuurlijk, dat de startdatum 10 maart is, wat in de 10e week van het jaar valt..

EDIT/ Ofwel wordt het een omgekeerd seizoen natuurlijk: 9 Mollen en 1 niet-Mol 😛
Dat omgekeerd logo intrigeert me ook, kan bijna niet anders dat het een betekenis heeft... maar wat? Hopelijk donderdag wat meer duidelijkheid 😃

yevo19 feb 2019, 14:12

281  Uma
Oké dus dit is de uiteindelijke tekst van het filmpje:

Is dat vuile beest je steeds te snel af?
JIJ WEET NIETS
En bieden de klassieke methodes geen oplossing meer? Dan ben je bij mij aan het juiste adres.
JIJ WEET NIETS
Want mijn motto is: Laat niet met je sollen en maak komaf met"

Wat wil die JIJ WEET NIETS nu eigenlijk zeggen? De mol word hier heel erg letterlijk benadrukt. Wat willen de ophangborden met alle mollen op precies zeggen? KUNNEN we hier wel een antwoord op vinden of zoeken we ons dood op niets?

Klaarblijkelijk zou er wel iets moeten zijn. 'Maar dat wil niet zeggen dat er niets is'.

Wat doen deze beelden in de teaser op jijweetniets.be? Is dit dezelfde persoon die tegen het karretje duwt? Is dit een kandidaat? Dit ziet eruit alsof dit opgenomen is in België gewoon?
SPOILER

nele.pottie19 feb 2019, 15:02

62
Is er eigenlijk al iemand dat het filmpje op 'geenmol.be' heeft geanalyseerd. Ik heb er geen programma's en kennis voor maar mij lijkt het wel vreemd dat ze een 'normaal' filmpje posten op vier.be en dan dit filmpje dat dezelfde basis heeft maar toch helemaal anders is. Misschien is er wel weer iets met het geluid ofzo.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 25