robbe.vermesen schreef:Foto tegengekomen op Facebook. Ik heb dat nummer eens gebeld. Ik hoor een enge stem die zegt:” Jij weet helemaal niets” en nog wat dingen. Dit is heel raar.....
Zou er een kandidaat uit die regio komen?
![Afbeelding]()
Credits: Mollengroep op Facebook
Kan iemand dit eens opnemen?
Op die folder staat ook “Vang de mol: BRENG ZIJN ACTIEGEBIED IN KAART en tracht de mol in de val te lokken, zodat hij uw tuin niet kan saboteren.” Misschien willen ze dat we locaties zoeken.
Ik denk dat we dit ook kunnen afleiden uit de foto’s van Lloyd.
kirsten.vanautreve schreef:Lloyd wijst niet naar de tekst, maar doet een raar handgebaar...
![Afbeelding]()
masterveecee schreef:Hier wijst ie ook raar
![Afbeelding]()
Misschien wil hij zeggen dat we de locaties moeten aanwijzen?
De locaties van de affiche’s en de locatie van het vliegtuigje komen volgens mij overeen.
yevo schreef:Ik heb even de tot nu toe gevonden plaatsen omcirkelt op een kaart in de hoop misschien een cijfer te kunnen vormen of een patroon te vinden, maar helaas. Misschien jullie? De rode cirkels zijn onzeker / geen bewijs.
Ik heb ook geprobeerd de foto's samen te voegen om misschien zo iets in elkaar te puzzelen, maar de kwaliteit van de afbeeldingen die ik kon vinden was helaas te slecht.
Lodewijk schreef:Betreffende het vliegtuigje: Het gaat over de PH-PHX, een Nederlands geregistreerde taildragger, die deze voormiddag is opgestegen net ten oosten van Roosdaal (NL). Volgens de posts op de mollengroep van Facebook, is het vliegtuigje eerst gespot boven Knokke-Heist, waarschijnlijk dan naar Oostende gevlogen, teruggekeerd naar Brugge en dan koers gezet richting Gent. Vanaf Gent kon het getrackt worden via Flightradar24. Vreemdgenoeg maakt het boven bepaalde steden cirkeltjes. Iets aantonen? Hier het "vluchtplan" van het vliegtuigje:
EHSE->Knokke->Oostende->Brugge->Gent->Aalst->Duffel (om de drukke gecontroleerde zone van Zaventem vermijden) ->Hasselt->Geel->Turnout?->Rijkevorsel->EHSE
![Afbeelding]()