Het viel mij wel op dat er iemand 'de mol' zegt en dat ze die tekst omgekeerd plaatsen. Waarschijnlijk lezen die makers hier duchtig mee en willen ze zo ons wat extra triggeren
rucogo schreef:had een mailtje gestuurd en kreeg snel antwoordhet is pas om 16u blijkbaar
yevo schreef:Oké, nu begin ik toch redelijk zeker te zijn dat een omgekeerde de mol er iets mee te maken heeft:Omgekeerd redenerend kom ik uit op een nieuwe twist: het doel van het spel dit jaar is de ene kandidaat te ontmaskeren: er zijn namelijk 9 mollen en 1 speler. Ook de gang van zaken is anders nu, de 9 mollen moeten proberen zoveel mogelijk geld te verzamelen terwijl de kandidaat ongemerkt stokken in de wielen steekt.
...
Wat willen ze hiermee zeggen?
nele.pottie schreef:Er is net weer een filmpje verschenen op het Twitteraccount van Vier waarin ze verschillende mensen laten horen die iets ingesproken hebben op de voicemail van dat telefoonnummer op die molfolder.machtig!
Het viel mij wel op dat er iemand 'de mol' zegt en dat ze die tekst omgekeerd plaatsen. Waarschijnlijk lezen die makers hier duchtig mee en willen ze zo ons wat extra triggeren
rucogo schreef:het is pas om 16u blijkbaardacht ik al, wacht het lukt nog niet
eveline.vanhemel schreef:Google Maps is duidelijk niet meer up-to-dateDe foto's op Google zijn verouderd. De toren werd onlangs volledig gerestaureerd. De ladder is een brandladder (was er vroeger niet).. Ik zie nergens die "ladder" die je duidelijk ziet op de foto met Lloyd. In Maps langs de 4 kanten geroteerd, dus moeilijk uit te maken waar Lloyd stond.
masterveecee schreef:ja, idd. los van die ladder, dat gebouw links van hem vind ik totaal niet. moet ergens bijgebouwd zijn. Mss op die fietsenstalling?De foto's van Google zijn verouderd. De fietsenstalling heeft al een tijd geleden plaatsgemaakt voor een nieuw UGent-gebouw dat tegen de boekentoren aangebouwd werd.
masterveecee schreef:Ivm die foto van boven genomen: lijkt mij dat in het rode vierkant het die torentje zijn, wil zeggen dat Lloyd ergens op die gele plaatsen moet gestaan hebben (op de toren), wijzend naar het noorden dusDan wijst hij in de richting van de Faculteit Toegepaste Wetenschappen (burgerlijn ingenieurs). Die zitten in de Plateaustraat (het grote gebouw met de torentjes).
ex-molinator schreef:Omgekeerd redenerend kom ik uit op een nieuwe twist: het doel van het spel dit jaar is de ene kandidaat te ontmaskeren: er zijn namelijk 9 mollen en 1 speler. Ook de gang van zaken is anders nu, de 9 mollen moeten proberen zoveel mogelijk geld te verzamelen terwijl de kandidaat ongemerkt stokken in de wielen steekt.Super, dan zit ik ook eens 1x op de juiste mol.
Dit concept is volledig nieuw maar wordt wellicht volgend jaar in NL ook overgenomen.
yevo schreef:Ook dit komt nog eens extra in beeld, moeten we hier nog iets achter zoeken? De geen vrijstelling? Zijn actiegebied in kaart brengen?Gewoon dat er dit seizoen geen kansen zullen zijn op vrijstellingen?