Frolva schreef:...Kort geheugen Frolva? Luxekamer met massage? Rings a bell?
Bas was niet bij het ontbijt, maar is hij de hele nacht weg geweest?
Bas is toch onmiddellijk na het diner afzonderlijk door GDC meegenomen.
Frolva schreef:...Kort geheugen Frolva? Luxekamer met massage? Rings a bell?
Bas was niet bij het ontbijt, maar is hij de hele nacht weg geweest?
lajato schreef:Het schildersdoek zat misschien verstopt in dat bed in de cel? Zou verklaren waarom het opengebroken was. Ideale plaats en moment om even rustig gebrieft te worden en te schilderen...Als ze hem in zijn cel brieften konden ze gewoon het schildersgerief meebrengen
Dat Bas in de cel zat was in deze proef ook geen toevalstreffer daar de etiquette-beoordeling iets heel subjectief was.
ex-molinator schreef:Kort geheugen Frolva? Luxekamer met massage? Rings a bell?Ik was dit wel vergeten, maar dan lijkt me dit toch wel het uitgelezen moment geweest te zijn om hem dat schilderij te laten maken
Bas is toch onmiddellijk na het diner afzonderlijk door GDC meegenomen.
chicawah.janssen schreef:...Ervan uitgaande dat Bas niet de mol is, dan is hij daar koud gepakt en heeft hij zich zo goed als kwaad staande gehouden. Hierdoor heb ik Bas echt op de achtergrond geduwd als kandidaat mol. Anderzijds, als mol, zou hij het mooi gespeeld hebben, maar werd hij gespaard (als het de bedoeling was dat hij de vrijstelling niet gegund zou worden en dus afgeschoten zou worden).
Bas heeft daar eigenlijk zeer slecht gelogen, wat atypisch is voor hem. Het was duidelijk de bedoeling dat ze hem niet zouden geloven.
chicawah.janssen schreef:Volgens mij heeft Bas de luxe + massage uit zijn duim gezogen toen hij merkte dat Elisabet er niet in trapte dat hij, als winnaar van de restaurantproef, zogezegd maar 1 pasvraag zou hebben terwijl zij en Joeri er 2 hadden. Dat was scherp en terecht opgemerkt van haar. Bas kon toen moeilijk toegeven dat hij geen pasvraag had maar kans op een vrijstelling.Vanuit de elisabettunnel (waar ik probeer uit te ontsnappen want al lang niet meer zo zeker van mijn mol
Bas heeft daar eigenlijk zeer slecht gelogen, wat atypisch is voor hem. Het was duidelijk de bedoeling dat ze hem niet zouden geloven.
Allee ja, zo denk ik erover. Ik kan natuurlijk verkeerd zijn.
chicawah.janssen schreef:Als ze hem in zijn cel brieften konden ze gewoon het schildersgerief meebrengenOf (af en toe) een likje verf terwijl de echte kandidaten zwetend hun test invullen, mocht Bas de mol niet zijn.