Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Lodewijk20 feb 2019, 15:52

146
ex-molinator schreef:Omgekeerd redenerend kom ik uit op een nieuwe twist: het doel van het spel dit jaar is de ene kandidaat te ontmaskeren: er zijn namelijk 9 mollen en 1 speler. Ook de gang van zaken is anders nu, de 9 mollen moeten proberen zoveel mogelijk geld te verzamelen terwijl de kandidaat ongemerkt stokken in de wielen steekt.
Dit concept is volledig nieuw maar wordt wellicht volgend jaar in NL ook overgenomen.
Dat blijft dan toch exact hetzelfde eigenlijk? Met het verschil dat de kandidaat nu eigenlijk de mol is en de mollen de kandidaten :p

mark.vandaele20 feb 2019, 15:53

178
Cedric schreef: Enfin, zou ik jammer vinden voor alle duidelijkheid, geen voorstander van, graag houden zoals het is.
Maar ik ben wel benieuwd..

Eerlijk gezegd geloof ik er niet zoveel in, de essentie van het programma blijft nog altijd 10 kandidaten 1 saboteur. Lijkt mij sterk dat ze daar veel aan zullen veranderen, tenminste toch nog niet na 3 seizoenen op Vier...

Lodewijk20 feb 2019, 15:54

146
mark.vandaele schreef:Eerlijk gezegd geloof ik er niet zoveel in, de essentie van het programma blijft nog altijd 10 kandidaten 1 saboteur. Lijkt mij sterk dat ze daar veel aan zullen veranderen, tenminste toch nog niet na 3 seizoenen op Vier...
Ik zie 2 mollen die het niet van mekaar weten wel nog gebeuren eigenlijk...

Mol-lesteerd20 feb 2019, 15:56

2
Kan er iemand de clip van StuBru delen aub. Ik vind dat nergens O:)

kirsten.vanautreve20 feb 2019, 15:57

8
Mol-lesteerd schreef:Kan er iemand de clip van StuBru delen aub. Ik vind dat nergens O:)
Staat nog niet online, normaal binnen 10 minuten wel.

Cedric20 feb 2019, 16:04

2834  Uma
nele.pottie schreef:Er is net weer een filmpje verschenen op het Twitteraccount van Vier waarin ze verschillende mensen laten horen die iets ingesproken hebben op de voicemail van dat telefoonnummer op die molfolder.
Het viel mij wel op dat er iemand 'de mol' zegt en dat ze die tekst omgekeerd plaatsen. Waarschijnlijk lezen die makers hier duchtig mee en willen ze zo ons wat extra triggeren 😂

Filmpje op de VIER-facebookpagina:
https://www.facebook.com/watch/?v=368868447298173

kirsten.vanautreve20 feb 2019, 16:06

8
kirsten.vanautreve schreef:Ja ik heb het! https://youtu.be/d6eRipITCZo
Ga vanaf 15seconden begint het. Sorry voor de slechte kwaliteit.
Tekst:
Je weet niets. Zeg het eens, wat heb je gehoord? Je weet het NIET. Beste vrienden, je weet niets. Maar dat wil niet zeggen, dat er niets is.

Cedric20 feb 2019, 16:08

2834  Uma
Oops, mea culpa! Ik zal wa beter opletten in't vervolg.. 😛

masterveecee20 feb 2019, 16:08

3547  Sven
kirsten.vanautreve schreef:Tekst:
Je weet niets. Zeg het eens, wat heb je gehoord? Je weet het NIET. Beste vrienden, je weet niets. Maar dat wil niet zeggen, dat er niets is.
Die "beste vrienden" is de stem van Gilles DC

mark.vandaele20 feb 2019, 16:09

178
Lodewijk schreef:Ik zie 2 mollen die het niet van mekaar weten wel nog gebeuren eigenlijk...
Ja wie weet, denk gewoon nog niet in de eerste 10 seizoenen. Veel te groot risico terwijl het nu al gewoon succesvol is.

masterveecee20 feb 2019, 16:12

3547  Sven
masterveecee schreef:Die "beste vrienden" is de stem van Gilles DC
alhoewel... :|
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 25