Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Mateo27 apr 2019, 14:37

870
Dat denk ik ook. En wij krijgen dit nu te horen zodat we andermaal iets denken wat de makers in ons hoofd willen planten.

Holmes27 apr 2019, 14:42

395
mattias.boel schreef:Gilles brieft de mol soms via telefoon. Hij verstopt de telefoon eens in een wc.

Afbeelding

Afbeelding

Weet iemand of dit een mannen- of vrouwenwc is?
Zou een man (GDC) zo maar een vrouwentoilet binnenstappen of zijn de toiletten in Vietnam gemengd ?

KevinL27 apr 2019, 15:04

87
Is dat zo een misdrijf misschien, een man die binnengaat in een vrouwentoilet?

Gillesisdemol27 apr 2019, 15:10

373
Oh, tegenwoordig kun je het toch niet meer weten.
Er zijn transmannen en transvrouwen en mannen die zich vrouw voelen en vrouwen die zich als man identificeren en transgenders die hun voortplantingsstelsel laten modificeren en andere transgenders die liever hun edele delen behouden en mensen die niet goed weten in welke categorie ze thuishoren en natuurlijk ook veel ‘gewone’ mannen en vrouwen. Tja 😲

Paraceta27 apr 2019, 15:11

717  Sven
Ik denk wel dat de cameraploeg ervoor zorgt dat er even niemand hetzelfde toilet binnengaat 😛

Holmes27 apr 2019, 17:31

395
KevinL schreef:Is dat zo een misdrijf misschien, een man die binnengaat in een vrouwentoilet?
Ik ken niet de gewoontes en zeden in Vietnam ... :roll:

skred27 apr 2019, 18:58

110  Uma
Het lijkt me een mannen toilet om volgende redenen:
- een vrouwen toilet heeft doorgaans een vuilbakje naast de wc. Tenzij dit vuilbakje hoog aan de muur hangt (wat ik zou betwijfelen), zie ik er geen
- bij vrouwen toiletten probeert men zoveel mogelijk toiletten te plaatsen, hier zijn maar 3 toiletten en nog plaats tussen de lavabo's en het raam. De plaats tussen de lavabo's en het raam kan voor urinoirs zijn...

Taupe07727 apr 2019, 19:28

767  Yens
Zoals ik al elders heb vermeld:

Ik vind dat dit filmpje naar Elisabet wijst:
De fake tip van koekjes van Axel
Het toilet waar de gsm wordt verstopt, daar zie je een urinoir dus mol is een man
GDC zegt “ dag tuut” korte naam opdat we niet zouden denken aan Elisabet ... maar was misschien gewoon dag mol!

Ik denk dat ze x aantal beelden hebben en nu gezien Elisabet ruim op nummer 1 hebben ze een montage gemaakt met allerlei zaken die ons op verkeerde spoor kunnen zetten.

isabelle.DS27 apr 2019, 19:34

50
Op het extra filmpje van Kaat na de eliminatie wordt gevraagd wat er fout ging. Ze antwoordt: ik heb mijn verdachte ZIJN ouders hun namen fout beantwoord terwijl ik dat echt wel wist. Ik denk dat Kaat wel op de juiste mol zat maar echt pech gehad heeft met de vragenlijst. Mogen we dan Elisabet uitsluiten als mol?

Klaartje27 apr 2019, 20:02

2245  Uma
Mathematisch kan je door die uitspraak van Kaat Elisabet als mol nog niet uitsluiten.

Je kan haar uitsluiten indien Kaat eruit ligt omdat ze te weinig juiste antwoorden had op diegene die de mol is volgens haar en indien dit de juiste mol is.
Je kan haar niet uitsluiten indien Kaat op een verkeerde mannelijke mol zat en er daarom dus uitligt. De echte mol kan dan één van de twee andere mannen zijn waarop Kaat haar test niet heeft ingevuld of Elisabet.

Als je Kaats woorden letterlijk neemt, dan kan je eigenlijk alleen maar zeggen dat ze denkt dat de mol een man is. Maar ze ligt eruit, dus ze kan ook nog totaal fout zitten.

Black_6427 apr 2019, 20:11

5
mattias.boel schreef:Gilles brieft de mol soms via telefoon. Hij verstopt de telefoon eens in een wc.
En hoe gaat de mol dit bericht dan bekijken? De kans dat er iemand anders dit hoort is groot.
Meenemen naar de kamer zal een te groot risico zijn.
Zou de mol een oortje of iets dergelijks op zak hebben?

Klaartje27 apr 2019, 20:19

2245  Uma
Vind ik een goeie opmerking Black_64. Het moet eigenlijk wel, want ik denk dat de mol die gsm nooit meeneemt als die op een toilet is gehangen.

Ik blijf bij de stelling dat de makers hiermee toch een enorm risico nemen.

Als ze hem verstoppen in een kastje op de kamer van de mol, dan nog gaat de mol die gsm moeten laten liggen waar hij lag, nadat de boodschap is overgebracht.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 23