Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Lodewijk20 feb 2019, 16:14

146
mark.vandaele schreef:Ja wie weet, denk gewoon nog niet in de eerste 10 seizoenen. Veel te groot risico terwijl het nu al gewoon succesvol is.
Ik weet het niet... Het probleem is dat na een tijdje het wat repetetief begint te worden voor sommige mensen. Als het concept altijd exact hetzelfde blijft... Eigenlijk kon je in het laatste seizoen al zien dat Pieter niet echt veel zelf hoefde te mollen, het werd allemaal voor hem gedaan. Als je een extra mol erbij zet waarvan niemand afweet, dan creëer je wel een gans nieuwe situatie. En misschien om te vermijden dat er een BV-only editie zou zijn, kunnen ze wel eens iets speciaals doen... Dat hebben ze trouwens ook met Hans in Zuid-Afrika gedaan: 11 kandidaten ipv 10. Dus waarom zouden 2 mollen nu niet eens kunnen?

mark.vandaele20 feb 2019, 16:21

178
Lodewijk schreef:Dat hebben ze trouwens ook met Hans in Zuid-Afrika gedaan: 11 kandidaten ipv 10. Dus waarom zouden 2 mollen nu niet eens kunnen?
Maar 1 extra kandidaat verander het hele spel niet, als je 2 mollen hebt moeten ze heel creatief aan de slag met de vragenlijsten en al het voorbereidend werk. Bij 1 extra kandidaat moesten ze gewoon ofwel 1 aflevering of 1 dubbele exit toevoegen, wat we uiteindelijk zagen bij Jolien en Bouba. 2 mollen is een leuk idee daar niet van, maar als je denkt aan hoe je dat moet gaan realiseren denk ik dat ze er toch wat langer over zullen moeten nadenken.

Lodewijk20 feb 2019, 17:14

146
Zeg ik had nog een gedacht... met dat vliegtuigje en die posters slechts op bepaalde plaatsen (hoogstwaarschijnlijk gewoon de dorpen/steden van de kandidaten), zou er daar niets geocache-achtigs liggen bij die affiches? Iemand die daar ergens in de buurt woont van een? ‘T is maar een gedacht :p

masterveecee20 feb 2019, 17:17

3547  Sven
Lodewijk schreef:Zeg ik had nog een gedacht... met dat vliegtuigje en die posters slechts op bepaalde plaatsen (hoogstwaarschijnlijk gewoon de dorpen/steden van de kandidaten), zou er daar niets geocache-achtigs liggen bij die affiches? Iemand die daar ergens in de buurt woont van een? ‘T is maar een gedacht :p
aja. mss.
Iemand de app staan? ^^

ex-molinator20 feb 2019, 17:19

3483  Uma
Lodewijk schreef: Dat blijft dan toch exact hetzelfde eigenlijk? Met het verschil dat de kandidaat nu eigenlijk de mol is en de mollen de kandidaten :p
Goh, dat ik daar niet aan gedacht heb 😲

Dit verdient een Like voor opmerkzaamheid!

robin.bastaens20 feb 2019, 19:05

71  Uma
Er staat ook een filmpje van ‘Jij weet niets’ op de instagramstory van MNM-dj Julie Van den Steen.
Misschien toch een bv-editie.

Of twee seizoenen ineens. Op zaterdag een bv-Editie, op zondag een gewone editie. Vandaar misschien de twee mollenlogo’s, het verraad dat niet alleen komt, de mollenplaag,...

Cedric20 feb 2019, 19:15

2834  Uma
Op de instagramstory van Frances Lefebure ook, maar dat is al verklaarbaarder gezien ze voor Vier werkt en vorig jaar CDM presenteerde.

Maar laat ons alstublieft hopen dat het niet om een BV-editie gaat. Dat weiger ik te bekijken.

Vermoljoen20 feb 2019, 19:19

2354  Uma
Cedric schreef:Op de instagramstory van Frances Lefebure ook, maar dat is al verklaarbaarder gezien ze voor Vier werkt en vorig jaar CDM presenteerde.

Maar laat ons alstublieft hopen dat het niet om een BV-editie gaat. Dat weiger ik te bekijken.
Ik zal altijd kijken, maar ik ben er ook geen grote fan van..
Morgen zullen we wel (alles?) weten hoop ik.

louise.verelst20 feb 2019, 19:27

1
Dries Mertens heeft het filmpje ook op zijn instagram gezet 😲
Afbeelding
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 25