Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

isabelle.DS20 feb 2019, 20:10

50
Ondertussen heeft 4 zelf de lokaties vrijgegeven op onder andere facebook waar je de mysterieuze boodschappen kon vinden... zou het dan toch niets betekenen en enkel reclamestunt zijn? Nog iets minder dan 20u en we weten meer....hopelijk... Vind het in elk geval weer een geslaagde stunt!

ann.vanderputten20 feb 2019, 20:11

1
Weet iemand iets meer over het telefoonnummer op de folder? Zou dat een hint kunnen zijn?

Afbeelding

isabelle.DS20 feb 2019, 20:17

50
En een dikke pluim voor dit forum van VIER!!! Ze lezen dus zeker mee! Goe bezig, mollenjagers!

mark.vandaele20 feb 2019, 20:21

178
louise.verelst schreef:Dries Mertens heeft het filmpje ook op zijn instagram gezet 😲
Afbeelding
Vraag mij af wie die getagde persoon is.

Vermoljoen20 feb 2019, 20:23

2354  Uma
Gillesweetniets.be blijft ook door mijn hoofd spoken? Waarom staat dit op naam van SBS Belgium, maar waarom wordt er niks mee gedaan?

rucogo20 feb 2019, 20:30

57
mark.vandaele schreef:Vraag mij af wie die getagde persoon is.
Jeroen Mertens blijkbaar maar profiel is privé
waarom is hij trots op hem ? doet hij misschien mee dan ? is hij bekend ?(ik ken hem niet)
https://www.instagram.com/merjer/

mark.vandaele20 feb 2019, 20:33

178
rucogo schreef:Jeroen Mertens blijkbaar maar profiel is privé
waarom is hij trots op hem ? doet hij misschien mee dan ? is hij bekend ?(ik ken hem niet)
Thx, even vlug gegoogled blijkbaar één van de mensen die meewerkt aan het programma! Ik veronderstel dat het dus de broer van Dries is.

Lodewijk20 feb 2019, 20:43

146
Dries zijn broer is een van de regisseurs denk ik van De Mol. Als je de behind the scenes zag van het 4e seizoen waarbij Gilles moest lopen tegen de metro, het was broer Mertens die Gilles de instructies gaf van wat hij moest doen 🙂

Molympiad20 feb 2019, 21:06

63  Sven
je kan ook iets zien op https://www.geenmol.be

Die tuinmaker heeft in zijn tuin ook plots een mol achter een computerscherm staan?

Molympiad20 feb 2019, 21:17

63  Sven
Vorige keer had iemand trouwens een "audiograaf" gemaakt van die beelden en toen kwam er een nieuwe afbeelding vrij. Zou die persoon dat nog eens willen doen? Misschien zien we wel de kandidaten? :O

rucogo20 feb 2019, 21:32

57
Molympiad schreef:Vorige keer had iemand trouwens een "audiograaf" gemaakt van die beelden en toen kwam er een nieuwe afbeelding vrij. Zou die persoon dat nog eens willen doen? Misschien zien we wel de kandidaten? :O
Heb al verschillend videos & zelfs dat gsm nummer geprobeerd maar er steekt niks verborgen in. een beetje logisch wel als het de vorige keer zo snel gevonden is.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 25