Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Cedric07 apr 2019, 15:54

2834  Uma
Davy schreef:Super. Bedankt voor de suggesties hier en via PM! 🙂

Mollaboratie klinkt echt wel goed... eerste versie tem afl 4:
https://www.wieisdemol.be/theorie/mollaboratie.php
Nice!

Eens naar de afvallers gekeken..
- Liesbeth had het meest met Bas, Eva, Joeri, Kaat en Martijn gemollaboreerd. Maar goed, die ene aflevering zal niet zo veelzeggend zijn..
- Ingrid had het meest met Axel, Bruno en in mindere mate Elisabet samengewerkt. Versterkt mijn gevoel dat ze Axel verdacht (over Bruno zei ze dat hij haar heel hard geholpen had bij de trappen, dus hem niet).
- Martijn had het meest met Bas, Axel, Joeri en Kaat samengewerkt. Ik kan me inbeelden dat hij dan vooral Axel en Kaat wantrouwde. Gegokt en verloren door voor Axel te gaan?.

Nog wat dingen die me opvallen:
- Axel heeft met iedereen minstens 4x samengewerkt. Heeft dus veruit het beste beeld van de kandidaten, volgens mij.
- Kaat hetzelfde. (Afvallers niet meegerekend uiteraard.)
- Joeri heeft het minst met Eva samengewerkt, het meest met Kaat en Bas. Die gaat volgens mij al richting tunnelvisie.
Als Kaat de Mol is, dan worden dit volgens mij de 3 finalisten.

Elisabet werkte vooral met Bruno en Joeri samen, twee in mijn ogen niet-mollen. Graag vandaag wat meer met Kaat samenwerken, Elisabet! Kwestie van er wat langer in te blijven! (Als Kaat de Mol is dus..)

Pronostiekske puur op basis van deze tabel:
Bruno gaat vanavond naar huis. Hij heeft het meest met Elisabet, Joeri en Ingrid samengewerkt. Drie mensen die in mijn ogen zeker niet de Mol zijn.

Vermoljoen07 apr 2019, 16:08

2354  Uma
Heeft het nog zin dat ik voor deze theorie zorg?

Mollenjager-DT07 apr 2019, 16:24

767  Yens
Het is altijd handig om het uit verschillende standpunten te zien natuurlijk, maar hier lijkt mij dat net iets minder interessant, aangezien er hier niet echt meerdere interpretaties mogelijk zijn. Je mag het natuurlijk nog altijd blijven doen als je dat zelf wil.

Cedric07 apr 2019, 16:33

2834  Uma
Vermoljoen schreef:Heeft het nog zin dat ik voor deze theorie zorg?
Oei, voel je je aangevallen? 😛

Natuurlijk mag jij dat nog doen. Ik heb ook mijn eigen follow the money bijvoorbeeld. Voor theorieën rond De Mol is er nooit 1 sluitende waarheid, alles is voor interpretatie vatbaar. Dus doe gerust je ding.

Vermoljoen07 apr 2019, 16:37

2354  Uma
Ik voel me helemaal niet aangevallen, want ik ben zelfs heel blij dat Davy dit nu op de homepage zet! Zoals Mollenjager-dt zei zijn er voor deze theorie niet veel interpretaties en zouden zie er zelfs niet mogen zijn, daarom denk ik dat als 1 iemand dit volgt (Davy) dat dit dan genoeg zal zijn.
Dan kan ik wat meer tijd besteden aan mijn eigen verdachtenlijstje.