Davy schreef:Super. Bedankt voor de suggesties hier en via PM!Nice!
Mollaboratie klinkt echt wel goed... eerste versie tem afl 4:
https://www.wieisdemol.be/theorie/mollaboratie.php
Eens naar de afvallers gekeken..
- Liesbeth had het meest met Bas, Eva, Joeri, Kaat en Martijn gemollaboreerd. Maar goed, die ene aflevering zal niet zo veelzeggend zijn..
- Ingrid had het meest met Axel, Bruno en in mindere mate Elisabet samengewerkt. Versterkt mijn gevoel dat ze Axel verdacht (over Bruno zei ze dat hij haar heel hard geholpen had bij de trappen, dus hem niet).
- Martijn had het meest met Bas, Axel, Joeri en Kaat samengewerkt. Ik kan me inbeelden dat hij dan vooral Axel en Kaat wantrouwde. Gegokt en verloren door voor Axel te gaan?.
Nog wat dingen die me opvallen:
- Axel heeft met iedereen minstens 4x samengewerkt. Heeft dus veruit het beste beeld van de kandidaten, volgens mij.
- Kaat hetzelfde. (Afvallers niet meegerekend uiteraard.)
- Joeri heeft het minst met Eva samengewerkt, het meest met Kaat en Bas. Die gaat volgens mij al richting tunnelvisie.
Als Kaat de Mol is, dan worden dit volgens mij de 3 finalisten.
Elisabet werkte vooral met Bruno en Joeri samen, twee in mijn ogen niet-mollen. Graag vandaag wat meer met Kaat samenwerken, Elisabet! Kwestie van er wat langer in te blijven! (Als Kaat de Mol is dus..)
Pronostiekske puur op basis van deze tabel:
Bruno gaat vanavond naar huis. Hij heeft het meest met Elisabet, Joeri en Ingrid samengewerkt. Drie mensen die in mijn ogen zeker niet de Mol zijn.