Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

MolWout30 mar 2019, 20:23

348
Dit is volgens mij een opname die niet op televisie komt zoals op vier staat "niet op tv". Dit kan dus opgenomen zijn tijdens een autorit.
Denk niet dat VIER zulke fouten gaat maken. 😃

Klaartje30 mar 2019, 21:03

2245  Uma
annick.neskens schreef:Wat we wel gezien hebben is dat de kandidaten nog met 9 zijn na de opdracht met de verfbom en Eva apart genomen werd ... want hier zien we Eva bij de groep en er is ook niemand anders weg.

Afbeelding

Afbeelding
Goed geteld maar niet goed gekeken, Annick!

Als dit beelden zijn van een autorit die dateert van na de proef met de verfbom, dan zou ik toch eens goed kijken naar de kledij en de posities van de kandidaten in de auto en dan vallen er toch twee dingen op:

1. Alle kandidaten zitten op exact dezelfde plaatsen in de busjes als bij het vertrek naar de eerste opdracht in het begin van aflevering 3.
2. Alle kandidaten hebben ook exact dezelfde kleren aan als die ze droegen tijdens de opdracht met de bootjes.

Het lijkt me zowat onmogelijk dat dit zo zou zijn na de proef met de verfbom.

Dit zijn dus duidelijk beelden die 'behoren tot' de eerste dag van aflevering 3 en ze zeggen dus niks over de afloop van de bom die we in aflevering 4 gaan zien.

Frolva schreef:OK, wat we al weten:

Axel

- Blauw - The Scene

Kaat (?)

- Jolene - Dolly Parton

:mrgreen:
Wat we al weten is dat Kaat redelijk goed kan zingen, dus als er nog een opdracht komt waarbij er moet gezongen worden en ze zingt dan zo vals als een kat.... 🙂

annick.neskens31 mar 2019, 09:34

128
Je hebt helemaal gelijk. Klaartje ... Ik ben verkeerd. Omdat ze gewoonlijk die beelden in chronologische volgorde plaatsen (of dat dacht ik althans). heb ik daar niet op gelet.
Ik moet dus in het vervolg beter kijken. Dankjewel om mij dat laten in te zien.

Klaartje31 mar 2019, 10:28

2245  Uma
Geen dank Annick, we zijn op de wereld om elkaar te helpen, niet waar. 🙂

Maar blijf aub speuren, want weinigen zouden eraan denken dat er misschien wel een verborgen boodschap steekt in zulke ogenschijnlijk onbelangrijke fimpjes.

Het zijn dikwijls opmerkzame mensen zoals jij die uiteindelijk met de juiste oplossing van het raadsel komen! Durf foutjes maken, alleen zo kan een molloot bijleren en komen we stap voor stap dichter bij de ontrafeling van het mysterie. 🙂

FlightWolf2394931 mar 2019, 10:55

183
Trailer; https://www.facebook.com/demolopvier/vi ... 3/?__xts__

Hierin zien we de foto's van alle kandidaten. Enkel de stukjes van Kaat, Martijn en daarna ook Eva laten eerst de normale foto zien, om deze daarna groen te kleuren.

Zouden dit de 3 finalisten zijn? Of de 3 personen die een 'misschien' scherm gekregen hebben? Of misschien zie ik gewoon nu al spoken? :')

Jansen31 mar 2019, 11:01

3423  Yens
Wat ik persoonlijk veel opvallender vond, is dat Ingrid in beeld kwam op het einde en dat onmiddellijk het logo met "De Mol" er op volgde en als een stempel op haar gezicht werd gedrukt 😉.

Jay-Lo31 mar 2019, 14:28

1690  Sven
Ik vind wel dat Ingrid verdacht in beeld wordt gebracht. En het klopt dat we bij die 3 eerst een gewoon beeld zien en dan het groene. Vraag hier is eigenlijk, wie is de afvaller? Eva is niet de afvaller en ook Kaat en Martijn worden zo in beeld gebracht. Zijn ook zij niet de afvaller? Is Ingrid de afvaller, die verpletterd wordt door de mol?

FlightWolf2394931 mar 2019, 21:28

183
De 3 finalisten zijn het dus al zeker niet, maar misschien wel de 3 met een "misschien" scherm.

Jay-Lo31 mar 2019, 23:49

1690  Sven
Kan zijn maar ik heb, ook na terug te kijken claxon alleen bij Kaat en Eva gehoord. Tussen Martijn en Elisabet in aflevering 2.

Vermoljoen01 apr 2019, 12:03

2354  Uma
STP schreef:Waren Kaat, Eva & Martijn ook niet de 3 personen waarbij je in de 1ste aflevering een claxon hoorde?
Heb net even gekeken. Dat was bij Bruno, Elisabet en Ingrid.
➡️ Afl 1 - Muziek bij selectie van De Mol
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 23