chicawah.janssen schreef:Doordat ik mij met jou vereenzelvig was ik uit het oog verloren dat jij al eerder geopperd hebt dat M op zijn kop = W en dat W wel eens voor week/weken zou kunnen staan. De 10 zou dan niet alleen slaan op 10 maart (vorig jaar begonnen ze 2 weken later, maar met 17 en 24 kan je moeilijker goochelen).Inderdaad
Ik meen mij ook te herinneren dat GDC zei dat de mol op het einde van de aflevering aangeduid werd en niet na de eerste proef. De proef waarbij beslist werd wie de mol is, was blijkbaar een zware proef. Best mogelijk dat die uit verschillende onderdelen bestond die samen 1 aflevering vormen.
In een aflevering met meerdere proeven zou een eliminatie in de eerste aflevering wel mogelijk zijn als de mol na de eerste proef gekozen werd. Als de mol echter gekozen werd op het einde van de eerste aflevering niet. In het laatste geval 2 mogelijkheden: later een aflevering met 2 geëlimineerden of... een extra aflevering (laat het please please please het laatste zijn!).
rucogo schreef:heb misschien enkele locaties uit de trailerOp die kraan van de Bungeejump staat Hoang Hai Star en dat is dan weer een kranen merk. Echter is de enige bron die ik heb over het bestaan van dit merk een youtube video van 23 november 2018.
(bungee/spring)(gesprek met gilles)
HOANG MAI STAR
Hoang Mai, Hanoi, Vietnam(waarschijnlijk)
(boot/vlot)
Hạ Long, Quảng Ninh, Vietnam
Cedric schreef:Toch gewoon doodnormaal dat er verwijzingen naar Vietnam in zitten en dat we Vietnamese benamingen en locaties te zien krijgen??Ja klopt maar de persoon waar ik op reageerde zei dat de locatie vermoedelijk HOANG MAI STAR
Jansen schreef:InderdaadIk heb ooit vernomen dat Gilles heeft gezegd dat het ligt aan hoeveel afleveringen de zender koopt, indien mogelijk denk ik dat ze zeker een extra aflevering zouden willen toevoegen. We zullen zien komende weken. In het 5e seizoen, met Hans, die terug in het spel kwam, hebben ze dat toen opgelost door 2 personen in 1 week naar huis te sturen (Boeba en Jolien). Maar ik hoop met je mee dat het gewoon een extra aflevering zal zijn (ook langer molplezier in dat geval trouwens)
mark.vandaele schreef:Zeg ben ik de enige waarbij het opvalt dat de voice over op het laatste "Vier" heel vreemd uitspreekt?Ja inderdaad, als je erop begint te letten. Zal wel niets betekenen maar is best grappig
masterveecee schreef:Het is net een lange vie-ierOf een Vietnamees die 4 leert uitspreken?
Montage foutje?