Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Jansen13 apr 2019, 12:19

3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Is dat dan in een ander filmpje dat dat gezegd wordt? Is dat nog ergens te bekijken?
Dat werd gezegd in het "dagboek van de mol" helemaal op het einde van de vorige aflevering.

Mollenjager-DT13 apr 2019, 12:52

767  Yens
chicawah.janssen schreef:Is dat dan in een ander filmpje dat dat gezegd wordt? Is dat nog ergens te bekijken?
Dat is het reclamefilmpje dat sinds woensdag op VIER wordt uitgezonden, waar ik het hier eerder al over had. Zoals ik toen ook al zei, vermoed ik dat het morgen wel op de social media-kanalen van VIER zal verschijnen. Bij deze nog eens:
Mollenjager-DT schreef:Om je toch een beetje tevreden te stellen: Naast het avatarspel, waarvan in deze trailer trouwens enkel beelden van bij de kandidaten uit het cybercafé en enkele beelden van het vertrekkende vliegtuig in België te zien zijn, tonen ze ook nog enkele beelden van een opdracht die je ook al kon zien in de vooruitblik van de vorige aflevering. Axel en Bruno die (opnieuw samen!) een opdracht uitvoeren, terwijl de anderen erop staan te kijken. Die hebben dan waarschijnlijk al een andere opdracht gedaan. Axel en Bruno lijken zoveel mogelijk spullen op hun brommertje te moeten laden om daarmee dan een parcours af te leggen.
En daarnaast werd er dan ook nog gezegd dat er slechts één familielid naar Vietnam zal afreizen.

Cedric13 apr 2019, 12:58

2834  Uma
Hmm, dit is een ander filmpje dan de trailer die op tv werd uitgezonden!

Wat me wel opvalt.. Dit worden dus de avatars:
- Michaël, de man van Elisabet
- Lander, de broer van Kaat
- Marie, de vriendin van Axel
- Julie, de nicht van Bas
- Vera, de vrouw van Bruno
- Evelien, de vrouw van Joeri

De partner van Kaat is dus niet haar vriend maar haar broer...
Ik zou dan denken dat als je iemand wil laten overkomen naar Vietnam, dat je voor je vriend/vriendin gaat, maar Kaat verkiest haar broer... Natuurlijk, ze kon niet op voorhand weten dat de partners niet zouden afkomen, dat kan je stellen, maar tegelijk hebben we vorige aflevering in het Dagboek van de Mol gehoord dat de Mol al wist dat de familie niet zou afkomen. Betekent dat dan dat Kaat (als ze de Mol is) daarom op een eerdere briefing hierover werd geïnformeerd en daardoor dan maar zei van "mijn broer is beter in de opdracht, ik zal hem dat dan maar laten doen, hij komt toch niet af" waardoor zij vol voor de opdracht zal gaan?

Ofwel heeft Kaat haar vriend natuurlijk pas leren kennen na de uitzendingen, dat kan ook..

chicawah.janssen13 apr 2019, 13:01

8153
jos.jansen schreef:Dit filmpje komt bij mij eerder over van dat ze informatie over de mol kunnen vinden maar dat ze daardoor het bezoek gaan "moeten" mislopen. Ik zou ook eerlijk gezegt niet weten wat ik zelf zou kiezen in dat geval.
Bezoek mislopen natuurlijk! Komaan, je kan toch wel 3 weken zonder je familie?

Cedric schreef:De partner van Kaat is dus niet haar vriend maar haar broer...
Ik zou dan denken dat als je iemand wil laten overkomen naar Vietnam, dat je voor je vriend/vriendin gaat, maar Kaat verkiest haar broer... Natuurlijk, ze kon niet op voorhand weten dat de partners niet zouden afkomen, dat kan je stellen, maar tegelijk hebben we vorige aflevering in het Dagboek van de Mol gehoord dat de Mol al wist dat de familie niet zou afkomen. Betekent dat dan dat Kaat (als ze de Mol is) daarom op een eerdere briefing hierover werd geïnformeerd en daardoor dan maar zei van "mijn broer is beter in de opdracht, ik zal hem dat dan maar laten doen, hij komt toch niet af" waardoor zij vol voor de opdracht za...
Ze heeft in de kamer met de spin aan Eva verteld hoe ze haar vriend heeft leren kennen.
Bas heeft 2 broers maar laat zijn nicht komen.
Misschien konden de vriend van Kaat en de broers van Bas zich niet vrijmaken, misschien wilden ze niet op TV komen, misschien hebben ze vliegangst, misschien wil Bas zijn broers gelijk behandelen en dus niet 1 van hen voortrekken, misschien... Ik kan nog wel even doorgaan en als ik niet meer verder kan is het "over naar Klaartje" :mrgreen:

MolWout13 apr 2019, 14:04

348
Ik meen mij te herinneren dat de relatie tussen Kaat en haar vriend nog heel pril is en inderdaad dus waarschijnlijk pas na de uitzending.

Mollenjager-DT13 apr 2019, 14:24

767  Yens
De relatie tussen Kaat en haar vriend kan wel heel pril zijn, maar ze waren in ieder geval wel al samen voor de opnames, zoals iemand hier terecht ook al opgemerkt heeft. Ze heeft het er namelijk over tegen Eva in de donkere kamer met het dier. Als ze echter nog niet zo lang samen zijn voor de opnames, snap ik ook wel dat ze hem niet meevraagt, om meerdere redenen. Ik weet niet hoe lang op voorhand de kandidaten hun familielid moeten opgeven, maar misschien is dat wel even op voorhand en was Kaat toen nog niet samen met haar vriend. Of ze beseft misschien zelf dat het nog heel pril is en er nog vanalles kan mislopen en dan zie je jezelf achteraf toch niet liever niet met je ex op tv. 😉

jos.jansen13 apr 2019, 14:25

328  Uma
Also ben ik de enige die vind dat Kaat haar broer wel wat op Martijn lijkt?

mark.vandaele13 apr 2019, 14:27

178
Zelf al is de relatie niet pril vind ik het totaal niet vreemd om je broer zus moeder of whatever mee te vragen. Het moet toch niet altijd de partner te zijn?

Mollenjager-DT13 apr 2019, 14:28

767  Yens
jos.jansen schreef:Also ben ik de enige die vind dat Kaat haar broer wel wat op Martijn lijkt?
Nu je het zegt, inderdaad! Zelf dacht ik meteen aan acteur Bart Hollanders, die in 'Callboys' de rol van Randy Paret vertolkt. 😉

mark.vandaele schreef:Zelf al is de relatie niet pril vind ik het totaal niet vreemd om je broer zus moeder of whatever mee te vragen. Het moet toch niet altijd de partner te zijn?
Nee, dat vind ik ook! Ook altijd leuk om eens de relatie tussen broers en zussen of ouders en kinderen te zien in zo'n programma!

chicawah.janssen13 apr 2019, 14:29

8153
jos.jansen schreef:Also ben ik de enige die vind dat Kaat haar broer wel wat op Martijn lijkt?
Ik vroeg mij eerst af waarom Martijn plots weer meedeed!

Cedric13 apr 2019, 14:35

2834  Uma
mark.vandaele schreef:Zelf al is de relatie niet pril vind ik het totaal niet vreemd om je broer zus moeder of whatever mee te vragen. Het moet toch niet altijd de partner te zijn?
Ik had er eigenlijk nooit bij stil gestaan. Ik ging er altijd van uit dat het de partner moest zijn, tenzij je geen partner had. In dat geval dan een broer of zus, tenzij je die niet hebt. In dat geval dan een van je ouders.
Ik dacht altijd dat het zo moest zijn, de persoon het dichtst bij je.
Maar eigenlijk wel leuk inderdaad... Ikzelf ben bvb single en heb geen broers of zussen, weet niet of mijn ouders ervoor te vinden zouden zijn om zoiets te doen, maar bvb mijn nicht zou dit zeker zien zitten en gezien ze in het buitenland woont is er ook geen probleem qua geheimhouding.
Dus ja, best goed dat er toch wat keuze is over wie je mee wil laten doen, in plaats van dat de productie - zoals ik dacht - een volgorde zou hebben van wie het moet zijn.

mark.vandaele13 apr 2019, 14:45

178
Als ik het goed herinner stond er op het inschrijvingsformulier wie je als bezoeker zou vragen, nu alle voorbije mollen Gilles, Eline en Pieter hadden allemaal geen partner als bezoeker.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 23