Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

chicawah.janssen25 mar 2019, 13:38

8153
Moldedju schreef:* Achteraf heeft ze precies een bol klei vast in haar handen. Misschien dat die onder haar kleed zat als talisman?
😲 Een bol klei als talisman? Eh... :scratch:
Moldedju schreef:Heeft ze kindjes?
Nee.
Moldedju schreef:
Als kandidaat kan ze evengoed heel zenuwachtig zijn (wat ze vorige keer eigenlijk ook al was), zeker als ze gegaan is voor de snelste tijd en ze weet dat dat een risico is. Ze stapt dan ook al bloednerveus binnen. Gezien ze dan als eerste komt, denk ze een groen scherm te krijgen (is toch veel zo), maar dan is het toch rood. Koude douche compleet en ze loopt direct weg. Kan toch?
Persoonlijk zie ik het zo.
Moldedju schreef:
Als mol kan ze gerust de snelste tijd hebben. Gewoon alles direct invullen. Mol heeft toch nooit rood scherm.
De mol moet de vragenlijst niet invullen. Gilles VB heeft het ooit wel eens gedaan omdat hij wilde zien hoe dat was, maar het moet dus niet.

Klaartje25 mar 2019, 13:41

2245  Uma
Eva zegt ook tegen GDC: "Man, doe me dat nooit meer aan."

In het eerste dagboek van de Mol vorige aflevering luidde de eerste zin: "Het is ongezien wat jullie mij aandoen."

Dat zou dus in het vocabulair van Eva kunnen passen of tenminste de uitdrukking "iemand/mij iets aandoen" behoort tot de standaard woordenschat van Eva.

Kan ook toeval zijn, maar van mezelf weet ik dat ik die uitdrukking maar zelden gebruik.

Thibaud Dedier25 mar 2019, 13:56

Deelnemer  46
Klaartje schreef:Dan kan Thibaud als insider ook eens bevestigen of de kandidaten enkel bij de eliminatie zo'n microfoontje hebben of bij alle opdrachten?
Bij alle opdrachten

Klaartje25 mar 2019, 14:04

2245  Uma
Serieus, bij alle opdrachten?

Is dat dan zo'n klein kastje/zendertje of hoe ziet dat eruit? Dat moet toch dikwijls in de weg zitten? Bij opdrachten in water bvb gaat dat toch niet?

Bvb: waar zat het microfoontje van Elisabet in de opdracht aan de glibberige helling? Daar zie je toch nergens iets dat op een microfoontje of een kastje/zendertje lijkt.

Thibaud, los het mysterie op! 🙂

masterveecee25 mar 2019, 14:09

3547  Sven
chicawah.janssen schreef:De mol moet de vragenlijst niet invullen. Gilles VB heeft het ooit wel eens gedaan omdat hij wilde zien hoe dat was, maar het moet dus niet.
Heeft ie gisteren bevestigd in cafe DM 🙂

@klaartje: zoiets bijv.:
https://www.sweetwater.com/store/detail ... em-a1-band

lorenzo.dejongh25 mar 2019, 14:15

344  Sven
Klaartje schreef:Serieus, bij alle opdrachten?

Is dat dan zo'n klein kastje/zendertje of hoe ziet dat eruit? Dat moet toch dikwijls in de weg zitten? Bij opdrachten in water bvb gaat dat toch niet?

Bvb: waar zat het microfoontje van Elisabet in de opdracht aan de glibberige helling? Daar zie je toch nergens iets dat op een microfoontje of een kastje/zendertje lijkt.

Thibaud, los het mysterie op! 🙂
Wat ik weet van zulke microfoontjes is dat het met een elastieke band om je middel/borst zit. Normaliter zit er dan een microfoontje op je kraag maar het kan zijn dat ze bij Woestijnvis/VIER het anders doen zodat je het niet in beeld ziet. Hoe ze dat precies doen, daar heb ik geen weet van, dat is iets wat Thibaud kan beantwoorden.

yevo25 mar 2019, 14:17

281  Uma
Ik heb het fragment nu al tientallen keren bekeken, ik blijf de reactie van zowal Eva als GDC heel onnatuurlijk vinden.

Eva reageert vanaf dat ze het rode scherm ziet heel monotoom. Ze blijft een strak gezicht houden tot ze het goede nieuws hoort. Dan reageert ze volgens mij heel onnatuurlijk. En GDC acteert precies.

Daarbij lijkt me ook dat De Mol altijd de eliminatietest het snelste zal invullen, aangezien hij/zij dat niet serieus moet invullen. Maar misschien wel zal gebrieft zijn om deze eliminatietest NIET zo snel in te vullen. Of de mol heeft zoals hierboven vermeld misschien niet eens een eliminatietest moeten invullen. Waardoor hij volgens mij sowieso zou worden uitgesloten als snelste speler, anders is het nogal oneerlijk tov de andere kandidaten.

Daarna moeten de kandidaten en Eva dus een opdracht doen. Ik denk dat ze met de konijnenpuzzel een gsm-nummer zal kunnen bemachtigen waarmee ze dus de groep kan bereiken. Aangezien er ook getallen aan de konijnen te zien zijn. Bruno zal denken dat Eva gelogen heeft en dat Eva dus de effectieve afvaller was, en er een Ruth'je zal gebeuren en weer een verfbom zal ontploffen in de auto ;p.

Anyways, volgens mij wordt Eva hier in een veel te prominente rol gestoken om de mol te kunnen zijn. Zij zal waarschijnlijk veel invloed hebben of het doen lukken van deze proef.

Moldedju25 mar 2019, 14:36

507  Yens
chicawah.janssen schreef:😲 Een bol klei als talisman? Eh... :scratch:
Haha, dat klinkt inderdaad raar. Mijn klein mannen zouden mij dat gerust durven meegeven, vandaar ... 😉

Vermoljoen25 mar 2019, 15:29

2354  Uma
chicawah.janssen schreef:De mol moet de vragenlijst niet invullen. Gilles VB heeft het ooit wel eens gedaan omdat hij wilde zien hoe dat was, maar het moet dus niet.
En wat dan met de beelden voor op tv? Hij moet toch doen alsof hij die invult?

chicawah.janssen25 mar 2019, 15:32

8153
Ja, hij moet daar natuurlijk wel wat show verkopen en doen alsof hij/zij de vragenlijst invult en zeggen welke verdachte dingen hij/zij gezien heeft en/of wie hij/zij verdacht vindt en waarom, maar ze echt volledig invullen hoeft niet.

masterveecee25 mar 2019, 15:33

3547  Sven
Ja, een show van mss 10 sec 😉 is perfect te doen

Vermoljoen25 mar 2019, 15:35

2354  Uma
Nu verwarde ik me met WIDM, want daar maakt De mol wel altijd de test. Ik dacht dat het hier ook was, maar blijkbaar niet.
Moet CDM nog bekijken, vandaar dus.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 17