Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

chicawah.janssen13 apr 2019, 14:47

8153
Cedric schreef:Ik had er eigenlijk nooit bij stil gestaan. Ik ging er altijd van uit dat het de partner moest zijn, tenzij je geen partner had. In dat geval dan een broer of zus, tenzij je die niet hebt. In dat geval dan een van je ouders.
Ik dacht altijd dat het zo moest zijn, de persoon het dichtst bij je.
Maar eigenlijk wel leuk inderdaad... Ikzelf ben bvb single en heb geen broers of zussen, weet niet of mijn ouders ervoor te vinden zouden zijn om zoiets te doen, maar bvb mijn nicht zou dit zeker zien zitten en gezien ze in het buitenland woont is er ook geen probleem qua geheimhouding.
Dus ja, best goed dat er toch wat keuze is over wie je mee wil laten doen, in plaats van dat de productie - zoals ik dacht - een volgorde zou hebben van wie het moet zijn.
Wat is me dat nu? Als jij meedoet kom ik toch? 😉

Cedric13 apr 2019, 15:10

2834  Uma
Ik heb niet gezegd dat ik zou meedoen!

(Also: hoeveel betaal je om te worden in overweging genomen om te mogen afkomen naar De Mol? 😛 )

anja.mathijs13 apr 2019, 15:50

391  Uma
Heb een idee dat bij de 5 de aflevering bij de “volgende week” beelden, het bepalende gevecht tussen avatars de volgende 3 avatars de laatste kanshebbers zijn, kan iemand betere beelden krijgen van wie de 3 avatars zijn.
Hieronder poging foto met TV vast te leggen :twee mannen, 1 vrouw.
De hangar is buiten deze 3 leeg en van de afvallers staan de koffers er precies, daarom denk ik dat het de laatste 3 zijn:

Afbeelding

Michael en Lander dus, wie is de vrouw?
Avatars van Kaat en Elisabet, de derde iemand idee?

Mollenjager-DT13 apr 2019, 16:15

767  Yens
Het zijn wel altijd echt familieleden die komen. Wat nu als je eigenlijk een betere band hebt met een heel goede vriend/vriendin en nog weinig contact hebt met je familie. Of zou je echt enkel familieleden mogen opgeven?

chicawah.janssen13 apr 2019, 19:48

8153
Ik denk dat je gewoon zelf mag kiezen en het meest voor de hand ligt dan de partner en op de tweede plaats kinderen, ouders, broers en zussen. Maar volgens mij kan je gerust je beste vriend(in) laten komen.

MolWout13 apr 2019, 20:07

348
anja.mathijs schreef:Heb een idee dat bij de 5 de aflevering bij de “volgende week” beelden, het bepalende gevecht tussen avatars de volgende 3 avatars de laatste kanshebbers zijn, kan iemand betere beelden krijgen van wie de 3 avatars zijn.
Hieronder poging foto met TV vast te leggen :twee mannen, 1 vrouw.
De hangar is buiten deze 3 leeg en van de afvallers staan de koffers er precies, daarom denk ik dat het de laatste 3 zijn:

Afbeelding

Michael en Lander dus, wie is de vrouw?
Avatars van Kaat en Elisabet, de derde iemand idee?
Dat zijn de avatars van Joeri, Kaat en Elisabet.

Mollenjager-DT14 apr 2019, 09:32

767  Yens
Dat denk ik ook niet. Deze opdracht lag waarschijnlijk al lang vast voordat er zelfs nog maar kandidaten gekozen waren en aangezien de mol pas in Vietnam gekozen is, kan dit eigenlijk geen tip naar Axel zijn.

Mollenjager-DT14 apr 2019, 10:46

767  Yens
Voor alle liefhebbers, de trailer van de aflevering van vanavond, die ik woensdag op tv had gezien en hier beschreven heb, is online verschenen, zoals ik ook al voorspeld had:
https://www.facebook.com/demolopvier/vi ... 011651538/

De video heet zelfs 'Er komt maar 1 bezoeker naar Vietnam', dus ik denk dat dat nu wel al duidelijk is. 😉

En we worden verwend op deze zondag, want naast het reclamefilmpje heeft de Instagrampagina van VIER ook nog een leuke foto geplaatst voor vanavond:
https://www.instagram.com/p/BwOsbJcAmG0/

Vermoljoen14 apr 2019, 11:05

2354  Uma
Ik wou het hier ook net delen, maar jij was me voor.
Ik kijk er naar uit. Dat het maar snel avond wordt!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 23