Tanne schreef:...Ja, en het werd ook op voorhand gezegd dat snelheid wel eens van belang zou kunnen zijn.
2: deze heb ik van twitter: hoe wisten de makers van de mol op voorhand dat degene die de test het snelst aflegde niet ook degene zou zijn die hem het slechtst aflegde? Er is toch een grote kans dat iemand die snel werkt het minder goed deed?
chicawah.janssen schreef:De mol moet de vragenlijst niet invullen. Gilles VB heeft het ooit wel eens gedaan omdat hij wilde zien hoe dat was, maar het moet dus niet.Bedankt voor deze toelichting, zeer nuttig om te weten. Als dat waar is, lijkt het me onwaarschijnlijk dat Eva de mol is.
Tanne schreef:2: deze heb ik van twitter: hoe wisten de makers van de mol op voorhand dat degene die de test het snelst aflegde niet ook degene zou zijn die hem het slechtst aflegde? Er is toch een grote kans dat iemand die snel werkt het minder goed deed?Tja, dat is zoals bij Rabit Joke vorig jaar. Ze won de enveloppe maar was toen nog niet zeker dat ze er in ging blijven.
Klaartje schreef:Serieus, bij alle opdrachten?Toen Eva het "kastje" onder haar jurk vastnam, leek het mij een niet groter dan 2 op 4 cm (of zoiets) te zijn.
Is dat dan zo'n klein kastje/zendertje of hoe ziet dat eruit? Dat moet toch dikwijls in de weg zitten? Bij opdrachten in water bvb gaat dat toch niet?
Bvb: waar zat het microfoontje van Elisabet in de opdracht aan de glibberige helling? Daar zie je toch nergens iets dat op een microfoontje of een kastje/zendertje lijkt.
Thibaud, los het mysterie op!
Tanne schreef: 2: deze heb ik van twitter: hoe wisten de makers van de mol op voorhand dat degene die de test het snelst aflegde niet ook degene zou zijn die hem het slechtst aflegde? Er is toch een grote kans dat iemand die snel werkt het minder goed deed?Dan past Gilles zijn leugen waarschijnlijk aan, door bijvoorbeeld na het rode scherm te zeggen: Dat Eva direct naar huis vertrekt (of iets dergelijks). Waarna ze later te horen krijgt dat ze wel degelijk de afvaller is maar ook de snelste en dus kan blijven als ze de opdracht juist uitvoeren
Social schreef:Het kan toch ook "Inge" zijn?Inge???