Bij het herbekijken van de aflevering viel mij nog iets op:
Op minuut 1:06 zegt GDC: "want vanavond volgt er opnieuw een eliminatie." Maar dat is toch een leugen want hij weet dat er niemand naar huis moet?
Ofwel bedoelen ze met eliminatie gewoon het proces met de schermen? Iemand die hier meer info over heeft?
Daarna verteld hij ook over het voordeel in de volgende aflevering en het 'risico' van té snel te gaan, volgens mij verwijst dit wel allemaal naar wat we zondag te weten gaan komen :')
Alsook de kandidaten zeggen het daarna ook zelf 'hoe maar hij heeft nog ni gelogen', wat toch ook wel vrij opvallend is?
Kwestie van zeker te zijn dat de leugen niet elders in de aflevering voor kwam eh!
sanne.marico schreef:De echte afvaller is Martijn, Ingrid of Bruno. Zij zijn de enige die niet in beeld kwamen voor de eliminatie en van wie we dus niet kunnen weten wie zij verdenken. Ze laten dat beeld van de afvaller nooit zien omdat we anders al iemand extra zouden kunnen schrappen. Wat me ook opviel is dat kaat bij de eliminatie (en dus ook de proef die nog komt) een geel vestje over een donkerblauw kleedje droeg. Molboekje eva=geel martijn=donkerblauw. Ik denk dus dat Martijn zal afvallen.
Dit is niet waar, ik heb dat één van de vorige seizoenen ook gedacht en heb dan zo wat gevolgd van wie er afviel en wie ze in de afleveringen ervoor verdachten en er zat echt geen duidelijk lijn in. Ze nemen (denk ik) van élke kandidaat 2 of 3 verdenkingen op per aflevering en dan monteren ze dat naarmate wie ze meer of minder in de spotlight willen zetten of waar ze een tof beeld van hebben enzo.
Maar ik kan mij vergissen uiteraard

, als het zo simpel toch was :p