Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

jos.jansen25 mar 2019, 19:41

328  Uma
zoals ik zei word de leugen dan ipv "ik begin bij Eva" voor hij de naam intikt, "Eva je moet naar huis/nu vertrekken" nadat het scherm gevallen is.

Toegegeven het komt wel geforceerder over, hoewel ik er zeker van ben dat er hier wel een zinnetje voor zou klaarstaan dat natuurlijker zou passen.

annelies-a.-a..vanbelle25 mar 2019, 20:44

263
Eigenlijk is dit een onnozele stelling, de snelste voordeel geven in de volgende aflevering, aangezien de mol per definitie altijd de snelste de vragen invult (of niet invult).

Dus ofwel is Eva de mol (ah ja)
Ofwel bedoelt Gilles: wie na de mol de vragenlijst het snelst invult (maar dat heeft hij niet gezegd hé!!!)

mark.vandaele25 mar 2019, 21:20

178
skred schreef:"hoe wisten de makers van de mol op voorhand dat degene die de test het snelst aflegde niet ook degene zou zijn die hem het slechtst aflegde? Er is toch een grote kans dat iemand die snel werkt het minder goed deed?"
Ik veronderstel het snelste met het meest juiste antwoorden dan, Gilles zei ook duidelijk "de echte afvaller zit daar". Voor mij valt Eva momenteel af als mol, ik vond haar reactie ook heel oprecht. En zou het eerlijk gezegd ook maar stom vinden als ze hier de mol voor zouden inzetten, vind de mol hierbij beter in de groep.

chicawah.janssen25 mar 2019, 21:38

8153
"De snelste met de meeste juiste antwoorden"? Denk ik niet, want dat zou Eva plots wel heel veel voordeel opleveren: hoewel iedereen zou weten dat zij de meeste juiste antwoorden had, weet alleen zij wat ze ingevuld heeft. In deze fase van het spel zou dat wel erg unfair zijn tegenover de 7 anderen, toch?
Ik veronderstel dus dat het letterlijk puur om de snelheid ging.

ex-molinator25 mar 2019, 21:57

3483  Uma
chicawah.janssen schreef: Ik veronderstel dus dat het letterlijk puur om de snelheid ging.
GDC zegt: ...
En wat die eliminatie betreft, jullie weten dat de tijd ook belangrijk is bij het invullen van de test.
Welnu, de kandidaat die vanavond de test het snelste invult, die zou daar de volgende aflevering wel eens z'n voordeel mee kunnen doen.
Denk dus goed na of dat het risico om misschien veel te snel te gaan waard is.

Daar hoeft dus geen verdere uitleg bij.

chicawah.janssen25 mar 2019, 21:58

8153
Awel ja, eigenlijk wist ik het wel, maar ik wil dat altijd wat diplomatischer brengen 😃

ex-molinator25 mar 2019, 22:22

3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Awel ja, eigenlijk wist ik het wel, maar ik wil dat altijd wat diplomatischer brengen 😃
OK, ik zal het dan ook "diplomatisch" uitdrukken:
Ik zal deze avond nog 1 leugen vertellen, maar het zal niet voor middernacht zijn. 😛

mark.vandaele25 mar 2019, 22:23

178
chicawah.janssen schreef:"De snelste met de meeste juiste antwoorden"? Denk ik niet, want dat zou Eva plots wel heel veel voordeel opleveren: hoewel iedereen zou weten dat zij de meeste juiste antwoorden had, weet alleen zij wat ze ingevuld heeft. In deze fase van het spel zou dat wel erg unfair zijn tegenover de 7 anderen, toch?
Ik veronderstel dus dat het letterlijk puur om de snelheid ging.
Tgohja dat kan natuurlijk ook maar dan is het ook zo unfair, vul het dan maar zo snel mogelijk in je valt toch niet af... Ik weet niet ik vind het weer een hele grote mindfuck.

BeaVer26 mar 2019, 06:48

1293  Uma
ex-molinator schreef:GDC zegt: ...
Denk dus goed na of dat het risico om misschien veel te snel te gaan waard is.
Maar deze zin lijkt mij wel meer uitleg nodig te hebben.
Want wat als je de test het snelst doet, maar je hebt de test ook het slechtst gemaakt?
Kunnen we er vanuit gaan dat ze meerdere scenarios hebben gemaakt indien dit het geval was?

chicawah.janssen26 mar 2019, 07:00

8153
De makers hebben altijd een plan B. En C en waarschijnlijk ook D 😉

billie.holiday26 mar 2019, 07:21

462  Bert
Wat mij opviel was dat Eva een hele tijd naar de grond stond te staren toen Gilles vertelde dat ze mocht blijven. Als iemand tegen je praat, kijk je toch de persoon aan . Eva lijkt mij nu niet het type die bedeesd is.

annelies-a.-a..vanbelle26 mar 2019, 07:57

263
Darlings, de SNELSTE is ALTIJD de mol, toch? Speelt niet eens een rol of de anderen het nu goed of fout invullen allemaal.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 17