Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Taupe07725 mar 2019, 09:34

767  Yens
Jansen schreef:Voor mij is Axel nu met zekerheid niet de mol: elke week zetten ze een kandidaat in de kijker, gisteren was dat Axel, vorige week was de Elisabet. Ook was er het vreemde filmpje in Café De Mol waar je Axel met de ogen open ziet 'snurken' wat dan weer de aanleiding was voor Ingrid om 'code rood' te roepen. Als Axel effectief de mol was, dan zou dit filmpje zeker niet getoond worden.
Ik vond ze anderzijds ook Eva in de spotlight zetten deze aflevering hoor... de geleedpotigen etc.
En café de lol staat toch los van de productie, zij weten toch niet wie de mol is dus moeten ze toch alles ook proberen uit te spitten of niet?

Jansen25 mar 2019, 09:55

3423  Yens
Met andere woorden Café De Mol verpest het seizoen? De productie zal blij zijn 😉.
Nee alle gekheid op een stokje: ik heb in een andere post gezegd dat er nog een andere verklaring kan zijn voor het gedrag van Axel: Jansen @ Afl 3 - Opdracht 1: Roeibootjes / Ongewenste kamergasten

BeaVer25 mar 2019, 10:07

1293  Uma
GDC heeft zelf gezegd dat ze er bij cafe de mol soms boenk op zitten en dat ze dan efkes zweten, maar dat wil niet zeggen dat plots alle kijkers die persoon als mol zullen hebben. Velen denken dan ook. Als het bij cafe de mol aan bod komt, zal het wel niet waar zijn. Integendeel dus.

Vermoljoen25 mar 2019, 12:22

2354  Uma
Café De Mol heeft niet dezelfde redactie als De Mol.. Ik zou zeker niet op basis van CDM iemand uitsluiten als Mol omdat ze dit of dat van degene hebben laten zien.

WalkingDead25 mar 2019, 14:38

73
Het zou opvallender zijn als CDM wel op de hoogte was, en bijvoorbeeld de snurkende Axel niet zou tonen, dan moesten we gewoon kijken naar wat niet getoond werd.

Op zich is het gewoon een programma door fans (ik geloof dat zowat al hun tips van kijkers komen) voor fans, het enige verschil tussen dit forum en CDM (buiten dat het uitgezonden wordt op tv,...) is dat de presentatoren de mogelijkheid hebben om de afvaller te interviewen.

chicawah.janssen25 mar 2019, 21:02

8153
Ik was eind vorige week Axel beginnen verdenken en gisteren was hij wel héél verdacht. Een beetje te verdacht misschien.
Dat snurkfilmpje in CDM vond ik ook raar. Ik denk ook dat ze dat niet zouden (mogen) tonen als hij de mol is.*
Ergens op het forum las ik vandaag wel een uitleg over een aandoening of fenomeen of hoe je het ook wil noemen waarbij iemand slaapt met de ogen (gedeeltelijk) open.

*CDM staat los van De Mol, maar het extra beeldmateriaal krijgen ze wel van De Mol.
Ik zit mij nu wel af te vragen waar ze dat snurkfragment vandaan hadden. Gewoon uit de aflevering of was het extra beeldmateriaal?

Jansen25 mar 2019, 22:59

3423  Yens
Dieren slapen dikwijls met de ogen open 🙂. Het is echt wel een aandoening want het droogt de oogbol uit, met irritatie als gevolg.

wouter.vandecasteele26 mar 2019, 09:19

8  Uma
Nog nergens anders gevonden op het forum, maar in café de mol staan 3d beeldjes van de kandidaten. Ik zie dat Martijn daar met zijn armen gekruist staat! Net zoals GDC telkens in de Mol staat...
😉

WalkingDead26 mar 2019, 23:07

73
wouter.vandecasteele schreef:Nog nergens anders gevonden op het forum, maar in café de mol staan 3d beeldjes van de kandidaten. Ik zie dat Martijn daar met zijn armen gekruist staat! Net zoals GDC telkens in de Mol staat...
😉
Gij ook op uw profielfoto precies, mol!

astridm27 mar 2019, 13:10

287
chicawah.janssen schreef: *CDM staat los van De Mol, maar het extra beeldmateriaal krijgen ze wel van De Mol.
Ik zit mij nu wel af te vragen waar ze dat snurkfragment vandaan hadden. Gewoon uit de aflevering of was het extra beeldmateriaal?
Ze zeggen dat ze extra beeldmateriaal hebben, maar ik weet zo uit m'n hoofd niet wat het allemaal was.

Vermoljoen27 mar 2019, 19:46

2354  Uma
Ik hoop dat er na Joke volgende week ook eens een kandidaat van seizoen 4 komt... Van mij mogen Thibaud, Bruno en/of Hanne eens komen! Robin, Hans, Sam en Bertrand zijn mogen van mij ook eens komen (en vooral Robin!)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16