Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Cedric16 apr 2019, 15:36

2834  Uma
Damn. Die tunnels zouden toch ook niks voor mij zijn hoor... :-/

Gillesisdemol16 apr 2019, 15:43

373
Dit worden prachtige screenshots :twisted: :mrgreen:

Mateo16 apr 2019, 16:05

870
Cedric schreef:Damn. Die tunnels zouden toch ook niks voor mij zijn hoor... :-/
Ik heb zo wel eens rondgekropen in de grotten bij Maastricht. Onder begeleiding van een speleoloog, dat wel. Zonder overdrijving ongeveer vijftien centimeter boven en naast me. Zou het nu niet meer durven, denk ik. :mrgreen:

chicawah.janssen16 apr 2019, 17:08

8153
Ik heb dat vroeger ook eens gedaan. De eerste 5 minuten vond ik vreselijk, daarna vond ik het plezant en toen het gedaan was had ik spijt dat het al voorbij was.

Ik heb de indruk dat stoere Joeri niet zal kraken.

Frolva16 apr 2019, 21:19

2204
chicawah.janssen schreef:De eerste 5 minuten vond ik vreselijk, daarna vond ik het plezant en toen het gedaan was had ik spijt dat het al voorbij was.
Moeten wij nu raden waarover je het hebt? :?

(het ontbreken van een quote-knop voor de laatste post is toch soms leuk :mrgreen: )

chicawah.janssen16 apr 2019, 21:37

8153
Ik heb die trailer nog een paar keren bekeken. Kaat ziet eruit als een bang vogeltje, ik heb er echt compassie mee.
De voiceover is niet altijd GDC. Je hoort ook Bas. Die zegt (oa) " ik ben de mol".

BeaVer17 apr 2019, 11:32

1293  Uma
chicawah.janssen schreef:Ik heb die trailer nog een paar keren bekeken. Kaat ziet eruit als een bang vogeltje, ik heb er echt compassie mee.
Maar Kaat was toch nergens bang van?

Cedric23 apr 2019, 23:37

2834  Uma
Net rare trailer/teaser gezien voor de aflevering van volgende zondag.

Heel kort, gewoon de promoshoot-beelden van de overgebleven kandidaten (dus niet die van de aflevering) en de voice-over die zegt:
"Wie vertrouw jij nog voor geen haar? Wat zeker is: je hebt het waarschijnlijk fout."

Meer niet.
Best raar in vergelijking met de vorige...

Iets in mij zegt dat er nog een zotte mindfuck zit aan te komen, al zou ik begot niet weten welke.

Jay-Lo23 apr 2019, 23:46

1690  Sven
Dus, 't is niet Elisabet? Ik zou het machtig vinden als Joeri het is, maar ik geloof dan toch meer in Bas.

Mateo24 apr 2019, 00:42

870
Cedric schreef:Net rare trailer/teaser gezien voor de aflevering van volgende zondag.

Heel kort, gewoon de promoshoot-beelden van de overgebleven kandidaten (dus niet die van de aflevering) en de voice-over die zegt:
"Wie vertrouw jij nog voor geen haar? Wat zeker is: je hebt het waarschijnlijk fout."

Meer niet.
Best raar in vergelijking met de vorige...

Iets in mij zegt dat er nog een zotte mindfuck zit aan te komen, al zou ik begot niet weten welke.
Het begin van de eerste aflevering indachtig (met als eerste beelden het einde, vlak voor de bekendmaking van de mol) ga ik steeds meer erin geloven dat de boel echt totaal is omgedraaid dit jaar, dat dus de grote ommekeer al heeft plaatsgevonden: dit seizoen geen subtiele of juist opvallend mollende mol, maar een laid-back mol, die zelf niet of nauwelijks molt en juist keer op keer de held speelt, geld verdient en uitstekend zijn best doet (wat hem ook het beste ligt, en waarmee hij 'zichzelf blijft') terwijl hij intussen rustig en van binnen grinnikend de anderen het geld uit de pot laat halen. Joeri, de winnende mol... 😃

ex-molinator24 apr 2019, 08:11

3483  Uma
Mateo schreef:...
Het begin van de eerste aflevering indachtig (met als eerste beelden het einde, vlak voor de bekendmaking van de mol) ga ik steeds meer erin geloven dat de boel echt totaal is omgedraaid dit jaar, dat dus de grote ommekeer al heeft plaatsgevonden: dit seizoen geen subtiele of juist opvallend mollende mol, maar een laid-back mol, die zelf niet of nauwelijks molt en juist keer op keer de held speelt, geld verdient en uitstekend zijn best doet (wat hem ook het beste ligt, en waarmee hij 'zichzelf blijft') terwijl hij intussen rustig en van binnen grinnikend de anderen het geld uit de pot laat halen. Joeri, de winnende mol... 😃
Ik ben geneigd en zou heel graag meegaan op die piste (zeker wat betreft het sturen van anderen en gebruik maken van hun fouten) maar hij heeft eigenhandig toch een te groot aandeel in het verdiende geld.

Frolva24 apr 2019, 09:12

2204
Cedric schreef:de voice-over die zegt:
Waar heb je die trailer gezien?

Op zich al een vreemde vraag: "Wie vertrouw jij nog voor geen haar?".
Logischer zou zijn: "Wie vertrouw jij nog?" of "Wie vertrouw jij voor geen haar?"
(EDIT: nu pas begrijp ik de vraag. "Wie vertrouw jij voor nog geen haar?" :oops: )

Als de vraag is wie je niet vertrouwt (en dus denkt dat de mol is), dan heb je het inderdaad waarschijnlijk fout. Want je hebt maar één kans op drie om het juist te hebben. :mrgreen:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 23